Voisiko joku vastata että voiko nissanin peltivanteiden muttereita käyttää N16 Almeran alkuperäisten alumiinivanteiden kanssa?
Peltivanteiden mutterit
6
614
Vastaukset
- niin se vaan on
Ei
- .
Jaa miten niin ei voi? Molemmissa 60 asteen kartio, ja ainoa ero alumiinivanteiden muttereiden ja peltivanteidenmuttereiden välillä on se, että peltivanteiden mutterit ei ole umpinaisia.
- 4+17
jos kartio sama, niin voi käyttää. Tosin metallinen "eripari" (jalo-epäjalompi) voi aiheuttaa korroosiota.
- Showdown
Harvemmin aluvanteiden mutterit on alumiinia :-)
SItäpaitsi aika monissa auton mukana tulleissa aluvanteissa on teräksiset holkit niissä pultin rei'issä, että voi käyttää samoja muttereita kuin peltivanteiden kanssa.
Peltivanteiden mutterit on yleensä pyöreällä profiililla, ei kartiolla. - niin se vaan on
Pane vierekkäin pelti ja Al vanteen mutterit niin tajuat miksei.
- ????
Joo, laitettiin vierekkäin alkuperäinen nissanin alumiinivanteenmutteri ja peltivanteenmutteri, Ero on se, että toisessa on avoin pää ja toisessa ei. Kartio sama ja vielä samanmittainen molemmissa, eli ei tule lisää kiinnityspintaa niillä alkuperäisillä nissanin aluvanteidenmuttereilla = Aivan sama kummilla ne laitaa kiinni. 350km ajettu jo ja ei edes tärise ollenkaan ja kaikki mutterit edelleen tiukalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893554Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642700Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 452132
- 692128