Juna myöhässä... Taas!

Aivan pelleilyä, VR

Junasta 68 Kuopio-Helsinki meni sähköt vaunusta 1 tänään 26.4.2011. Juna tulee, kun tulee ja jos tulee Helsinkiin siten, että taitaa laiva ehtiä mennä menojaan. Taidanpa lennellä tästä lähtien, kuten olen tehnyt enimmäkseen tähänkin saakka. VR on ihan perseestä. Lisätkää vaan säästöjä, kohta ei tarvita koko junia.

3

223

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S70 MATKUSTAJA

EI PELLEILYÄ, VAAN LENNOKAS KYYTI

Lähdin käymään kilpamatkalla Oslon Holmenkollenilla ja matkaan piti lähteä, jo klo 6.38 lähtevällä S70 junalla. Matka taittui oikein hyvin ja todella tyyllikkäästi lentäen olitiin Tikkurilassa klo 9.28 ja siitä L61 Helsiki - Vantaan lentoasemalle.
      Kiitää täytyy Italialaista teknolokiaa, nyt se toinen puoli lennokas vauhdikas tasokaan mukava viihtyisä Pendolino -juna tarjosi mukavan kyydin.

"KIITOS VR:LE MUKAVAN LENNOKKAASTA KYYDISTÄ 7.4.2011 TORSTAINA
      TAPANUNEESTA VAUHDIKKAASTA MATKANTEOSTA."

• Kyllä oot pölö

"Taidampa lennellä tästä lähtien",
      No vittu lennä. Meinaatko et meitä muita kiinnostaa sun kulkeminen?

• S84 Matkustaja

Minäkö pöllö sehän on viisas lintu.
      Ihmistäkin viisaampi puhetta vaille jäännä.
      Kannattaes, sillä erään kerran men juna Vanetjärven ja Lievestuoreen väliä
      viittäkymppiä. Senkun mee lentäen ei kiinnosta sit pätkääkään.
      Mä lennän lentokoneella vain silloin kun mulle tulee kutsu ulkomaille hiihtokisoihin. Tyypillistä sieltä tulin Holmenkolleniltakin kaksi kultaa mukana kotiin. " Ei kiinnosta pätkään vertaa ja ei se sitte nuin voi ihan olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      119
      2440
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1582
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      644
      1028
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      962
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      916
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      875
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      720
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      706
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      706
    Aihe