Unelmien häämatkakohde

Student1992

Hei!

Olen 19 vuotias matkailualan opiskelija ja opinnot vetelevät viimeisiään. Nyt pakerrankin hiki hatussa opinnäytetyötäni johon tarvitsisin juuri Sinun apuasi. Kysymykseni olisikin, että mikä olisi unelmiesi häämatkakohde? Kiitos jo etukäteen vastauksestasi! :)

7

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hupsistaaaaaa

Heeei.

Minulla ei ole tiettyä unelmien häämatkakohdetta, mutta sen tiedän että kallis se tulisi olemaan :-D haluaisin lähteä johonkin paratiisisaarelle, jossa olisi vain me kaksi ja tietysti hotellin tai majoituspaikan henkilökunta.. Luonto olisi lähellä ja haluaisin, että viettäisimme aikaa paljon kaksi, mutta haluaisin myös että joku voisi järjestää meille jotakin jännittävää ohjelmaa, esimerkiksi benjihyppy (?) :D Mutta siis joku paratiisisaari ja merenrantahuvila kahden kesken luonnon lähellä :)

• Student1992

Kiitos vastauksesta :)

• Seviyorum Seni

Itse haluaisin Turkkiin, koska mieheni on sieltä ja muutenkin olen kiinnostunut kielestä ja maasta niin haluaisin sen myös nähdä ns. livenä. ainoa mistä olen nähnyt sieltä kuvia niin netistä ja sitten Matkaoppaita seuraamalla..

Ja kun en ole koskaan muutenkaan missään ulkomailla käynyt lukuunottamatta Ruotsia.

• Maalaishäät

RoadTrip Amerikan rannikolta-rannikolle! Mutta se ei ole enää pelkkä unelma häämatka, vaan toteutunut sellainen.

• Matkalle Äkkiä

Italia, romantiikkaa, kauniita nähtävyyksiä ja taivaallista ruokaa!

• rva Riihis

Haluiaisin jonnekkin sellaiseen paikkaa mihin ei normaalisti olisi varaa. Noh, tulevalle aviomiehelleni olen sanonut vaatimukseksi että siellä on lämmintä ja hyvä sänky...

• Bride to be

Varmaankin tulee lähdettyä Thaimaahan jonnekin paratiisirannalle, ja hotelli tietenkin sellainen jonne ei lapsia saa tuoda!

Eli hiljaisuutta, rauhallisuutta, romanttisuutta, ylellisyyttä, kaunista luontoa, hiekkarantaa ja shoppailuakin paikallisissa kojuissa! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe