Varoituksen sananen, jos harkitset pyykkisi viemistä Delux clean nimiseen pesulaan. Pesula toimii ainakin Espoon Olarissa s-marketin yhteydessä ja ilmeisesti myös Tapiolassa. Nettisivuillaan mainostavat laadukasta ja nopeaa palvelua edullisesti.
Omat pyykkini myöhästyivät sovitusta noutoajankohdasta ja soittelivat erikseen ja sanoivat, ettei saa tulla vielä noutamaan kun ovat myöhästyneet laivasta. Tajusin että pesettävät ilmeisesti lahden takana virossa pyykkeja. Itku meinasi päästä, kun ilmoittivat tänään tekstarilla, että Ranskasta vuosi sitten tuomani gobeliini on kadonnut matkalla. Sitä ei siis ollut muutama päivä sitten noutamieni pyykkien mukana. Kieltämättä tulee mieleen, että gobeliinin taisi joku varastaa, enkä saa sitä enää koskaan takaisin. Saankohan edes mitään asiallista korvausta....epäilen
varoitus Delux pesula Olari
5
6616
Vastaukset
Itselläni ihan hyviä kokemuksia kyseisestä pesulasta, olen pesettänyt siellä mattoja ja vaatteita useamman vuoden ja ihan puhdasta tullut ja aina palautuneet. Soittavat jopa perään jos olen unohtanut noutaa.
Tietysti suomalaisen työn kannalta olisi parempi jos pesu tehtäisiin myös suomessa, toisaalta hyvä että Deluxea käyttämällä saadaan edes osa työpaikoista pysymään suomessa. Hinnaltaan minusta halvempi kuin isompi kolmikirjaiminen kilpailijansa. Yrittämisen kannalta on hyvä että on usampi peluri.- Anonyymi
DELUX:in palvelu (Ainoassa) tuotti samanlaisen pettymyjsen. Valkopyykkkini palautus myöhästyi viikolla. Myöhästymisestä soitettiin, palautuspäivästä ei. Oli käytävä kyselemässä. Pyykki oli kääritty tiukkaan muovikelmuun. Muovi oli rikki kohdasta, josta oli repäisty pois jokin tarra. Paketista purkautui omia pyykkejäni, mutta joukosta puuttui lähes uusi täyspuuvillainen suora aluslakana ja astiapyyhe. Tilalla oli jonkun toisen vanha kellertävä, kuminauhalla varustettu lakana ja vieras pyyhe, jotka palautin. Tyynyliinat olivat ryppyiset. Odottelen yhä kolmatta viikkoa omiani, kunnes joskus löytyvät, tai KORVAUSTA! Gunnar Wederhorn
- Anonyymi
Rikkoivat takkini pesussa. Eivätkä kanna vastuutaan omasta ammattitaidottomuudestaa.
- Anonyymi
Minulla taas todella hyvä kokemus. Oma kallis untuvatakki palautui erinomaisessa kunnossa ja aikataulussa. Jopa takissa oleva hupun turkis jota ei saa irrotettua oli erinomaisessa kunnossa koska henkilökunta oli keksinyt hyvän menetelmän suojata sen pesun ajaksi. Ihana asiakaspalvelu ainakin Tapiolassa ja aion käydä vastaisuudessakin
- Anonyymi
Olen käyttänyt ao pesulaa vuosikausia tyytyväisin mielin, muuta tänä vuonna (4 krt) pyykkini mankelointi on ollut surkeaa: pussilakanat on kai laskostettu kosteina ja tuloksena surkeaa vesiryppyhaitaria koko pituudelta - kyllä harmittaa maksaa moisesta! Yställisesti palvelupisteen hoitaja lupaa ilmoittaa eteenpäin, mutta tulos ei ole parantunut. Minulle riitti moinen palvelu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808