Mielenkiintoista, että Kokkolassa on niin monta paikkaa jossa voi auton katsastaa, mutta on väärin että katsastuksen hinta on sama. Kaverin kanssa testattiin hän vei Höyläämönkadulle, minä vein Vaunumiehenkadulle. Kuinka ollakaan kun verrattiin kuitteja..Hinta on sama..Haisee kartelille ! Mitä mieltä olette, jos kerta EU:N myötä pitäis saaha kansalaisten kilpailuttaa, niin miksi näin ? Tässäkin yhteydessä on selvää, ettö Suomi on mafiossjen paratiisi.
Olis asiallista jos vaikka Keskipohjanmaa-Lehti tai Kokkola-Lehti informois meille Keskipojalaisille tästäkin epäkohdasta.
Hyvää vappua kaikille.
Auton katsastuksesta Kokkolassa
22
938
Vastaukset
- raktorimaajussi
ajappa maakuntaan, saa kahavetta ja kaikkee kun odottelee leimaa
- Katsastettu
Saahan Höyläämönkadulla, ja Kallellakin kaffeet ! Mutta tuo hinta kun on sama edelleen.
- Ruis pöhkylä
Samaa mieltä olen, ei kannata katsastaa autoa Kokkolan kuppasilla nylkyasemilla.
Tänään käytiin auto katsastuttamassa maakunnassa.
Katsastuksen hinta oli vaan 44 euroa, kun oli päästömittaus tehty toisaalla.
Kokkolassa maksoi auton katsastus viime kerralla yhteensä 90 euroo, kun piti käydä näyttämässä uudelleen.
Maakunnassa palvelu on myös ystävällisempää, kuin Kokkolan kartelli asemilla.
Lisäksi voi katsastuksen aikana nauttia kupin hyvää kahvia ja todella herkullista leivospullaa.
Kokkolan kuppasilla katsastusasemilla ei asiakkaalle erikseen mainita, että on kahvitarjoilu, vaan ennemminkin sanotaan, että tulkaapas mukaan, kun katsastamme autonne.
Kahvikaan ei ole hääviä ja pullakin on jotain känttyä tai sitten kovia pikkukakkuja.
Se on saletti että, jos ei selvää vikaa löydy, niin se kyllä keksitään kokkolan kartelliasemilla, jotta joutuu tulemaan uudelleen näyttämään autoa ja varmaan sekin hinta on noussut yli15 euroon. - Uusinta rahastus
Ruis pöhkylä kirjoitti:
Samaa mieltä olen, ei kannata katsastaa autoa Kokkolan kuppasilla nylkyasemilla.
Tänään käytiin auto katsastuttamassa maakunnassa.
Katsastuksen hinta oli vaan 44 euroa, kun oli päästömittaus tehty toisaalla.
Kokkolassa maksoi auton katsastus viime kerralla yhteensä 90 euroo, kun piti käydä näyttämässä uudelleen.
Maakunnassa palvelu on myös ystävällisempää, kuin Kokkolan kartelli asemilla.
Lisäksi voi katsastuksen aikana nauttia kupin hyvää kahvia ja todella herkullista leivospullaa.
Kokkolan kuppasilla katsastusasemilla ei asiakkaalle erikseen mainita, että on kahvitarjoilu, vaan ennemminkin sanotaan, että tulkaapas mukaan, kun katsastamme autonne.
Kahvikaan ei ole hääviä ja pullakin on jotain känttyä tai sitten kovia pikkukakkuja.
Se on saletti että, jos ei selvää vikaa löydy, niin se kyllä keksitään kokkolan kartelliasemilla, jotta joutuu tulemaan uudelleen näyttämään autoa ja varmaan sekin hinta on noussut yli15 euroon.Ei se vielä takaa firmalle hyvää tuottoa, että asiakas palvelun/ tuotteen ostaa.
Vaan se että hän tulee vielä uudestaan ,-)
- Kalleonparas
Kallen katsastukseen mars!
- HAE NETISTÄ HINNAT!
Kokkolan katsastusasemilta löytyi hinnat KVG:sta (KATO VITTU GOOGLESTA!!)
ilman pakokaasumittausta alk:
K1 35€
A-Katsastus 48€
Kallen Katsastus 50€
28.04.2011 - Ruis pöhkylä
http://www.katsastushinnat.fi/Kokkola
Tuolta selviää todelliset hinnat eli on katsastus hinnat nousseet roimasti, siitä, mitä HAE NETISTÄ HINNAT kirjoitti.
Laita ajankohtaista tietoa, eikä vanhoja katsastus hintoja...
K1 asemalla katsastus maksaa ilman pakokaasumittausta 49,50 euroa.
Pakokaasu mittaus 19,50 euroa.
A-katsastuksessa katsastusmaksu ilman pakokaasumittausta 55 euroa
Pakokaasumittaus 24 euroa
Kallen katsastus katsastusmaksu 50 euroa
Pakokaasumittaus 20 euroa
Lisäksi katsastukselle tulee lisähintaa jälkitarkastuksista ja jälkitarkastuksenkin hinta on varmaan noussut vuoden takaisesta 10 eurosta varmaan 15 euroon.
Katsastus asemalla valitettiin kiveniskemästä tuulilasissa, joka ei edes haittaa näkyvyyttä.
Toisella katsastus asemalla ei siitä edes huomautettu ja nämä tapahtuivat Kokkolan katsastus asemilla.- Pelle!
K1 35€, kun teet ajanvarauksen netitse.
- Maksatko liikaa?
Oletko ns. uusavuton? Kannattaisiko pakokaasumittaus teettää ennen katsastusta halvemmalla, jolloin hoituisi myös tarvittavat säädöt?
- Mainosmiehiä
On niin helkkarin mielenkiintoista, että voi hoh hoh.
- gy7bnh
ei ole mikään mainos
- parasta a-ryhmää
A-katsastus on ykkönen.
Auton ja omistajan kohtelu aina, aivan aina asiallista. Ei pompauteta turhasta, kuten pikku halkeimesta tuulilasissa. Aiheesta kyllä, mutta niinhän pitääkin tehdä.
Voisin kertoa kokemuksia höyläämönkadulta, mutta en viitsi, kun en enää ikinä siellä käy. Liian monesti kävin ja liian monesti homma meni omituiseksi. - KirgiisiPois
VIP on kallein koska kirgiisi pompauttaa niin monta autoa uusintakatsastukseen
- jarruletku
Kyllähän VIPissä on inhimillinen kohtelu ja voi "sopia" että esim. alimittaan kuluneet jarrulevyt on ens vuonna vaihdetut!
Paljon siellä erilaisia autoja ja kärryjä katsastanut eikä ole turhaan pompautettu.
Jos sun vehkeet vaan on niin romuja että niitä ei voi hyväksyä? - asiakas on sampo
jarruletku kirjoitti:
Kyllähän VIPissä on inhimillinen kohtelu ja voi "sopia" että esim. alimittaan kuluneet jarrulevyt on ens vuonna vaihdetut!
Paljon siellä erilaisia autoja ja kärryjä katsastanut eikä ole turhaan pompautettu.
Jos sun vehkeet vaan on niin romuja että niitä ei voi hyväksyä?Yksi ainoa kerta tuli Vip:ssä käytyä, meinasivat uusintanäytössä katsastaa koko auton uudestaan ja alkoi jo puheet oleen että perän puslat pitäis vaihtaa lisäks, siinä vaiheessa meni hermo jo iteltäkin. Kävin korjaamolla muissa aisioissa ja kysyin niistä perän puslista ja ne katottiin, eikä mitään vikaa.
- Ricardos
Ihmeellistä, että saman ketjun eri liikkeissä hinnat vaihtelevat niin rajusti. Esimerkiksi K1:llä on Kokkolassa ja Porvoossa hinnat kalleimmasta päästä: 71 euroa päästömittauksineen. Samanlaisen paketin saa Heinolassa hintaan 39 euroa ja Hämeenlinnassa 46 euroa.
- valivali -
Vie vaan kilvet konttorille ja ala kulkea apostolin kyydillä tai pyöräillen kun tuo autoilun käy sulle kitisijälle liian kalliiksi.
- idiootti maksaa
valivali - kirjoitti:
Vie vaan kilvet konttorille ja ala kulkea apostolin kyydillä tai pyöräillen kun tuo autoilun käy sulle kitisijälle liian kalliiksi.
Onneksi sinun ei tarvitse valittaa. ps. Mulla olis -78 Lada myynnissä. Hinta 2000€. Osta ja käy katsastamassa.
- jvjvjvjvj
Juu ei kokkolassa kilpailua.onkohan mikään korjaamo alottamassa katsastuksia?
- jnkiuty
Toivottavasti ei, koska Suomessa tapaa hinnat nousta kilpailun vapautuessa ja kiristyessä.
- Vip ei hjyva
Yksi kerta Vipissä riitti, niin kuin monelle muullekkin. Rahastavat aivan mitättömillä uusintatarkastuksilla, kun on omayritys eikä ketju.
- pönttöukkoseon
punttus palosta ajaa autolla jota ei ole katsastettu. Se piha siinä palossa jossa on ennen ollut paljon autonromuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854618
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺884454Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433799Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173742Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403007Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102874En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212731IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392213Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581778Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1221356