Apua esinahan kanssa!

Apuaesinahkakiree

No oon nyt 12v ja esinahka on niin kiree et kun mä vedän sitä taakse niin terskaa näkyy vaan ihan tosi vähän. Erektiossa esinahka ei vetäydy lähes yhtään taakse. riittääko venyttely vai pitääkö mennä leikkaukseen? ps. penikseni pituus erektiossa n.8cm ja muuten n. 6cm.

26

3303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2069h7

      Koitas runkata sitä nahkaas varovasti vaikka lämpimässä suihkussa, niin se siitä alkaa kyllä löystymään pikkuhiljaa. Kohta varmaan alkaa ottamaan lisää erektiopituutta, iästäsi päätellen :)

    • apuaesinahkakiree

      Joo. Kiitti. Hyvä jos ei tarvis mennä leikkaukseen en oikeen haluis. Täytän muuten Lokakuun eka päivä 13 eli oon 12,5v. Auttaaks toi venyttely oikeesti?

    • 2069h7

      No mitä täällä muut on kirjotellu aiemmin, niin kyllä se siitä on mennyt yleensä, eli ei muuta kun venyttelemään. Apuna voi myös käyttää jotain ihan perus ihorasvoja, sellasii, mitkä ei ärsytä terskan ihoa. Tärkeetä on kummiskin että saat nahan löystymään ja liikkumaan, niin pysyy puhtaana kun muutenkin alat kasvamaan mieheksi. Mut kysy lisää jos askarruttaa.

    • apuaesinahkakiree

      Joo. En esinahkaleikkaukseen haluis mennä. Jos esinahka leikataan pois, niin eihän sillon voi itsetyydyttää kunnolla? Vai? Ja mistä noita ihorasvoja saa? Onks mulla muuten jo murrosikä alkanu ku on tossa peniksen yläpuolella on vähän tummaa karvaa, ja kiveksissä on muutama pitempi karva ja peniksen iha alussakin on pari jotain lyhyempää karvaa. En oo mitannu vähään aikaan mut oon jotain 150cm. pitkä varmaa. Ei oo mälliä tullu silleen kunnolla, mut joskus ku on ollu erektio niin on siinä peniksen päässä ollu iha vähän luultavasti spermaa ku se on ollu tahmeeta ja hais erikoiselle. Alkaakohan mul koht iha kunnolla siemensyöksyt? Yritän venytellä esinahkaa ja kerron sit onks se venyny.

    • 2069h7

      Totta, ympärileikatuilla se on vaikeempaa, mutta ei mahdotonta. Joutuvat käyttämään erilaisia liukuvoiteita yms helpottamaan, jotkut pystyy ilmankin. Lisäksi ympärileikkauksesta kestä toipua pitkän aikaa, mitä oon lukenu kertomuksii. Empäs osaa suoraan suositella mitään tiettyä merkkiä ihorasvaa, joku täällä samalla palstalta mainosti bepanthenia. Apeekista niitä saa ja voi teillä olla kotonakin jotain sopivaa, mut älä käytä sit jos se alkaa kirvelemään, ettei tuu turhaa kärsimystä ja ärsyyntymistä. Puberteetti on alkanu, kun kerran karvoja löytyy. Ihan normaali sun ikäselle olla 150cm. Joo, se on tavallista, että kun seisoo, niin virtsaputkesta tulee just sellasta tahmeeta liisteriä. Enteilee sitä että penis kasvaa pituutta ja siemensyöksyt alkaa pian. Just sen takii kannattaa alkaa venytellä, niin on helpompi pestä eikä esari kiristä kun on erektio/vetää käteen. Toivottavasti venyttely alkaa tehota. Se voi viedä ens vähän aikaa, mut aina kannattaa yrittää. Meneekö se löysänä taakse muuten?

    • 2069h7
    • apuaesinahkakiree

      Jes! On nyt muuten venynyt huomattavasti toi esinahka ja saisin venytettyy sen jo koht varmaa terskan taakse muttta huomasin että esinahka on yhessä kohtaa kiinnittyny terskaan jotenkin nahalla. Eli siinä on siis sellainen omituinen nahkasuikale kiinnittyny terskaan ja esinahkaan. Mitenköhän sen saa siit pois? Pitääköhän se leikata pois? Ei se varmaan oo mikään ihan normaali?

    • 2069h7

      Onko se just terskan alapuolella? http://en.wikipedia.org/wiki/Frenulum_of_prepuce_of_penis Tollanen jos on, niin sillee on kaikilla, kyllä se esinahka siit menee ohitte. Tosin joillakin se voi olla liian piukka ja estää sen, että nahka ei mee alas kunnolla. Huom! kuvissa sit on esinahka takana. Mut hyvä, kun on alkanu venymään!

    • apuaesinahkakiree

      Kyl se joku tollanen on mut kiree ja arka. Siis lähteekö se joskus vai onko se siinä aina? Onko kaikilla siis tommonen?

    • apuaesinahkakiree

      Se nahkasuikale muuten alkaa aika terskan päästä.

      • 2069h7

        Kyllä varmaan onkin kiree ja arka, kun se on tottunut olemaan piukassa.
        Jos se on samanlainen kuin kuvissa, niin on kaikilla sellanen, ellei oo ympärileikattu tms. Kuuluu olla, mut ei sen normaalisti pidä olla liian kiree eikä kauheen arka. Joo, kuuluu alkaa siit ihan läheltä sitä kusireikää. Se sauma peniksen pohjassa, joka jatkuu kivespusseihin on ihan normaali myös. Venyttele varovasti vielä vähän aikaa ja kato miten alkaa sujuu.

        Joillakin voi olla terskan ja esinahan välissä myös ylimääräsii kiinnikkeitä ja ne saa pois leikkaamalla, ihan puudutuksella eikä oteta esinahkaa pois.


    • esinahkaeienääkiree

      Jes!!! Sain jo venytettyä esinahan terskan taakse! Se nahkasuikalekaan ei ollut tiellä. En olis uskonu. kun mä tein tän aiheen niin luulin että olisi pakko mennä leikkaukseen. Nyt tiedän ettei leikkaukseen ikinä kannata mennä. Kiitos tosi paljon kaikille jotka on tänne vastannut!

    • esinahkaeienääkiree

      Tai oikeastaan kaikki kiitos kuuluu 2069h7:kalle ;)

    • 2069h7

      Ole hyvä! Hienoo kuulla, että ongelma ratkes. ;)

    • auttakaa!!

      mulla on jotain limaisia esinahantapaisia siinä esinahan ja terskan välillä mitä ne on ku ne estää mun esi nahan taakse asti vetämistä :'(

      • h5n3789

        Onko ne vaan siellä virtsaputkens suun takana kyrvän alapuolella: http://en.wikipedia.org/wiki/Frenulum_of_prepuce_of_penis tolleen? Eli kuten ylempänä sanottu toi frenulum on ihan normaali. Mut siellä voi olla myös jotain muita kiinnikkeitä sen terskan reunan ympäri alueella. Ne lisäkiinnikkeet voi lähtee venyttelemällä mutta jos ne on kovin tiukat niin mene uroloogille.


    • Hysteerinen

      Mä en tajuu suomalaisia ku ootte nii huolissanne sukuelimistänne. Mut joo, oon 11v ja mun elinaika venyy sillai mun sen pinkin osan taakse :-:

    • Esinahka voi olla tosiaan kireä joskus. Joskus taas luullaan että se ei mene taakse koska ei uskalleta sitä painaa sinne kokonaan kun pelätään että se jääkin sinne.
      Uskaltakaa nyt vihdoinkin kokeilla sitä esinahan liikkuvuutta. Esari alkaa aueta sieltä päästä kyllä kun vain uskaltaa rauhallisesti painaa sitä alaspäin. Alta paljastuu uutta pinkkiä tai punoittavaa ihoa joka on koskettaessa herkän aristavaa. Tuo paljastuva osa on terska. Esaria voi painaa turvallisesti alaspäin kunnes koko terska tulee esiin ja esari tavallaan nuljahtaa terskan reunan yli. Kannattaa hiukan vielä painaa lisää jotta terskan reunus tulee kokonaan näkyviin. Hygienian hoidossa nimittäin juuri tuonne terskan reunan alle kertyy pahanhajuista vaaleaa töhnää (smegmaa) joka pitää päivittäin pestä pois. Terskan alapuolella on ohut ihopoimu frenulum. Sitä ei saa repiä irti tai muutenkaan vahingoittaa, sen kuuluukin olla siellä ja sen tehtävänä on helpottaa esarin liikkumista esim tyydyttäessä.
      Jos jossain kohtaa terskassa tuntuu ettei esari liiku tai se tuntuu olevan"liimattu" siihen, siellä on silloin pieni kiinnike joka estää esarin liikkumista. Kiinnikkeet irtoaa venyttelyn seurauksena yleensä hyvin. Kiinnikkeitä on juuri terskan reunassa eniten mutta toki muuallakin niitä voi olla.
      Esarin liikkumista kannattaa harjoitella hyvissä ajoin ja kun sen saa menemään kokonaan alas terskan taakse niin silloin kannattaa myös opetella tuo alapään hygienia eli pesukin kunnolla.

      • Tarvitenapua

        Olen 14v poika. Mullu esinahka jäi terskan taakse jumiin ja en saanut sitä pois kovin helpolla. Miten esinahan saa helpommin terskan takaa pois? Ja tulehtuuko terska, kun oli aika kauan takana?


    • Yleensä venyttely auttaa ja voi myös kokeilla laittaa ihovoidetta tai rasvaa terskaan jolloin esinahan liikkuvuus paranee.

      • Apuasattuu

        Hoitsukundi tarvitsen kipeästi tietojasi minulla ei ole vielä penis kehittynyt ja kiveksissäkin vasta pientä suurenemista olen saanut 13v asti esinahan terskan taakse olen nyt siis 14 kivesten kasvu alkoi pari kuukautta sitten. Viimeaikoina olen huomannut että en saa esimahkaani enää kunnolla terskan taakse koska tuntuu kipua erektiossa kun yritän laittaa sitä. Olen alkanut pelätä ympärileikkausta koska kun yritän vetää esinahkaa taakse tuntuu kipua ja esinahassani on pieni punainen osio ilmeisesti haava koska siihen sattuu kun vedän esinahkaa terskan taakse mitä minun tulisi tehdä onko niin sanotusta venyttelystä hyötyä kun ennen sain se taakse vaivatta mutta enää en ja kuinka minun tulisi venytelläkun on erektio? Saan esinahan Terskan taakse kun ei ole erektiota. Ja siis painotan että tämä ei johdu peniksen kasvusta koska se on aivan ennallaan .. :/


    • Jos saat sen taakse ilman erektiota niin pese sieltä alta kunnolla ja hoida mahdollinen haava kuntoon bepanthen voiteella. Uskon että venyttely auttaa kun jaksaa ja uskaltaa sitä tehdä riittävän usein. Venyttely on parasta tehdä rasvan kanssa jolloin kireys helpottaa ja kitka esarin ja terskan välillä pienenee.
      Palstan säännöissä kielletty yhteystietojen julkistaminen, mutta voit katsella profiiliani kun klikkaat nimimerkkiäni

      • Apuasattuu

        Kiitos olen kokeillut vinkkejäsi Jan haavakin On jo poissa Ja saan esinahan terskan taakse lähes vaivatta


    • kirurgi

      PITÄÄ MENNÄ LEIKKAUKSEEN! voit myös ite kokeilla saksilla, ei kannata pelkää

    • Jazwe

      ÄLKÄÄ missään nimessä alkako itseänne leikkelemään! se on aina lääkärien työtä!

    • Anonyymi

      vitun vammanen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe