Nintendogs and cats

kannattaako ostaa

Onko kellään tätä peliä 3ds:'lle? Ite huvittaisi hankkia mutta jos on kamalan paljon samanlainen kuin nintendogsit normi dsälle niin varmaan kyllästyy nopeasti(kyllästyin omaan nintendogsiini muutamassa kuukaudessa).
Kuinka monta eri kissaa pelissä saa? Ja voiko niiden kanssa möys lenkkeillä jne? Ne kissat siinä pelissä kiinnostaa eniten kun olen enemmän kissa ihmisiä.
Kaikkea muuta nippelitietoakin saa kirjoitella :)

13

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ShibaFAN99

      Kissoja oli kait vaan kolmea eri rotua ja koirarotuja 27 eli yhteensä 30 rotua. Kissoja ei voi ulkoiluttaa. Niitten kaa voi kait vaan leikkiä. Niin ja tietty syöttää.Suurimmaksi osaksi aikaa ne nukkuvat joko ikkunalaudalla ta pianon päällä. Hirmuisen kallishan tää on kun pitää ostaa vielä konsolikin. Itse aion hankkia ja laskin, että kolmen ja puolen kuukauden sisällä ois rahat valmiina.

    • ShibaFAN99

      vai oliko niitä kissoja kumminkin 5 eri rotua. Ainakin paljon värimuunnoksia

    • pelin omistaja (:

      kannattaa ostaa. tottakai peli on hieman samantyyppinen mutta on siinä paljon erojakin. Koirat ovat paljon hellyyttävämpiä ja niistä kuuluu paljon aidompia ääniä. Ulkoiluttaminen on paljon kivempaa kuin aikaisemin. JA KISSAT VOI VIEDÄ LENKILLE! niiden kanssa voi tehdä melkein kaikkea mitä voit tehdä koirienkin kanssa. Minun mielestä tämä peli on ollut hyä ostos ja olen ollut tosi tyytyväinen. Ja onhan se aika ihanaa että koira tunnistaa omistajansa kasvot (: jos joku muu pelaa nintendollasi koira tietää että siinä ei ole oma ihana omistajasi

      • Jepububi

        Moi. Mulla on ollut tämä vanha nintendogs.. sain sen muutama kuukausi ennenkuin tämä Nintendo 3DS tuli kauppoihin.. ajattelin ensin, että äh, miksi mä sen ostaisin.. kaverini oli saanut sen, ja huomasin että "wau, onpa hieno. ostaisinko sen.?" No nyt tänään menin sen ostamaa´, niin on kyllä mahtava peli!!


    • ShibaFAN99jokasaisen

      kissat ovat tässä pelissä aika pienessä roolissa, joten kissaihmisten kannattaa jättää tämä peli sikseen

      • ShibaFAN99jokasaisen

        no entäs sitten tämä You can't walk the cat.
        löysin youtubesta tollasen kommentin eli ei voi viedä kissaa ulos tämän mukaaan


    • Alkup.kysyjä

      Kiitos kaikille vastanneille, taidan joskus sitten vaikka alelaarista hankkia kun kumminkin omistan normi ds*älle nintendogsin ja tää peli kiinnosti lähinnä niiden kissojen takia.

      • nintendogs on hyvä!

        Sun kannattaa katella videoita Youtubesta, missä tätä peliä pelataan. Siellä löytyy paljon erilaisia videoita siitä, kuinka koiria ostetaan, viedään lenkille tai kilpapiluihin. Aluksi aattelin etten hanki peliä, koska ei se niin hyvä varmaan ole, mutta katottuani noita videoita, tajusin miten paljon haluankaan sen! Se näytti niin ihanalta ja on niin kivaa kuinka siinä on kaikenlaisis pieniä yksityiskohtia kuten juuri esim että koira tunnistaa ruudun sisältä juuri sun kasvosi ja tämmöstä. :)
        Harmi että mulla ei oo varaa siihen pelikoneeseen, että saan sen varmaan vasta ens vuonna.. :( pöööööh!


    • nintendo3DS Fani

      minulla on nintendo3DS ja siihen Super-mario 3D-land peli ja nintendogs cats.JA nintendogs cats on aika erillainen ainakin minun minun omassa on myös 9rotua jassaon siperian-haski,chihuhahua,yorkshiren-terrieri,cavalier,ranskan puldokki,saksan-paimen-koira,Dalmaatialainen,Basset hound,Shetlannin-lammas koira.siinä on 9rotua ja pelini on Ranskan-buldokki.ja siinä on vaikea valita koira ja koirille voi valita värin ja kissan voi ostaa myöhemmin kun jostain syystä ei voi ostaa kissaa ensimmäiseksi;(.ja on vain 3kissan rotua.vaikka ei ole antanut nimeä eikä istu temppua voi ruokkia juotta ja leikkiä.nimi tulee kun silittää rinnasta ja kaulasta ja päästä.mutta kun käyttää lenkillä niin tulee sellaisia Mii ukkeleita ja koiria joskus matkan varella ja tulee noin4lahjaa yleensä tulee vain 1-2 mutta jos tulee sellaisia tötteröitä niin ne pitää pujotella ja tötteröihin ei saa osua jos onnistuu saa lahjan!;)).siinä kerroin aika paljon kannattaa ostaa tää peli! ;D...

      • nintendo3DS

        JA vielä jos olet joku 10v kuten mä niin mä vinguin sitä ja sanoin että teen mitä vaan! Niin se aika koitti että saan.Nyt on mukavaa pelata! :-J ja minun koiran nimi on siinä Sulo ja sen rotu onBasset hound :D kivaa peli hetkeä toivottaa nintendo3DS Fani!!!! ;D


    • Fani<3

      peli on hieman samallainen kuin se vanhempi, mutta siinä on myös paljon uutta ja parempaa.... kissarotuja siinä on 3, mutta niille on paljon eri värejä : D Kissoja ei voi ulkoiluttaa, mutta niitä voi pestä ja niiden kanssa voi leikkiä eniten kuitenkin ovat itsekseen, mutta joskus kissa käy ulkona ja tuo sinulle lahjan.

      • Help meeeeeeeeeee

        Nintendogs cats oppaassa sanotaankin että kissa saattaa käydä välillä ulkona. Itselläni on ollut nintendo ds3 ja kyseinen peli jo noin2 vuotta. Mutta kissa ei suostu käymään ulkona, mikä on ongelmana?


    • helppii

      voiko siellä pelata niin että kaverilla on eri peli kuin mulla et voiko pelata yhdessä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe