Ostinpa vuoden 91 yamaha sr 500 prätkän. Nyt kiinnostaa huoltovälit. Kuinka usein tarkistetaan vent välykset? Välys? Kuumana vai kylmänä? Entäs nokkaketjun kireys? Miten kiristetään ja kuinka usein?
Kiva pyörä vaikka kärsiikin hieman tehon puutteesta jo heti alkuun........
On ainkin vielä prätkän näköinen ja kuulonen.
Sr 500
2
150
Vastaukset
- SR 500 veteran
Jos et viitsi hankkia korjaamokirjaa, niin vaihda öljyt 6000 km välein ja säädä
venttiilit 12000 km välein. Välys löytyy googlaamalla:
Yamaha SR 500 valve clearance.
Monesti kirjastosta löytyy korjaamokirja, josta kaikki asiat selviävät ilman
googlaamista.
Se on tosiaan laiska pyörä, mutta kivan näköinen, paljon parempi tekniikka
kuin Savagessa. Kansiremontti on tosi helppo tehdä. - xjr vm 04
En tiedä minäkään välyksistä vaikka tuollasen joskus omistinkin. Itelle oli kyllä pieni pettymys. Kevaritkin isompi ja tehokkaampia. Sopinee jotenkin aasiaan missä ajavat pikkukatuja päivästä toiseen.
En olis ostanut mutta tuli välirahana ja lähti aika nopeasti kiertoon. Vaarallisen tehoton ja hutera.
Nyt alla xjr ja se tuntuu kaikinpuolin täydelliseltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384