Elikkäs, haluaisin vaan tietää onko kukaan mahdollisesti opiskellut Perugian yliopistossa, siis ulkomaalaisille tarkotetussa yliopistossa?
Kaipaisin kokemuksia, kun itseä kiinnostaa kovasti! Puhun jo sujuvaa italiaa koska olen ollut vuoden vaihdossa Italiassa, ja tulevaisuudessa haluaisin italiaa mennä opiskelemaan.
Yritin kovasti netistä etsiä kokemuksia ko. yliopistosta, mutten löytänyt mitään...
Kiitos jo etukäteen!
Università per stranieri di Perugia
4
229
Vastaukset
- sflsdkmfsf
Jos sulla on tili Facebookissa, niin sieltä löytyy kyseisen koulun sivu ja reilut parituhatta fania, joten sieltä varmaan löytyy niitä kokemuksiakin.
- Stellina
Valmistuin sieltà viime vuonna ja kerron mielellàni kokemuksistani ja vastaan kysymyksiisi, laita vaikkapa sàhkòpostiosoitteesi tànne. :)
- i<3italia
Stellina: Täällä olisi toinenkin ko. yliopistosta kiinnostunut. Olisin valtavan kiitollinen jos voisit kertoa kokemuksistasi (kaikki tieto kelpaa) ja vastailla (edes joihinkin) miljoonista kysymyksistäni. Sähköpostiosoitteeni olisi [email protected]. Kaksi asiaa, joihin haluaisin ensimmäisenä selvyyttä ovat pääsyvaatimukset/kielitaito ja lukukausi/-vuosimaksut.
- eka kirjoittaja
Hienoa Stellina kiitos paljon! Sähköpostiosotteeni on aikapas höm siitä saa heti tietää mun koko nimen että jos haluat antaa omasi tänne jos se ei paljasta liikaa sun henkilöllisyydestä niin voisin pommittaa sua heti kysymyksillä ja samalla saat mun sposti osoitteen :) jos siis vaan käy kun en haluaisi täällä että kaikki saa mun sähköpostiosotteen tietää haha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029