Minne työharjoitteluun?

Särkynyt lasienkeli

Hei kaikki, toivon ymmärrystä ja asiallisia vastauksia.

Eli siis olen nuori nainen Kotkasta.

Ongelmani on että minulla ei ole mitään kiinnostuksen kohteita minne menisin työharjoitteluun. Olen myös hyvin hiljainen, ujo ja arka. Opin asiat hitaammin kuin muut (en ole vammainen) ja minulle pitää kädestäpitäen näyttää miten jokin asia tehdään - ja joskus vielä usean kerran.

Olen aikaisemmin ollut TH:ssa päiväkodissa ja tutustumassa vanhainkodissa.
Päiväkodista sain vain negatiivista kommenttia: olen ilmeetön lapsien kanssa, olen hiljainen, en ole ollenkaan oma-aloitteinen ja vietän liikaa aikaa taukohuoneessa istuen.
No tiedän oma-aloitteisuuteni olevan todella pieni, sillä pelkään tehdä asioita joista en tiedä mitään ja vaikka asia on näytetty minulle. Pelkään "mokaavani" ja saavani taas huonoa kommenttia - mutta toisaalta jos en tee saan huonoa kommenttia.
Tiedän olevani myös ilmeetön: en hymyile vieraille ihmisille, en uskalla katsoa heitä silmiin enkä todellakaan ole mikään keskustelun aloittaja.

Vanhainkoti taasen ei ole minun paikkani myöskään, olen itse niin hauras kolmen vuoden masennuksen jälkeen (ja vieläkin) että minusta ei ole "auttajaksi".
>Olen käynyt vain peruskoulun!<

Millainen ympäristö minulle sopisi ylhäällä olevan tekstin perusteella?
Missä on minun paikkani? :/

5

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ppppppeppi

Jos et tule toimeen oikein ihmisten kanssa, niin miten olisiko harjoittelupaikka esim. maatilalla/talleilla tms. eläinten parissa? :)

• Särkynyt lasienkeli

Eläinten kanssa työskentely voisi olla mun juttu. :)
        Olin TETissä aikoinaan Löytöeläintalossa ja siellä meni ihan hyvin, vaikka jokseenkin allergisoin? Tai sitten se oli se pöly. Mulla on kumminki ollut ennen sitä TETiä 3 kissaa enkä sillon oo saanut allergia oireita.

• Samaistuva......

Siivoojan työ voisi olla sopiva, ja tosissaan eläintenhoito/hevostalleille harjoitteluun. Eläinten kanssa on mukava puuhastella se on itsenäistä työtä! Siis jos vaan pitää niistä :-)
      Oletko menossa kouluun vai miten meinaat syksyllä toimia? ja oletko minkä ikäinen?
      (anteeksi uteliaisuuteni)

• Särkynyt lasienkeli

Tosiaan.
        Jos vielä tietäis missä täällä ja kuinka kaukana on tollaista toimintaa.
        En oo edes kuukautta täällä asunut. :D

No hain kouluihin mutta vielä ei ole tullut mtn hyväksymiskirjeitä, vain yksi kutsu testeihin. Olen 18-vuotias. :)
        Olen yhdellä kurssilla niin siihen kuuluu TH:ta.

• etc..

Kotkassa on mm. tarjolla Iss:n siivous työtä, Kotkan koirahoitola, Löytöeläintalo, Katajasuon hevostalli. Toki jos mahdollista niin Haminassa myös useita eläimiin liittyviä töitä. Googleta ahkerasti, ja soittele reippaasti!
      Onnea työn hakuun (-:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      92
      4047
    2. 61
      3349
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      160
      3042
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      66
      2995
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      77
      2486
    6. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2306
    7. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      182
      2007
    8. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      28
      2004
    9. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      64
      1969
    10. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      94
      1378
    Aihe