Mitenkäs tuossa ps3 nhl 11 pelissä saa selostuskielen vaihdettua? Olen yrittänyt selata asetuksista, mutta en ole löytänyt :O Kuinka tyhmä ihminen voikaan olla :D
NHL 11 Kieli
8
255
Vastaukset
- toljanteri98
oma nhl ja sieltä asetuksista löytyyy jostain en muista mistä
- SonniSonniSonni
Voi Jeesuksen takajalat ::::::::::D
- EASPORTS
Se löytyy ääniasetuksista.
- samajannu
No eipä näy mulla ainakaan mistään ääniasetuksista...Siellä pysty säätään, kuin kuuluttajan, yleisön sun muitten äänenvoimakkuuta. Ei siel mitään kielen valitsemis kohtaa ole :/
- toljanteri98
katso tarkemmin, sieltä saa valittua kyllä sen itsellä on mertaranta tässä pelissä
- epäuskoinen
kusetatte, ei voi vaihtaa ainakaan minulla! selittäkää tarkemmin jos haluatte että teitä uskotaan
- Onnetonta!
Vitsi Selostakaa ite jos enkunkielinen selostus nyt on niin ärsyttävä!
- epäuskoinen
niin teenkin, mutta alkaa kurkussa tuntua kun on muutaman pelin pelannu ni pitäs saaha tuuraaja siks aikaa kun sitä selvittellee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337