Minne työharjoitteluun?

Särkynyt lasienkeli

Hei kaikki, toivon ymmärrystä ja asiallisia vastauksia.

Eli siis olen nuori nainen Kotkasta.

Ongelmani on että minulla ei ole mitään kiinnostuksen kohteita minne menisin työharjoitteluun. Olen myös hyvin hiljainen, ujo ja arka. Opin asiat hitaammin kuin muut (en ole vammainen) ja minulle pitää kädestäpitäen näyttää miten jokin asia tehdään - ja joskus vielä usean kerran.

Olen aikaisemmin ollut TH:ssa päiväkodissa ja tutustumassa vanhainkodissa.
Päiväkodista sain vain negatiivista kommenttia: olen ilmeetön lapsien kanssa, olen hiljainen, en ole ollenkaan oma-aloitteinen ja vietän liikaa aikaa taukohuoneessa istuen.
No tiedän oma-aloitteisuuteni olevan todella pieni, sillä pelkään tehdä asioita joista en tiedä mitään ja vaikka asia on näytetty minulle. Pelkään "mokaavani" ja saavani taas huonoa kommenttia - mutta toisaalta jos en tee saan huonoa kommenttia.
Tiedän olevani myös ilmeetön: en hymyile vieraille ihmisille, en uskalla katsoa heitä silmiin enkä todellakaan ole mikään keskustelun aloittaja.

Vanhainkoti taasen ei ole minun paikkani myöskään, olen itse niin hauras kolmen vuoden masennuksen jälkeen (ja vieläkin) että minusta ei ole "auttajaksi".
>Olen käynyt vain peruskoulun!<

Millainen ympäristö minulle sopisi ylhäällä olevan tekstin perusteella?
Missä on minun paikkani? :/

5

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppppppeppi

Jos et tule toimeen oikein ihmisten kanssa, niin miten olisiko harjoittelupaikka esim. maatilalla/talleilla tms. eläinten parissa? :)

• Särkynyt lasienkeli

Eläinten kanssa työskentely voisi olla mun juttu. :)
        Olin TETissä aikoinaan Löytöeläintalossa ja siellä meni ihan hyvin, vaikka jokseenkin allergisoin? Tai sitten se oli se pöly. Mulla on kumminki ollut ennen sitä TETiä 3 kissaa enkä sillon oo saanut allergia oireita.

• Samaistuva......

Siivoojan työ voisi olla sopiva, ja tosissaan eläintenhoito/hevostalleille harjoitteluun. Eläinten kanssa on mukava puuhastella se on itsenäistä työtä! Siis jos vaan pitää niistä :-)
      Oletko menossa kouluun vai miten meinaat syksyllä toimia? ja oletko minkä ikäinen?
      (anteeksi uteliaisuuteni)

• Särkynyt lasienkeli

Tosiaan.
        Jos vielä tietäis missä täällä ja kuinka kaukana on tollaista toimintaa.
        En oo edes kuukautta täällä asunut. :D

No hain kouluihin mutta vielä ei ole tullut mtn hyväksymiskirjeitä, vain yksi kutsu testeihin. Olen 18-vuotias. :)
        Olen yhdellä kurssilla niin siihen kuuluu TH:ta.

• etc..

Kotkassa on mm. tarjolla Iss:n siivous työtä, Kotkan koirahoitola, Löytöeläintalo, Katajasuon hevostalli. Toki jos mahdollista niin Haminassa myös useita eläimiin liittyviä töitä. Googleta ahkerasti, ja soittele reippaasti!
      Onnea työn hakuun (-:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      112
      1431
    2. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1287
    3. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      134
      1028
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      964
    5. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      39
      887
    6. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      71
      863
    7. Haluatko naimisiin kaivattusi kanssa?

Alttarille astelette
      Ikävä
      97
      857
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      836
    9. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      53
      807
    10. Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun

Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että
      Ikävä
      39
      764
    Aihe