Teneriffan rannat

Tahtoo aaltoja

Haluaisimme mennä perheen kanssa rantalomalle, ja Teneriffa on tutkinnassa. Nyt minua on kuitenkin alkanut arveluttamaan rannat, kun tarkistelin Google Earth:llä rantoja niin joka ikisessä näyttäisi olevan jonkin sortin aallonmurtaja edessä estämässä aaltojen tulon rantaan.

Tuo vähän niinkuin nollaa koko valtameren idean, pitäähän meressä nyt aaltoja olla.

Katselimme lähinnä Playa Americasin ja Fanaben seutuja.

Mites tuolla käynneet, onko meressä aaltoja vai ei ?

8

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fanabesta en tiedä

      Americasissa ainakin oli aaltoja peri vuotta sitten

    • aallon harjalla

      ja miksi niitä pitää olla? On niitä jos sitä kyselet mutta nuo aallonmurtajat on yleensä suojana ettei uimarit huuhtoudu merelle....parhaat aallot mitä minä olen nähnyt ovat luokkaa 2-5 metriä.

    • Tahtoo aaltoja

      Niitä pitää olla koska aalloissa on mukava leikkiä ja surffailla bodyboardilla.

      Jos tyvenen hiekkarannan haluaa, sellainen löytyy hietsustakin.

    • 15+15

      Los Gigantessa oli ainakin siin uimarannassa niin kovat aallot, että ihmisiä piti pelastaa etteivät hukkuisi. Nosti pohjahiekkaa niin että ihmisten hiukset olivat ihan hiekassa. Kyllä keskelle tulee Americanosissakin aika aallot jos niikseen tulee.

    • timjapipe

      Sehän sitten tuulista kiinni,millaisia ilmoja pitelee.Yleensä on tyyntä ja tuulta.Riippuu keleistä :).Giganttis on OK paikka,kuten koko Teneriffa ja ylensäkin Kanarian eri saaret.Me olimme helmikuuussa Gran Canarialla ja nyt aiemmasta poiketen emme Las Palmasissa vaan Puerto Ricossa.Mutta kuten sanottu Teneriffa ihan jees mesta.Lapsilla ja ilman lapsia.Saaret on käyty ja koluttu ja usein me olemme matkan ottaneet mistä äkkilähdöllä on saatu,eikä yksikään Kanarian matka ole ollut pettymys.Hyvää lomaa.

    • wawes

      Puerto de la Cruzissa ainakin oli aaltoja jatkuvasti ja näkyi porukka siellä surfaavankin tuolla merivesialtaiden länsipuolella olevalla Martianesin rannalla vaikka siinäkin on puollttainen aallonmurtaja. Playa Jardinillakin aaltoja riittää niin että melkein aina on punainen lippu tangossa.

    • Kok yli 40kanarianma

      Tyhmiä hurrituristeja varten ne on sinne laitettu.
      Mutta siitä huolimata tyhmät hurrit menenevät aallonmurtajalle hukkumaa.
      Mutta mikäli menette finmatkoilla, niin sinne jäätte elävinä tai kuolleina.

    • geena86

      Las Vistas rantaa suosittelen. Siellä oli viime kerralla (joulu 2009) sen verran isot aallot, että ei sopinut pienille lapsille. Surffausta harrastettiin "viereisellä" rannalla, en muista rannan nimeä. Mutta Teneriffaa ja Las Americasta / Los Christianosta suosittelen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe