Voiko Visa Electronilla maksaa lentokoneessa

Sipulipussi

Lentoyhtiö KLM.

15

1815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5

      Kyllä lelu visa KLM: llä.

      • tässä totuus

        ei voi käydä kun ko kortti tarvitsee yhteyden ja sitä ei lentokoneessa ole...miksi leivttää väärää tietoa? Tuo lasten Visa ei käy edes Ruotsin laivoilla.


      • .........
        tässä totuus kirjoitti:

        ei voi käydä kun ko kortti tarvitsee yhteyden ja sitä ei lentokoneessa ole...miksi leivttää väärää tietoa? Tuo lasten Visa ei käy edes Ruotsin laivoilla.

        Lelu visa siis no visa electronin joutuu ottamaan kun ei luottotiedot ole kunnossa.


      • väärää tietoa!
        tässä totuus kirjoitti:

        ei voi käydä kun ko kortti tarvitsee yhteyden ja sitä ei lentokoneessa ole...miksi leivttää väärää tietoa? Tuo lasten Visa ei käy edes Ruotsin laivoilla.

        Kyllä muuten käy Ruotsin laivoilla. He eivät voi taata aina yhteyttä, mutta itselläni on käynyt joka kerta. Älä siis itse levitä väärää tietoa.

        Lennon aikana ei tietenkään käy.


      • ei minun kortti
        väärää tietoa! kirjoitti:

        Kyllä muuten käy Ruotsin laivoilla. He eivät voi taata aina yhteyttä, mutta itselläni on käynyt joka kerta. Älä siis itse levitä väärää tietoa.

        Lennon aikana ei tietenkään käy.

        toimii ja ei toimi...riippuu toimiiko siis yhteys. Et siis voi sanoa että toimii aina ja se yksikin kerta on paha juttu jos ei muuta korttia kuin tuo lasten kortti....


    • leluvisa

      Mitä järkeä hommata koko lasten visaa? Eikö ole luottotietoja? Mua epäilyttää ihminen, joka on täysi-ikäinen, mutta omistaa electronin, jotain häikkää on...

    • kortti ja kortti

      Air Baltic taitaa olla yksi niistä harvoista lentoyhtiöistä jotka hyväksyvät Visa Electron ja Maestro kortit lentokoneessa.

      Monella ei suinkaan ole häiriö luottotiedoissa ettei saa luottokorttia,syynä voi olla epäsäännölliset tulot,pienet tulot jne.
      Syitä voi olla monia.

      Useassa maassa jossa varkaudet yleisempiä kuin suomessa,ihmiset käyttävät enemmän electron kortteja kuin varsinaisia luottokortteja.
      Tämä turvallisuuden takia.

      Huonon itsetunnon omaavat pönkittävät itsetuntoa luottokorteilla ja monilla materiaalisilla hankinnoilla.

      Ihminen joka omaa hyvän/terveen itsetunnon ja paljon rahaa/omaisuutta ei koe tarvetta moiseen.

      • mutumutumutumutu

        Kuulemma käy amisvisa balticilla,mut tietty lentoyhtiön vastuul on suoravarmenteisis korteis ilman yhteyttä rahojen saanti.Syy miks se käy baltti firmas,se on ylivoimaisesti itäblokin kaikis mais suosituin kortti.Eli jäis lateja vitusti saamatta ilman sen hyväksymistä maksuvälineenä.


      • lasten visa

        Juurihan tässä huomataan taas, että tarve olisi luottokortille, mutta jos sitä ei saa on luottotiedoton, työtön tai lapsi. Kyllä se jokaiselle aikuiselle annetaan, jos sitä haetaan.


      • VE ja MC
        lasten visa kirjoitti:

        Juurihan tässä huomataan taas, että tarve olisi luottokortille, mutta jos sitä ei saa on luottotiedoton, työtön tai lapsi. Kyllä se jokaiselle aikuiselle annetaan, jos sitä haetaan.

        En saanut Visaa kun olin määräaikaisessa työsuhteessa. MasterCardin sitten sain. Mutta sen lisäksi mulla on VE, jota käytän päivittäin. Mua ihmetyttää monien käsitys siitä että jos on VE, ei voi olla luottokorttia. DUH!! Luottokortti on hätävara ja netissä maksamiseen, VE on päivittäinen käteinen.


      • visa hinkuu...
        VE ja MC kirjoitti:

        En saanut Visaa kun olin määräaikaisessa työsuhteessa. MasterCardin sitten sain. Mutta sen lisäksi mulla on VE, jota käytän päivittäin. Mua ihmetyttää monien käsitys siitä että jos on VE, ei voi olla luottokorttia. DUH!! Luottokortti on hätävara ja netissä maksamiseen, VE on päivittäinen käteinen.

        kyllä kai normaalisti on pankkikortti/Visa jota ihmiset käyttää..siis ne jotka sen saavat eikä mitään lasten Visaa...ei tulisi mieleenkään laittaa ko korttia....?
        Aika harvalla on tuo lasten visa ja luottokortti....ja syy on tuossa....


    • ei köyhä, eikä kipee

      Mulle riittää debit/kredit-kortti, eli pankkikortti, jossa on Visa. Visaa käytän vain ja ainoastaan ulkomailla maksamiseen. Joskin nykyään debit-toiminnolla hoituu pankkikortin puolella maksaminen myös ulkomailla.

    • kaikki kortit

      Suomessa ainoastaan on käytössä yhdistelmäkortteja joissa pankki-ja luottokortti samassa.
      Maailmalla sellaisia ei tunneta.
      Kotimaassa käytän electronia käteisen rahan nostamiseen ja ns. pankkikortin asemesta jolloin rahat menevät suoraan tililtä.
      Netissä käytän mastercardia joka luottokortti,reissussa myös mastercardia tai isommissa ostoksissa amexia ( mustaa sellaista ), joten ei se elctron kortti tarkoita että olisi jotain häikkää luottotiedoissa tms.

      • Anonyymi

        Juu. Ihan varmasti. Black Amex. 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Ihan varmasti. Black Amex. 😂😂

        Juuri juttu Vantaan ja Espoon leikkivarakkaiden luottokortin höyläyksestä. Suurin elkein ostetaan koneessa juomia ja huiveja. Pankin omistamaan "kotiin" palattua alkaa viritys pikavippien ja luottokorttien välisenä rahan siirtoina. Electron on hyvä matkalla ja käteinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe