Junasta 68 Kuopio-Helsinki meni sähköt vaunusta 1 tänään 26.4.2011. Juna tulee, kun tulee ja jos tulee Helsinkiin siten, että taitaa laiva ehtiä mennä menojaan. Taidanpa lennellä tästä lähtien, kuten olen tehnyt enimmäkseen tähänkin saakka. VR on ihan perseestä. Lisätkää vaan säästöjä, kohta ei tarvita koko junia.
Juna myöhässä... Taas!
3
174
Vastaukset
- S70 MATKUSTAJA
EI PELLEILYÄ, VAAN LENNOKAS KYYTI
Lähdin käymään kilpamatkalla Oslon Holmenkollenilla ja matkaan piti lähteä, jo klo 6.38 lähtevällä S70 junalla. Matka taittui oikein hyvin ja todella tyyllikkäästi lentäen olitiin Tikkurilassa klo 9.28 ja siitä L61 Helsiki - Vantaan lentoasemalle.
Kiitää täytyy Italialaista teknolokiaa, nyt se toinen puoli lennokas vauhdikas tasokaan mukava viihtyisä Pendolino -juna tarjosi mukavan kyydin.
"KIITOS VR:LE MUKAVAN LENNOKKAASTA KYYDISTÄ 7.4.2011 TORSTAINA
TAPANUNEESTA VAUHDIKKAASTA MATKANTEOSTA." - Kyllä oot pölö
"Taidampa lennellä tästä lähtien",
No vittu lennä. Meinaatko et meitä muita kiinnostaa sun kulkeminen? - S84 Matkustaja
Minäkö pöllö sehän on viisas lintu.
Ihmistäkin viisaampi puhetta vaille jäännä.
Kannattaes, sillä erään kerran men juna Vanetjärven ja Lievestuoreen väliä
viittäkymppiä. Senkun mee lentäen ei kiinnosta sit pätkääkään.
Mä lennän lentokoneella vain silloin kun mulle tulee kutsu ulkomaille hiihtokisoihin. Tyypillistä sieltä tulin Holmenkolleniltakin kaksi kultaa mukana kotiin. " Ei kiinnosta pätkään vertaa ja ei se sitte nuin voi ihan olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1757204
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes682971- 562228
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se671415Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3681369- 561284
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l191229Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171040Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791000Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384998