Università per stranieri di Perugia

perugiaan

Elikkäs, haluaisin vaan tietää onko kukaan mahdollisesti opiskellut Perugian yliopistossa, siis ulkomaalaisille tarkotetussa yliopistossa?
Kaipaisin kokemuksia, kun itseä kiinnostaa kovasti! Puhun jo sujuvaa italiaa koska olen ollut vuoden vaihdossa Italiassa, ja tulevaisuudessa haluaisin italiaa mennä opiskelemaan.
Yritin kovasti netistä etsiä kokemuksia ko. yliopistosta, mutten löytänyt mitään...

Kiitos jo etukäteen!

4

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sflsdkmfsf

Jos sulla on tili Facebookissa, niin sieltä löytyy kyseisen koulun sivu ja reilut parituhatta fania, joten sieltä varmaan löytyy niitä kokemuksiakin.

• Stellina

Valmistuin sieltà viime vuonna ja kerron mielellàni kokemuksistani ja vastaan kysymyksiisi, laita vaikkapa sàhkòpostiosoitteesi tànne. :)

• i<3italia

Stellina: Täällä olisi toinenkin ko. yliopistosta kiinnostunut. Olisin valtavan kiitollinen jos voisit kertoa kokemuksistasi (kaikki tieto kelpaa) ja vastailla (edes joihinkin) miljoonista kysymyksistäni. Sähköpostiosoitteeni olisi [email protected]. Kaksi asiaa, joihin haluaisin ensimmäisenä selvyyttä ovat pääsyvaatimukset/kielitaito ja lukukausi/-vuosimaksut.

• eka kirjoittaja

Hienoa Stellina kiitos paljon! Sähköpostiosotteeni on aikapas höm siitä saa heti tietää mun koko nimen että jos haluat antaa omasi tänne jos se ei paljasta liikaa sun henkilöllisyydestä niin voisin pommittaa sua heti kysymyksillä ja samalla saat mun sposti osoitteen :) jos siis vaan käy kun en haluaisi täällä että kaikki saa mun sähköpostiosotteen tietää haha

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      84
      1719
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1595
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      288
      1373
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1299
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      881
    7. 66
      874
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      873
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      861
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe