Generic Trigger 50 SM viritys

sfjhsghjghjmgjdghj

18

4310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfjhsghjghjmgjdghj

Osaisko joku kertoa?

• eli kuinka

en tiedä, mutta osaako joku sanoa kuinka genericin saa kulkemaan sen verran ettei kevariveroja tulisi eli n. 60km/h kun kaikki ovat kertoneet että kurien poistolla mopo menee >65km/h?

• jkhhghghghfffffuty

Mulla meni pelkän kurin poistamalla 70km/h

Pistä 10/58 välit ja ota kuri pois, pitäs mennä noin 60. Tai sitten ota kuria vaan pikkasen pois.

• ratastaja

mite menis 11/58 välit? ku aattelin koko kuristimen ottaa mut sit pitäis kiihtyvyyttä saada lisää

• Kuristimesta

kuinka pikkasen? sen pillin siitä vaan vai?

• dfahfdhahad34t53

En osaa sanoa kuinka paljon pitäis ottaa pois et menis 60, koska oon ite ottanu sen kokonaan pois. Ota pikku pätkä kerrallaan ja käy testaamassa.

• xfbxnf

ota kuri kokonaa pois ja 10piikkine ratas etee. mul meni sillai just alle 65 km/h

• jhvjbl

pitäiskö suutin vaihtaa ku ny alkukäyrä kuri pois ja aina aamul ku lähtee ajaan nii kone rupeaa booaamaan ku yrittää vääntää kaasua mut sit ku laittaa vähä ryyppyy nii taas pelittää ookoo... eli mulla siis vakiosuutin tällä hetkel

• oicvjops

kone on kylmä. Lämmitä kunnolla ennen ajoa.

• ???

vaikuttaako kiihtyvyyteen 10/55 välien vaihto 11/55 välityksiin?

• ???

siis toistepäi:D

• qqqwe

Ittelläni lähti kilvet niin mittari näytti 61 ja tutka näytti 61 otin pelkät kurit pois... Ostin turbokitin putken niin mopo meni vähän pääl 87km/h

• mopotyttöööö

Mikkä o generici vakiovälit? : D

• samaihminee

Tai siis oksne niinku 10/55 vai 11/55 :D

• Tietopläjäys

Genericin vakio välit on 11/55 iha vaa jos ette tienny vielä :)

• Miro1234ö

Mitkä välit olis semmoset et sais kulekeen vähä kovempaa kun vakiona ei paljoo kulje

• Anonyymi

Osaisiko joku kertoa että minkä syystä kun laittaa gianelli genericcii kiinni nii se ei toimi pätkii/ei mitää tehoa, osaisiko joku sanoa mikä tuossa mopossa rajoittaa tai mitkä sähköt siinä on vakiona sillä meinaa en löydä mistäkään vastausta tuohon kysymykseen...

Oisin tosi tosi kiitollinen jos joku osaisi vastata mulle semi nopeesti kiitos.

• Anonyymi

eihän ota cdin rajotin vastaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2218
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1843
    3. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1450
    4. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      21
      1434
    5. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      177
      1104
    6. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1087
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      21
      1074
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      103
      1036
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      912
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      75
      898
    Aihe