Mitenkäs tuossa ps3 nhl 11 pelissä saa selostuskielen vaihdettua? Olen yrittänyt selata asetuksista, mutta en ole löytänyt :O Kuinka tyhmä ihminen voikaan olla :D
Vastaukset 8
- toljanteri98
oma nhl ja sieltä asetuksista löytyyy jostain en muista mistä
- SonniSonniSonni
Voi Jeesuksen takajalat ::::::::::D
- EASPORTS
Se löytyy ääniasetuksista.
- samajannu
No eipä näy mulla ainakaan mistään ääniasetuksista...Siellä pysty säätään, kuin kuuluttajan, yleisön sun muitten äänenvoimakkuuta. Ei siel mitään kielen valitsemis kohtaa ole :/
- toljanteri98
katso tarkemmin, sieltä saa valittua kyllä sen itsellä on mertaranta tässä pelissä
- epäuskoinen
kusetatte, ei voi vaihtaa ainakaan minulla! selittäkää tarkemmin jos haluatte että teitä uskotaan
- Onnetonta!
Vitsi Selostakaa ite jos enkunkielinen selostus nyt on niin ärsyttävä!
- epäuskoinen
niin teenkin, mutta alkaa kurkussa tuntua kun on muutaman pelin pelannu ni pitäs saaha tuuraaja siks aikaa kun sitä selvittellee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4572067- 1631357
- 761222
- 941203
- 1141157
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1871133- 100793
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58766- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58695