Ehdotuksia !
Vastaukset 18
- .
ei tehä mittää
- paskanajoa
Ajetaan tietenkin paskaa kasvimaalle. Sitähän olen tehnty joka vappuna ennenkin.
Yleinen paskanajopäivä se vappu oli jo 50-luvulla. Kaupungeissa näkyi olleen yleinen juopottelu- ja roskauspäivä.
Taidanpa itsekin tyhjentää kompostin...
Täällä pikkukaupungissa ei Neukkuonnelan kaatumisen jälkeen edes kommunistit ole marssineet, joten ei mitään katseltavaa kaupungilla.
Monet oppia saaneet ovat liikkuneet kaupungilla valkolakkisina, minä vihreälakkisena (= se uudempi Kiinan sotilaslakki kokardeineen)... Nyt sekin on toisella paikkakunnalla kaapin ylähyllyllä.sitroen kirjoitti:
Yleinen paskanajopäivä se vappu oli jo 50-luvulla. Kaupungeissa näkyi olleen yleinen juopottelu- ja roskauspäivä.
Taidanpa itsekin tyhjentää kompostin...
Täällä pikkukaupungissa ei Neukkuonnelan kaatumisen jälkeen edes kommunistit ole marssineet, joten ei mitään katseltavaa kaupungilla.
Monet oppia saaneet ovat liikkuneet kaupungilla valkolakkisina, minä vihreälakkisena (= se uudempi Kiinan sotilaslakki kokardeineen)... Nyt sekin on toisella paikkakunnalla kaapin ylähyllyllä.Ei sitten onnistu kompostin tyhjennys vielä aikoihin. Umpijäässä on...
Jospa aloitan katon lakaisun jos on poutaa ja tyyntä. Ainakin yksi kuutiometri on neulasia, käpyjä, risuja katolla talven jäljiltä. Ja autotallin katolla lisää...
Pihalla vielä 60 cm kinos siinä, mihin koko talven lumia kolasin. Vieressä sini- ja valkovuokot kukkineet jo monta päivää.
Klara Vappen
kraana vatten
hela natten
sanoi joku joskus, jollakin ulkomaan kielellä kaiketi.
- .
paskassa ne parraat potut kasvaa
- k/k
Minä juon simaa, kuuntelen työvänlauluja ja koen syvästi mailman epäoikeudenmukaisuuren.
Koska olen haukuttujen puolella olen ajatellut lähettää myös tuliset taistelu terveiset Soinille.- Maanviljelijä-N
ÄÄnestit silti kokoomusta ? Sou vat ?
- k/k
Maanviljelijä-N kirjoitti:
ÄÄnestit silti kokoomusta ? Sou vat ?
En äänestä,ei näillä tuloilla ja näillä mailmankatsomuksilla äänestetä kokoomusta ,annetaan rikkaampien äänestää.
k/k kirjoitti:
En äänestä,ei näillä tuloilla ja näillä mailmankatsomuksilla äänestetä kokoomusta ,annetaan rikkaampien äänestää.
Julkisuuteen vuotaneitten tietojen mukaan Suomessa on ainakin aiemmin harrastettu todistettavasti vaalivilppiä. Se selittääkin Kokoomuksen ja mm Kataisen saaman äänimäärän. Varmuuden vuoksi Euvostoliiton bilderbergiläiset vaalitarkkailijat olivat paikalla varmistamassa, että väärin annetut äänet siirrettiin oikeille kohteille. Muuten Uusi Maailmanjärjestys ei etene Suomessa käsikirjoituksen mukaan.
- Järkyttävää
Seuraan kotinsa menettäneen BB- Sarin kodin kuntoonsaattamista.
- naapurin täti
Voihan sitä yksinäinenkin lähteä vappuhulinaa katsomaan jos siltä tuntuu, eiköhän puheita pidetä, krääsää myydä ja marssita vanhaan malliin.
Itse ajattelin ostaa uuden dekkarin, lueskella, katsoa telkkua, tehdä risottoa ja ihanan vihersalaatin, ehkä pari lasillista valkkaria kyytipojaksi. Tunnen itseni liian vanhaksi hillumaan turuilla ja toreilla, lakkikin on pölyttynyt kaapissa jo jonkun vuoden.
Ei muuta kuin Hauskaa Vappua! Jokainen tyylillään. - .
Mä ajelen autolla ja vilkutan vappukansalle iloisesti !
- turhaa juhlia mitään
Onneksi vappu sattuu sunnuntaille, pääsemme vähemmällä juhlimisella.
Ennen vanhaan meikä nosti perunat kellarista itämään vappupäivänä.
Kohta on äitien päivät, taas juhlitaan,,,,,, vai mitä ?? - s-taka*
Meinasin oikaista veroehdotuksen. Se on paska homma.
Sopii päiväna tyyliin, kun puolisko hoitaa lannankärräyksen kasvimaalle. - hauskaa vappua
Lähempä tästä kauppaan, ostan jotain syötävää, ilma näyttää kylmältä, ulkoilu voi jääjä huonommalle, tv:tä katselen, jos täällä palstalla on jotain mielenkiintoista voin sanoa muutaman sanasen.
- Kirjoittava Lyyti
Hauskaa Vappua tännekin!
Koleaa on ja Talitintit laulelevat kirkkaasti ti-ti-tyytä. Joku tuossa aiemmin keväällä väitti etteivät tintit enää osaa laulaa kuin ti-tyy, osaavathan.
Munkkikahvia tuossa joinkin itseleipomieni munkkien kanssa ja simaakin jo maistelin.
Ulkoilla ainakin aion tänäänkin kunhan ehdin.
- hyväkuntparaskunto
Tulin juuri 8km:n sauvakävelylenkiltä.Aurinkoista oli, purot solisivat ja linnut lauloivat. Pururadalla ei ollut muita koko matkalla, missä lienevät vappuhössötyksissä.
Kyllä elämä on ihanaa, kun se oikein oivaltaa... - munkit mielessä
Hauskaa Vappua!, paistan kohta munkkeja, pitkästä aikaa ja ihan omaksi iloksi :), saa nähdä onnistuuko, viime kerrasta on aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301189- 66819
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,41720Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss275608- 91599
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓139596- 52516
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47510- 35489
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?34487