Törmäsin väitteeseen että eurokangaan työntekijöillä on ns.henkilökunta-alennus oikeus niinkuin varmasti valtaosassa kaikenlaisia firmoja. Mutta että eurokangaalla henkilökunnan ostot kirjautuvat ylös ja on vaarana että henkilökunta-ale ostojen perään kysellään sitten että mihin olet tarvinnut esim suurta määrää jotakin tuotetta?
Voiko tälläinen olla todellakin totta? Siis henkilökunnalla on oikeus alennettuun ostoon mutta missään tapauksessa et voi alennustuotetta viedä esim sukulaiselle,tuttavallesi jne. vaikka henkilökuntaan kuuluvana sen ostat?
kiertääkö työnantajan edustaja henkilökunnan asunnot läpi aikaajoin että jonkun prossan halvemmalla myydyt tuotteet pysyy henkilökuntaan kuuluvan omassa käytössä? tai saako henkilökunta ostaa vaikka kolmet verhot mutta ei sitten enää 50 paria verhoja kun on epäilyttävää jääkö omaan käyttöön?
Henkilökunta ale on mitä on mutta voiko jollain liikkeellä mennä tänä päivänä noin hyvin? Varsinkin kun ketjun työntekijöille kuitenkin naputetaan jatkuvasti myynnin vähyydestä.
En ole kyllä aiemmin kuullut vastaavaa mistään muualta ja itsekin olen monenlaista tavaraa ostanut tuttujeni suhteilla, päinvastoin on oltu tyytyväisiä kaupankäyntiin.
eurokangas
5
534
Vastaukset
- Mistä murhe?
Henkilökunta-alennukset on tarkoitettu firman työntekijöiden käytettäviksi ja tavara ostetaan omaan käyttöön omaan kotiin. Jos minä olisin firman omistaja, henkilökunta-alennuksille tulisi tiukka yläraja heti, kun alennuksia näytettäisiin käytettävän oman bisneksen tekoon.
Kuinkas monta verhoparia sinä sitten ostitkaan, kun olet noin tuohtunut..? - Mätä omena
Tuolla suhdetoiminnalla monesti pilataan nuo henkilökunta edut. Tiedän monta yritystä jossa noin on käynyt. esim. useissa tuotetta valmistavissa yrityksissä henkilökunta on saanut ilman tai raakaaineen hinnalla tuotteita, mutta sitten on tullut ilmi että niitä on jaettu eteenpäin, niin edut on menny kaikilta. Itse en ainakaan haluaisi moisesta jäädä kiinni!
- kankaat muualta
Jaa. Jotenkin outoa kun ajattelen omia tutuntuttuja joiden kautta olen esim rautakauppatavaraa ja sen sellaista hankkinut niin ei ole mitään ihmeellistä ollut, enkä oikein usko että niistä ostoista on jälkeenpäin mitään kyselty kun avoimesti jo ennen kauppaa asia tullut puheeksi? Pienen alennuksen vuoksi olen juuri ko liikkeeseen mennyt, liike ollut tyytyväinen myyntiin ja saa ilmaiseksi puskaradion edut. Mutta että tuttu olisi liikkeessä töissä ja tarvitsisin tuotteita heiltä jolloin tietysti kysyisin asiaa niin vastaus olisi "en osta sinulle henk.kunta alella kun ei tule omaan käyttööni, maksa normihinta tai hae muualta"? Kyse siis yksittäisistä ostoista,joita jokainen elämässään jpskus tekee ja käyttää suhteitaan? ei mistään tukkuhankinnoista. Ja tarvittavat kankaat hain kilpailijalta josta tämän tarinan jälkeen sain -15% ???
- Mistä murhe?
Mistä sinä tarkalleen ottaen nyt oikein puhut? Ja mitkä "puskaradion edut" liike saa siitä, että joku käy ostamassa kaverin alennuksella tavaraa?
- nanananna
Kyllä mulle on aikakin sanottu kahdessa suuremmassa sisustusalan kaupassa, että henkilökuntaostoja seurataan ja, jos näyttää siltä, että muille ostetaan, niin asiaan puututaan. Mitään rajaahan ei ole tarkkaan määritelty, mutta jos ostaa vuodessa kolme sohvaa tai keittiöpöytää, niin varmaan aletaan perään kysellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740