kertoisitteko mistä löytäisi minecraft classicin? vastauksia pliiiiiiiiiiiiiiiiis!!!
lataa minecraft classic
28
3668
Vastaukset
- ra.ta.tuil.le
haloo!!!!!! kertoisko joku?! ihan oikeest!
- vesa.
classikkiha löytyy ilmaseks osotteesta http://www.minecraft.net
mutta beta on paljo parempi eikä maksa ku 15 € ja se on vähän noin hyvästä pelistä- vesa.
nii ja jos viitit sen 15 € maksaa hyvästä pelistä nii tuu minecraft.digiex.net servulle
- xsssssssssss
mä oon tyttö ja pelaan minecraftiiii:)
- xDD16
miten pystyyy lataa minecraftin
- haahaa567890
se voi ladata täleee kirjottaakaa lataa minecraft demo nii sielä se on
- j o
eiks tyyppi oikeest tiiä!
- minecraft boy
mut ainaku pelaan classiccii mul on vaa osa paloista valmiina. mul on jotai paloi loputtomii mut ei oo kaikkii, ei armoreita ei aseita vaa ne blockit
- tuomo1234
moi
- supermasa112233
minecraft boy classicissa on tarkoitus olla vain osa blockeista.
- minä
classicin löytää osoitteesta http://www.firstload.com/?uniq=532503f842c71295&log=47382&fn=mineraft classic download
käännä sivu myös. - moiiiiiiiiiiiiiiiiif
miksen mä en pysty rakentaa minecraft classicissa?!
- larppa3
miten sen voi ladata
- KATOVITTUGOOGLEST
KVG!
- koo6
Kuinka minecraft ladataa ja maksaako se IKINÄ MITTÄÄ? millä servulla pitää pelata et saa loputtomasti palikoita/kuutioita vastatkaa
- TheSaplingMC
Googleta nii löytyy kaikkienhan se pitäis tietää :D
- jonne1233
mistä saan demon tai koko version ilmasiks ilman viruksii
- Joku32
Minen koti sivustolta
- joku ihe heppu
https://account.mojang.com/buy/minecraft sielt! :)
- pliis mine tuu tiets
oikeesti mite saa minen ilmaseks ahistaa ku ei tiiä
- ASDWWSDWSAWDWWSSW
EN JAJKSA LADATA
- loldeman
voi menkää minen sivuille ja ladakkaa se sieltä vitsin warettajat
- 15v tyttö ;)
eEi voi saada ilmaseks.... koska monimutkane ohjelmisto.... JA OOTTES MUKA NII KÖYHII ETTETTE VIITTI AUTTAA MOJANGII (minen tekijäryhmä) NE TARVII MUUTENKI RAHAA KEHITTÄÄKSEEN PERUSPELIÄ! (kun sulla on normi minecraft voit lataa ilmasii lisäosii) suosittelen technic - osaa jost voi lataa muit servui kute Yogbox tai teckit
- Joku32
Classicin löytää vain kirjottamalla hakuun Minecraft Classic mutta sitä ei voi enään pelata
- Joku32
Kirjota vaan Googleen (tai mitä käytätkään) Minecraft Classic nii klikkaa ensimmäistä mutta se ei enään toimi.
- poj 54 gh
moi
- Venla Rantanen
moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086