onko kukaan menettäny neitsyyttä 11 vuotiaana?

tyttööö99

moi! eli siis 11w tyttö tääl kaipailis vähä neuvoja... oon seurustellu kuukauen mun poikakaverin kaa. se on mua vähä kokeneempi, 16 vuotias ja pari tyttökaveria jo ennen mua ollu. ollaan monesti jo "hyväilty" toisiamme ilman vaatteita ja viimeks nuolin sitä...... krhm tiiätte kyllä... yhtäkkiä se pyys lopettaan ja kysy haluisinko tehä SEN. se lupas olla varovainen ja uskon kyl sitä. :) sanoin kuitenkin ettei nyt koska en ollu miettinyt vielä sitä. niin, eli onko muita jotka ois tehny sen jo mun ikäsenä? vastatkaa pliiiis

36

6378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10+2

      Toivottavasti et ole tosissasi. Tuossa iässä ei missään nimessä pidä mennä mukaan kaikkiin vanhempien nuorten hehkuttamiin juttuihin. 16-vuotias on ihan eri maailmasta kuin 11-vuotias. Jos sun pitää oikeasti alkaa kokeilla seksijuttuja jo tuossa iässä niin tee se edes oman ikäisesi pojan kanssa (jos yleensä sellaisen löydät). 16-vuotias ei todellakaan ole vakavasti seurustelemassa 11-vuotiaan kanssa tai jos on, on siinä pojassa jotain pahasti vialla. Tajuat sen kyllä ajan kanssa itsekin, mutta toivottavasti se ei sitten ole liian myöhäistä. Neuvoni on siis, että lopetat ja annat itsellesi aikaa kasvaa.

    • ei ollenkaan hyvä

      Tuohan täyttää jo viittä vaille lapsen seksuaalisen hyväksikäytön tunnusmerkit, ellei jopa jo täytä niitä.

    • Oletko siis todella noin tyhmä vai pitikö ihan harjoitella?

      Sinun ei missään tapauksessa edes kuuluisi hengailla 16-vuotiaan idiootin kanssa vaan leikkiä barbeilla muiden tyttöjen kanssa.

      Missä sun vanhemmat on? Onko niitä ollenkaan vai hukuttavatko ne itsensä alkoholilla?

      Irtaannu siitä idiootista, koska se jättää sut heti sen jälkeen kun on saanut sulta sen mitä se haluaa, eli seksiä.

      Seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole mikään leikin asia, joten laitanpa tämän langan eteenpäin viranomaisille, jotka sitten ottavat sinuun yhteyttä pikapuoliin. Muista kertoa kaikki mitä tiedät, koska muuten tulee pamppua.

      • Anonyymi

        Leikkiä Barbeilla? Minun käsityksen mukaan sitä tekevät tytöt 4 vuotiaaseen asti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkiä Barbeilla? Minun käsityksen mukaan sitä tekevät tytöt 4 vuotiaaseen asti

        minä leikin barbeilla T. 12v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkiä Barbeilla? Minun käsityksen mukaan sitä tekevät tytöt 4 vuotiaaseen asti

        Voi 12 vuotiaatki leikkii niillä :)


    • 3+17

      http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/mies_kaytti_hyvaksi_10-vuotiasta_vankeutta_vajaat_kaksi/

      Tuokin "sankari" oli aloittanut pedofiliansa alle 18-vuotiaana 10- ja 11-vuotiaiden tyttöjen kanssa. Toivon tosiaan, että tämä aloitus on taas yksi trolli, mutta jos joku ihan oikeasti pohtii onko normaalia 16-vuotiaan haluta seksiä 11-vuotiaan kanssa niin vastaus on EI! Mitä nuoremmista on kysymys niin sitä vähemmän pitäisi ikäeroa olla. 5-kymppisillä ei kymmenen vuottakaan ole paljon, mutta 15-vuotiailla kaksikin vuotta on ikuisuus.

      • Anonyymi

        15-vuotiailla kaksikin vuotta on ikuisuus? No äläpä puhu paskaa just ne vanhemmat akat on parhaita


    • vbnb

      Joo ei vielä tossa iässä. Myöhemminkin kyllä ehtii.

    • uiög

      olen 16 poika enkä kyllä vois kuvitella seurustelevani 11v tytön kanssa.

      • Anonyymi

        mutta mun poikkiksen nimi onkin Abdul


    • k94

      Onks tää totta? Mun pikkusisko on 11v (ihan normaali suosittu tyttö koulussa) ja leikkii vielä barbeilla! 16 vuotias?! Se sun jätkäs taitaa olla sairas ja ole kiltti ja puhu tästä sun vanhempien kanssa, mä takaan sulle et jos et meitä usko, niin sun vanhemmat ainakin ajattelee vain ja ainoastaan sun parasta. Mä voin kuvitella et tollanen on jännää kun on 16 vuotias poikaystävä, mutta kun olet itse 11 vuotias, se alkaa olla jo sairasta.. Tuut katumaan tota myöhemmin...

    • tyttööö99

      joo... no se itseasias jätti mut ku en suostunu... tajusin et oon liian nuori joo. eikä se siis yrittäny tehä mulle mitää pahaa. oisin mäki jättäny sen pian ku on se kuitenki nii paljo aikusempi.

      • tyttööö99

        ja jatkossa suostun seurustelemaan korkeintaan 13-vuotiaitten kanssa : D


      • tyttööö99 kirjoitti:

        ja jatkossa suostun seurustelemaan korkeintaan 13-vuotiaitten kanssa : D

        Siis alottajan ei kuuluis edes seurustella ennen kuin se täyttää 16.


      • Anonyymi

        No nykyään nuoret aloittavat seksi kokeilut aikaisemmin kuin enne. Se riippuu niin paljon miten kaiken näkee. Mutta 11v on kyllä tosi nuori ikä aloittaa. Mutta halut varmaan on ja Kiimakin.


    • k94

      Tai jatkossa pysyttelet vaan leikkimisessä ja keskityt kouluus? :D mietit sitä seurusteluu sitte myöhemmäl iäl

      • Anonyymi

        K94 ei ton ikäset enää leiki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K94 ei ton ikäset enää leiki

        Riippuu ihmisestä


    • äsldfgkhoyer

      Jooooo siirrä vaaan se seksin harrastelu suosiolla ainaki 3 vuotta etiäpäin, voin oikeesti sanooo et ole lapsi niin kauan ko viel voit.

    • harmi<<<>>

      no mä ymmärrän sua ite tein sen 12v

    • Tyttö-69373

      Oon nyt jotai 12v ja mä mietin tollasii mut 16v????

    • SHAMEFULTEENBASTARDS

      HYVIN HÄVYTÖNTÄ!

    • Anonyymi

      MOI OON 11V TYTTÖ JA OON HARASTANU SEKSII YHE POJAN KANS MITÄ MÄ TEEN

      • Anonyymi

        Jos tuntuu kivalta, niin jatka.


      • Anonyymi

        Jos tuntui kivalta, anna palaa.
        Jos tunnet itsesi hyväksikäytetyksi, call 911.


    • Anonyymi

      NYT JUMALAITA OTAT YHTEYTTÄ LASTENSUOJELUUN. EI OLE NORMAALIA EIEEIEIIE. Toivottavasti se ei oo ehtiny satuttaa sua vielä.

      • Anonyymi

        Huomasitko että aloitus oli yhdeksän vuoden takaa? (Huomaan itse että vastauksesi on kohta puolitoistavuotias.)


    • Anonyymi

      Toi on hullua!! Ite oon 11-v tyttö ja mulla on samanikänen tyttöystävä jonka kanssa jutellaan jne oot hullu tyttöö99

      • Anonyymi

        Ookko siis tyttö vai poika, en saanut selvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookko siis tyttö vai poika, en saanut selvää

        Se on kai lesbian tyttö


    • Anonyymi

      Oon tyttö

    • Anonyymi

      Orkku tulee oli minkä ikäne tahansa.

    • Anonyymi

      VEDÄ KÄTEEN KARI JUSELIUS, NÄYTÄT JO NOIN 47-VUOTIAALLE!
      (@@)

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      158
      6527
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3908
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1969
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1809
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1518
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      19
      1499
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1390
    Aihe