Jenkkeihin menossa mutta meikäläisellä on noin 10 vuotta vanha huumausaine rikos merkintä rekisterissäni. Tuleekohan ongelmia maahanpääsyn kanssa?
ongelmia maahanpääsyssä
4
259
Vastaukset
- Esson Veijo
Ota yhteyttä USA:n suurlähetystöön, niin asia selviää.
- Toivon niin
"Tuleekohan ongelmia maahanpääsyn kanssa?"
Toivottavasti. Tuomioistuimilta tulee niin naurettavan pienet tuomiot huumausainerikoksista, että on vain suotavaa että kärsit rikoksistasi muuta kautta.- 36
Miten niin pienet tuomiot? Eikös Suomessa nimenomaan tule kovat tuomiot huumausainerikoksista verrattuna muihin rikoksiin. Esim. huumeiden hallussapito tai myynti on suurempi rikos kuin törkeä pahoinpitely vaikka pitäisi olla päinvastoin.
- sdfafa
Onko tämä merkintä siis Suomen poliisin rekisterissä? Jos menet vain alle 3kk kestävälle turistimatkalle, niin ei ne USA:n rajaviranomaiset voi sinun rikoksista mitään tietää, jos et sitä itse kerro. Eli ei ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842023
- 1321722
- 1671333
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273884