Mulla on jvc videokamera gz mg 330 ae.kamerassa on itsessään kyllä päivämäärä ja aika,milloin on kuvattu,mutta miten sen saa siireettyä vhs,lle tai dvd,lle.Kuva ja ääni onnistuu kyllä,mutta päivämäärää en ole saanut näkymään.
Onnistuuko
5
140
Vastaukset
- ن
ei kai kukaan mitään vhs;salle siirrä, kai,
mutta voiko siirtää tietokoneelle,
minä olen ainakin tehnyt niin tärkeissä kuvissa että olen muuttanut Tietokoneen päivämäärän kuvan päivämääräksi,
Kun päivämäärää, tai aikaa siirtää paljon olen joutunut sulkemaan virusohjelmat ja netinkin,
kun muuten tulee virhe-ilmoituksia jatkuvasti.- voi herra jumala
opa hankalaa
- ن
voi herra jumala kirjoitti:
opa hankalaa
kiitos vaan, ihmettelen kyllä mikä on hankalaa,
näin olen tehnyt kaikki liikkuvat ja valokuvani,
äitini syntymästä omien lastenlasteni ylioppilasjuhliin saakka.
"tee työsi kunnolla, muuten susi sen syö"
Minusta ei mitenkään hankalaa, mutta jos tieto-taito puuttuu silloin se on mahdottoman hankalaa. - Voi herra jumala.
ن kirjoitti:
kiitos vaan, ihmettelen kyllä mikä on hankalaa,
näin olen tehnyt kaikki liikkuvat ja valokuvani,
äitini syntymästä omien lastenlasteni ylioppilasjuhliin saakka.
"tee työsi kunnolla, muuten susi sen syö"
Minusta ei mitenkään hankalaa, mutta jos tieto-taito puuttuu silloin se on mahdottoman hankalaa.Minun tietokoneellan tulee se päivämäärä ja aika automaattisesti tiedoston nimeksi milloin kuvat tai videot on siirretty tietokoneelle.
- Löytyiskö apua
Siis mitä te sanoitte .Ei ainakaan vastausta tullut.Minä haluan siirtää vhs.lle ja dvd.lle,molemmille aika näyttää kumpi kestää.27 vuotta vanhat vhs -nauhat on vielä ihan hyviä katseltavia.
Ei se tietokonekaan iäisyyksiä kestä.Luulen,että vähemmän aikaa ,kun levyt tai nauhat.
PS. Ihmettelen vaan miksi kamerassa on yleensä päivämäärä kun se ei siirry edelleen nauhalle tai levylle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869