F-securen tärkeys puhelimessa?

jepujeps

Onko tuo f-secure niin justiinsa? itselläni on N8 täytyy sanoa tähän väliin, että mulla on tähän asti ollut aina joku semmonen luuri millä pystyy just ja just soittamaan ja textaamaan ettei ole ollut niin tärkeä juttu, enkä ole mikään kovin "pro" vielä näitten kanssa. pari kk sitte tulin ostettua tuo N8 ihan sport trackkerin & hyvän kameran takia. sinne parit pelit ladattu nokia ovesta. navigaattoria ja sport trackeriä tulee käytettä. nettiä en selaile luurilla muutakun tuota nokia oven sivua ofc.

Joitan noita juttuja lukenu porukka on sanonu ettei oo mitään viruksia tullu puhelimeen vaikka on pariki vuotta aktiivisesti käyttäny vai onko ne vaan vetänyt tuurilla? :)

Ja mitenkäs tuo F-secure noin niinku muuten syökö se paljonki akkua?

12

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,.

      kännykät ei tartte virustorjuntaa välttämättä,itse en välittäis koko asiasta tässä vaiheessa.akkua syö jos on verkossa muuten ei

    • 535747877

      Nokian puhelimissa kannattaa aina olla, joku virustorjunta koska niihin on todella helppo tehdä haittaohjelmia.

      Kannattaa ladata joku ilmaisohjelma

    • jepujeps

      Oisko jotain suosituksia mimmosta ohjelmaa kanttais ladata, tuo f-secure ilmottelee tuota et pitäis maksaa se maksu et vois sitte päivitelläkki sitä, se on rasittava ku sitä ei oikein taida saada mitenkää poies vai saako? koitin mä niitä asetuksia vähän kattella mutten löytäny ainekaa. Nuo ilmotukset on aika rasittavia ku ne katkasee gps ja trackkerin.

      Oisin voinu tän iskee tohon pääkirjotukseen x)

    • 5230,.

      laita widgetit offline tilaan?

      • jepujeps

        aa se hoituu ihan sillä :) kuten sanoin vähän amatööri viel näitten kans hehe. Kiitoksia.


      • Vapunen1
        jepujeps kirjoitti:

        aa se hoituu ihan sillä :) kuten sanoin vähän amatööri viel näitten kans hehe. Kiitoksia.

        Kännykkä ei tarvitse virustorjuntaa.... Aivan turha.


      • ihmiset ei osaa varo
        Vapunen1 kirjoitti:

        Kännykkä ei tarvitse virustorjuntaa.... Aivan turha.

        ei tartte, jos ei tartte. On eri asia mitä puhelimessaan säilyttää, tai pitääko sitä jatkuvasti netissä.


    • Itselläni ei ole ollut missään kännykässä virustorjuntaa ( Paitsi nyt LG Optimus mallissa, koska siinä se tuli järjestelmän mukana). Olen säilyttänyt kännykässä tärkeitä tiedostoja.... mutta en silti usko että virustorjuntaa tarvitsee.... Ehkä tulevaisuudessa.....

    • Nokian saapas

      Niin se riippuu mitä itse kukin puhelimellaan tekee eli millä sivuilla surffailee. Esimerkiksi jos vaan lukee sähköpostia niin monessa sähkäpostiohjelmassa on virustorjunta kuten gmail, saunalahti. Jos taas haluaa hoitaa puhelimella pankkiasioita tai muuta arkaluontoista niin silloin toki kannattaa puhelimeen virusohjelma ladata. Harmi vaan ettei tuo F-Secure käy kaikkiin puhelinmalleihin..

    • Mutta Symbian alustalle ei ole tehty kuin muutama virus. Ja nekin bluetoothin kautta tulevia. Sama juttu Linuxissa. Se ei tarvitse virustorjuntaa koska sille ei ole tehty aktiiviisia viruksia. Eli torjuntaa ei todellakaan tarvitse. Eikä ole mitään järkeä maksaa siitä.

    • e7e7e7

      tyhmintä on maksaa turhasta kuten esim kännykän virustorjunnasta

    • Anonyymi

      On aika ottaa Kärsämäki puheen tunnistuksen piiriin puhuvat matkoilla poltetaan tuo kirkko .
      Laittavat jalkaa eteen kaatumiset linja auto jne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11111
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3103
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      215
      2962
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1746
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      52
      1672
    9. 85
      1648
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe