Moikka!
Itse en käy baareissa tai tarvitse röökitaukoja. Samanhenkistä seuraa on VAIKEA löytää. :D Minua kiinnostaisivat leffat, teatteri, ravintolat, shoppailu jne. pääkaupunkiseudulla. Olen naispuolinen henkilö, jolla on ikää 18 vuotta.
Sinä voisit olla about 18-21 vuotta, ainakin henkiseltä tasoltasi! ;D Laita vastausta tänne ja anna vaikkapa mailiosoitteesi... :)
RAITISTA kulttuuri- ja kahvitteluseuraa pk-seudulta
18
710
Vastaukset
- saimi.
Samat sanat! Harmi etten ole sieltä päin :/
- rusetti92
Jos vielä etsit samanhenkistä seuraa niin täällä ois yks 18.v. tyttö pääkaupunkiseudulta :) Ois kiva tutustua paremmin. [email protected]
- 18-v.tyttö
Mahtavaa! Ois todellakin kiva tutustua. Laitoin sulle just sähköpostia. :)
Onko muita samanhenkisiä, jotka haluis remmiin? ;D - ...
Moikka! :)
sähköpostia voi myös mulle laittaa, osoitteeseen
[email protected]
parikymppinen tyttö, pääkaupunkiseudulta ^^ - 18-v.tyttö
Jee! Ehin jo luulla ettei täälläpäin oo ketään, jolla ois samoja arvoja! :D
Laitoin sullekin viestiä! ^^ - 18-v.poika
Mä oon aina ollu kaveriporukasta se ainoo joka ei joka viikonloppu ryyppää baareis tai polta askii päiväs. Et olis ihan mukava tutustua vähän samanhenkisempäänkin porukkaan.
- 18-v.tyttö
:) sähköpostiosoitetta ?
- Juha260
21/M minuakaan ei baarit tai tupakka kiinnosta kulttuurista ehkä tiedän jotain
- Mummunen 35v
Voihan harmin harmi ku niin nuoria olette, ei tämmöselle mummulle taida seuraa löytyä.. :s
- paappa36
Kuulostaa hyvältä. Mistähän vaan löytyis vastaavilla spekseillä jotain kolmekymppisiä?
- Enkö olekaan TYLSÄ?!
Täällä olis 30v jolla ei tosiaankaan ole edelleenkään liikaa ystäviä. Alkoholi ei maistu eikä baareissa riekkuminen kiinnosta. :)
Rohkeasti vaan viestiä mulle, varsinkin 30 v seura kelpais. :)
miitta (@) aidensfieldarms.zzn.com - 18-v.tyttö
Mahtavaa että ihmiset on lähteny liikkeelle! :) Hauskaakin voi olla ihan raittiina. Toivottavasti te 30-kymppiset saatte sovittua jonkun tapaamisen, mun kohdalla jäi tämä aikanaan vaan sellaseksi netissä jutusteluksi. No, ainakin oli samanhenkistä chattiseuraa :)
PS. Ei kolmevitoset ole mummuja ja paappoja!! :D- samanlainen92
moikka:) vieläkö etit hengaus seuraa?:)
- 20-v.tyttö
samanlainen92 kirjoitti:
moikka:) vieläkö etit hengaus seuraa?:)
Toki aina uudet tuttavuudet kelpaa!! :)
s-postia?
- En sittenkään mummu?
"PS. Ei kolmevitoset ole mummuja ja paappoja!! :D"
Ihanaa kun kerrankin joku alle 30v on tuota mieltä! :) Piristi kyllä tätäkin tylsää yötäni... Kaunis kiitos sanoistasi, ehkäpä löytyisi lisääkin ihmisiä jotka ovat samaa mieltä? :p
Ja kyllä, yksi tapaaminen takana ja yhteystietoja vaihdettu, toinen sovittu ja hyvältä näyttää! :) - alfrolfa
Otsikko kolahti kyllä heti..:) Olen 19.v tyttö pääkaupunkiseudulta ja totaalisen kyllästynyt ihmisiin joiden ainoa mielenkiinnonkohde on baareissa juokseminen.. Itse olen lähes aina se ainoa joka on selvinpäin. Tuntuu ettei samanhenkistä seuraa löydy mistään. Rakastan ruoanlaittoa, ravintoloissa, konserteissa, elokuvissa ja teattereissa käymistä ym.
Olet saanut aika paljon vastauksia mutta jos kiinnostaa tutustua niin sähköpostia saa laittaa: [email protected]- 20-v.tyttö
Moikka,
Laitoin sulle s-postia! Harmittelut että en aikaisemmin ollut huomannut vastaustasi :/ Ihan sattumalta palailin tätä lukemaan, onneksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768