Kuulemma monta kuskia lähtenyt kävelemään ja ajattavat hirveitä ylityömääriä ilman ylityökorvauksia.Ei taida hyvin mennä alppimaan ihmemiehilläkään!
Bertschi Finland
8
1352
Vastaukset
- ex-loadeder
miten niin ei hyvin mene? firmahan tienaa aina paremmin mitä vähemmän tarvii kuskille maksaa! kuukausipalkka rules heillä ja vaitiolo velvollisuus sopimuksesta!
uusi pesula ainakin kirkolle tulossa! - Yber alles
Helppohan se on kuskien rahoilla kippiasema rakentaa.Ei ole enää lähiaikoina mitään hyvää siitä talosta kuulunut mitä olen kuskien kanssa jutellut
- Sella Rebe
Miekin kuulin kavereilta, että olit paskonut huosuihis.
Ja pittäähän sitä huhu puhheisiin luottoo, eikös juu ?
- Yber alles
Taisin osua asian ytimeen,eikös juu!!
- ,.,,,...,.,.,,,...,,
tuskin...
- Rekkapimatsu
Tämä on taas näitä kateellisten puheita!!! Ja asioita taas kuultu kaverilta, joka kuullut kaverilta jne... Ehkä joku, joka on hakenut töihin mutta ei sitten ole kelpuutettu? Ei sinne kukaan vaan pääsekään... Tai sitten joku, joka sieltä on lähtenyt ja sitten kuitenkin olisi halunnut takaisin, eikä sitten ole otettu (niistäkin olen kuullut, että on sellaisia)
En ole ikinä ollut siellä töissä mutta seurustellut kuskin kanssa, jonka palkka maksettu ajallaan ja juuri sen mukaan miten tehty töitä. Eli kaikki yli-, viikonlopputyö sekä päivärahat maksettu niin kuin kuuluu!! Eikä muuten mikään huono kuukausipalkka olekkaan!! Kuinka moni kuljetusliike maksaa nykyjään kunnon kuukausipalkkaa??
Lisäksi kalusto hyvässä kunnossa ja autot huolletaan säännöllisesti. Ja kaikki mahdolliset apulaitteet käytettävissä ja viimesintä teknologiaa, työpuhelinta myöten. Myös työvaatteet talon puolesta (ja nekin ei ole halvimmasta päästä eli Blåkläder) ja yleensä lomatoivomuksetkin meni läpi niin kuin toivottu.
Että on ihan turha haukkua sitä taloa!! Kuinka moni suomalainen kuljetusliike pystyy samaan??
Ja suurin osa kuskeista on samat kuin ihan alkuajoilta, että ei siellä kovaa vaihtuvuutta ole ollut ja töitä riittää. Henkilökuntaa koulutetaan Sveitsissä asti ja lisäksi on säännölliset koulutukset kotimaassa, että ammattitaitoista porukkaa siellä ainakin ajaa. Bertschillähän on myös kaikki ISO standardit ja muut.
Tässä vähän faktaa, jos ketään kiinnostaa... Ei mikään pieni pulju, että ottakaa mallia vaan :)
https://www.bertschi.com/company/bertschi-group. - justjoooop
Ja sitten rekkapimatsu heräs....
- ruunari1
Miten pimatsu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1837663Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354883Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1262873- 802286
- 921625
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2151544Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171094- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002