RAITISTA kulttuuri- ja kahvitteluseuraa pk-seudulta

18-v.tyttö

Moikka!

Itse en käy baareissa tai tarvitse röökitaukoja. Samanhenkistä seuraa on VAIKEA löytää. :D Minua kiinnostaisivat leffat, teatteri, ravintolat, shoppailu jne. pääkaupunkiseudulla. Olen naispuolinen henkilö, jolla on ikää 18 vuotta.

Sinä voisit olla about 18-21 vuotta, ainakin henkiseltä tasoltasi! ;D Laita vastausta tänne ja anna vaikkapa mailiosoitteesi... :)

18

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saimi.

      Samat sanat! Harmi etten ole sieltä päin :/

    • rusetti92

      Jos vielä etsit samanhenkistä seuraa niin täällä ois yks 18.v. tyttö pääkaupunkiseudulta :) Ois kiva tutustua paremmin. [email protected]

    • 18-v.tyttö

      Mahtavaa! Ois todellakin kiva tutustua. Laitoin sulle just sähköpostia. :)

      Onko muita samanhenkisiä, jotka haluis remmiin? ;D

    • ...

      Moikka! :)
      sähköpostia voi myös mulle laittaa, osoitteeseen
      [email protected]
      parikymppinen tyttö, pääkaupunkiseudulta ^^

    • 18-v.tyttö

      Jee! Ehin jo luulla ettei täälläpäin oo ketään, jolla ois samoja arvoja! :D
      Laitoin sullekin viestiä! ^^

    • 18-v.poika

      Mä oon aina ollu kaveriporukasta se ainoo joka ei joka viikonloppu ryyppää baareis tai polta askii päiväs. Et olis ihan mukava tutustua vähän samanhenkisempäänkin porukkaan.

    • 18-v.tyttö

      :) sähköpostiosoitetta ?

    • Juha260

      21/M minuakaan ei baarit tai tupakka kiinnosta kulttuurista ehkä tiedän jotain

    • Mummunen 35v

      Voihan harmin harmi ku niin nuoria olette, ei tämmöselle mummulle taida seuraa löytyä.. :s

    • paappa36

      Kuulostaa hyvältä. Mistähän vaan löytyis vastaavilla spekseillä jotain kolmekymppisiä?

    • Enkö olekaan TYLSÄ?!

      Täällä olis 30v jolla ei tosiaankaan ole edelleenkään liikaa ystäviä. Alkoholi ei maistu eikä baareissa riekkuminen kiinnosta. :)

      Rohkeasti vaan viestiä mulle, varsinkin 30 v seura kelpais. :)

      miitta (@) aidensfieldarms.zzn.com

    • 18-v.tyttö

      Mahtavaa että ihmiset on lähteny liikkeelle! :) Hauskaakin voi olla ihan raittiina. Toivottavasti te 30-kymppiset saatte sovittua jonkun tapaamisen, mun kohdalla jäi tämä aikanaan vaan sellaseksi netissä jutusteluksi. No, ainakin oli samanhenkistä chattiseuraa :)

      PS. Ei kolmevitoset ole mummuja ja paappoja!! :D

      • samanlainen92

        moikka:) vieläkö etit hengaus seuraa?:)


      • 20-v.tyttö
        samanlainen92 kirjoitti:

        moikka:) vieläkö etit hengaus seuraa?:)

        Toki aina uudet tuttavuudet kelpaa!! :)
        s-postia?


    • En sittenkään mummu?

      "PS. Ei kolmevitoset ole mummuja ja paappoja!! :D"

      Ihanaa kun kerrankin joku alle 30v on tuota mieltä! :) Piristi kyllä tätäkin tylsää yötäni... Kaunis kiitos sanoistasi, ehkäpä löytyisi lisääkin ihmisiä jotka ovat samaa mieltä? :p

      Ja kyllä, yksi tapaaminen takana ja yhteystietoja vaihdettu, toinen sovittu ja hyvältä näyttää! :)

    • alfrolfa

      Otsikko kolahti kyllä heti..:) Olen 19.v tyttö pääkaupunkiseudulta ja totaalisen kyllästynyt ihmisiin joiden ainoa mielenkiinnonkohde on baareissa juokseminen.. Itse olen lähes aina se ainoa joka on selvinpäin. Tuntuu ettei samanhenkistä seuraa löydy mistään. Rakastan ruoanlaittoa, ravintoloissa, konserteissa, elokuvissa ja teattereissa käymistä ym.
      Olet saanut aika paljon vastauksia mutta jos kiinnostaa tutustua niin sähköpostia saa laittaa: [email protected]

      • 20-v.tyttö

        Moikka,
        Laitoin sulle s-postia! Harmittelut että en aikaisemmin ollut huomannut vastaustasi :/ Ihan sattumalta palailin tätä lukemaan, onneksi :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      190
      3962
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      191
      2830
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      58
      1706
    4. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      119
      1684
    5. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      13
      1458
    6. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      423
      1337
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1273
    8. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      93
      1254
    9. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      27
      1201
    10. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      75
      1196
    Aihe