Aattelin ostaa tälläsen turbo kitin teharin ( http://www.mc-scatter.com/tehopakoputki-turbo-aprilia-p-941.html ). Pitäskö suutinta isontaa? Tällä hetkellä mopossa on 95 kokone suutin eli vakio. Niin ja mitkä välit ois hyvät, 13 ja 55 vai 14 ja 55?
Generic Trigger 50 SM viritys
18
4310
Vastaukset
- sfjhsghjghjmgjdghj
Osaisko joku kertoa?
- eli kuinka
en tiedä, mutta osaako joku sanoa kuinka genericin saa kulkemaan sen verran ettei kevariveroja tulisi eli n. 60km/h kun kaikki ovat kertoneet että kurien poistolla mopo menee >65km/h?
- jkhhghghghfffffuty
Mulla meni pelkän kurin poistamalla 70km/h
Pistä 10/58 välit ja ota kuri pois, pitäs mennä noin 60. Tai sitten ota kuria vaan pikkasen pois.- ratastaja
mite menis 11/58 välit? ku aattelin koko kuristimen ottaa mut sit pitäis kiihtyvyyttä saada lisää
- Kuristimesta
kuinka pikkasen? sen pillin siitä vaan vai?
- dfahfdhahad34t53
En osaa sanoa kuinka paljon pitäis ottaa pois et menis 60, koska oon ite ottanu sen kokonaan pois. Ota pikku pätkä kerrallaan ja käy testaamassa.
- xfbxnf
ota kuri kokonaa pois ja 10piikkine ratas etee. mul meni sillai just alle 65 km/h
- jhvjbl
pitäiskö suutin vaihtaa ku ny alkukäyrä kuri pois ja aina aamul ku lähtee ajaan nii kone rupeaa booaamaan ku yrittää vääntää kaasua mut sit ku laittaa vähä ryyppyy nii taas pelittää ookoo... eli mulla siis vakiosuutin tällä hetkel
- oicvjops
kone on kylmä. Lämmitä kunnolla ennen ajoa.
- ???
vaikuttaako kiihtyvyyteen 10/55 välien vaihto 11/55 välityksiin?
- ???
siis toistepäi:D
- qqqwe
Ittelläni lähti kilvet niin mittari näytti 61 ja tutka näytti 61 otin pelkät kurit pois... Ostin turbokitin putken niin mopo meni vähän pääl 87km/h
- mopotyttöööö
Mikkä o generici vakiovälit? : D
- samaihminee
Tai siis oksne niinku 10/55 vai 11/55 :D
- Tietopläjäys
Genericin vakio välit on 11/55 iha vaa jos ette tienny vielä :)
- Miro1234ö
Mitkä välit olis semmoset et sais kulekeen vähä kovempaa kun vakiona ei paljoo kulje
- Anonyymi
Osaisiko joku kertoa että minkä syystä kun laittaa gianelli genericcii kiinni nii se ei toimi pätkii/ei mitää tehoa, osaisiko joku sanoa mikä tuossa mopossa rajoittaa tai mitkä sähköt siinä on vakiona sillä meinaa en löydä mistäkään vastausta tuohon kysymykseen...
Oisin tosi tosi kiitollinen jos joku osaisi vastata mulle semi nopeesti kiitos.- Anonyymi
eihän ota cdin rajotin vastaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662218Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381843Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711450Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣211434Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771104Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.741087Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211074Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1031036En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9912- 75898