minulle olisi tänään tulossa moskovasta koira ja olen maksanut hänen kuljetuksensa. lääkäri oli tarkastanut pennun ja oli sitä mieltä että pennulle pitää olla kuljetuksen ajaksi sähköinen häkki. nyt minun pitäisi maksaa häkin vuokrauksesta 600-1300e. eihän minulla ole varaa tuommoiseen, laitin viestin kuljetusfirmaan, että jos omistaja ei maksa häkkiä, niin haluan rahani takaisin..
MITÄ TEEN?????
AUTTAKAA, PIAN!!!!
27
651
Vastaukset
- 1248
Mikä vitun sähköinen häkki??? :D Juu maksa vaan, et taida mitään koiraa saada, menetit rahas, sua huijattiin! :D Oisit vaan ostanut Suomesta!
- ÄLY HOOOIII
Ei ole olemassa mitään sähköistä häkkiä!
ÄLÄKÄ nyt herranjumala enää työnnä sinne rahaa, ei siellä ole mitään koiraa yms.
Olet joutunut huijauksen uhriksi - kaikista varoitteluista huolimatta.
Ota yhteys poliisiin ja kaikki asiaan liittyvät paperit ja mahdollinen kirjeenvaihto ja myynti-ilmoitus mukaan. - Aivan ensiksi
Lopetat tuollaisen valehtelun venäjän tuonti koiristasi tällä keskustelupalstalla, Tampio !
- alexiamalta
eikö oikeasti ole mitään sähköistähäkkiä?? yritys: Europe Branch ( Russia )
All Pets Transport International
Pilotov str., 196210 St Petersburg ,Russia
mail to: [email protected]
[email protected]
lähetti minulle viestiä että pentu pitää sää muutoksen takis olla tuollaisessa häkissä. onkohan koko yritystä olemassa? kovasti tuo kyseinen yritys ja sieltä henkilö martin on ollut yhteydessä postitse.. apua, oikeesti!!! - pahoittelen123
hahaa, voit sä rahaa tollaseen tuputtaa ja odottaa ikuisuuksiin että pentusi tulee. Huomaat surussas että mitään pentukuljetusta ei ikinä ollutkaan.
- alexiamalta
oletko 100% varma että tuollaista firmaa ei ole??
- njöööp
No en usko, ja se että käyttävät hotmailia. Ja mikä ihmeen sähköhäkki, kuulosstaa laittomalta
- fdghserj
Joo ei kyllä kovin lupaavalta kuulosta.. En usko että pentua on olemassakaan.. Vai siis kai olet pentua ja sen vanhemia käynyt katsomassa..? Ja varmaan on vielä sekarotuinenkin..
- alexiamalta
Thermal Electronic cage 024 PD
onko tuollaista olemassa? mitä voin varmistaa asian?http://www.fraudwatchers.org/forums/showthread.php?t=28042
Lukaisepas tuo, ennen kuin pistät senttiäkään menemään...
- Eikö kellot jo soi
Usko jo. Sinuna jättäsin koko homman sikseen. Ja ilmoitat poliisille ja eläinsuojelu yhdistykseen. Jos vaikka saisitkin koiran, et voi olla satavarma, että onko koiranpaperit oikeat, ettei ole vaan läntätty sitä ja tätä, toiseksi se voi tuoda pöpöjä tänne, ja seurauksena on, että koira voi kuolla niihin hyvin hyvin nopeasti.
- NEUVOJA NEUVOJA
SINUN KANNATTAA LUKEA HUOLELLISESTI KOIRAILMOITUKSET!
1. Elä osta koiraa ulkomailta. Vain luotettavista kennel liitoista.
2. Osta kaikista mieluiten suomesta rotukoira.
3. Koiralla on oltava Sukupaperit, rokotukset ynnä muut.
4. Pyydä, että saat tulla katsomaan pentuja ja emoa.VIHJE kiinnitä huomiota koiran elinpaikkaan ja emon ja pentujen kuntoon, jos emo on huonossa kunnossa, elä osta pentua.
5. Jos emon ja pentueen kunto hyvä, esitä myyjälle paljon kysymyksiä emosta ja pentueesta.
6. VIHJE. Kunnon pentumyyjä antaa sinulle mielellään ohjeita koiran hoitoon ja muita tarvittavia neuvoja.
7. Tehkää viralliset sopimukset ja hyvä koiranomistaja haluaa jatkossa tietää miten pentu voi ja auttaa sinua tarvittaessa.
8.ELÄ IKINÄ NOUDA KOIRAA MISTÄÄN PARKKIPAIKOILTA AUTON TAKAKONTISTA.
Halutessasi voit tarkistaa koiran rokote tiedot. Rokotekortissa lukee yleensä missä eläinlääkärillä koira on käynyt ja voit soittaa tiedustella että onko näin.
Tässä on sulle annettu selvät ohjeet. Elä viitti ees kysellä tommosia tyhmiä kysymyksiä, Koska ei kukaan halua auttaa kohta sinua, koska et vastaan ota neuvoja ja mieti, että missä mätä. OTA ITSE SELVÄÄ ASIOISTA ELÄKÄ KYYKI TÄÄLLÄ.
Sitten kun tulee suuri vaiva koiraasi tai että koiraa ei saavu, se on suuri pettymys, se on sinulle rahallisesti hävikkiä. Ja opitpahan ainakin, että et osta koiraa ulkomailta seuraavalla kerralla. - alexiamalta
onko huijari? : [email protected]
jos on niin huh!! poliisin puheille huomenna, mars :(- USKO JO
ON SE HUIJARI - USKO JO !!!!!
- viisas tutkii ensin
Lueppas tuolta:
http://www.fraudwatchers.org/forums/forumdisplay.php?f=114
Siellä paljon asiaa ja TIETOA näistä huijareista ja huijatuista.
- Lopeta jo
Turha tuosta on enää jauhaa. Omaa tyhmyyttään täällä kysele ja kyselee.
- Sannuzka19999999992
Minulle piti myöskin eilen tulla pentu moskovasta ja nyt pitäis paksaa samanmoinen summa häkistä.
Ja kun pyydän nyt rahojani takaisin ei tämä allpetstransport edes vastaa minulle enään :( Maanantaina menen poliisin juttusille.- 5+5
Mistä teitä idiootteja sikiää? Osasit nytkin tulla tänne Suomi24:n, olet varmaan aiemminkin täällä ollut ja lukenut varoituksia ja silti olit tyhmä kuin saapas????
Turha sinne poliisille on mennä itkemään, mitä luulet heidän voivan asialle? Sinuna menisin nurkkaan häpeämään omaa tyhmyyttäsi. - alexiamalta
kävitkö poliisin puheilla? mitä sanoivat?
- vähä kallis
Kai sillä rahalla saa häkin jo omakseen?Ehdottomasti kannattaa ottaa.
- Naureskelia
Eikö hälytyskellot jo soi siinä vaiheessa, jos ylipäätänsä aijot hankkia koiraa ulkomailta, millä ei ole papereita ja et ole koskaan nähnytkään pentua ennen ostoa. Varsinkin jos pentu on yksityinenmyyjä eikä koirakenneli/luotettava kasvattaja!! Myös monesti hinnasta jo näkee ketkä ovat huijareita ja ketkä eivät. ( Esim keltaisella pörssillä ilmoituksia: Chihuahua 300€) Itse ainakin halusin hankkia koirani luotettavasta koirakennelistä, niin ei tarvitse ihmetellä että pentu heti sairastuu jos nyt sellaista sinulle koskaan tulee!!!!
- sitä vaan
En tiedä onko huijausta vai mitä, mut samanlaisia maksu ehtoja tuli minullekkin..kai huijausta kun niin monelle sattunut. eläimet pitäis pystyä kuljettaan ihan normaalissa häkissä.?
- suvmui
Miten kävi tuon koirasotkun kanssa?
- JärkiKäesä
Siis onko ihmiset nykyaikana sokeita vai eikö ne vaan haista mitään mätää noissa huijari-ilmoituksissa!!!?? Oli provo tai ei niin OTTAKAA IHMISET JÄRKI KÄTEEN!! REKISTERÖITYÄ ROTUKOIRAA EI SAA HALVALLA, MITÄ ENEMMÄN HINTA SITÄ LUOTETTAVAMPI!!! Vai ootteko oikeesti kuullut että joku on saanut esim paprullise chihupennun tyyliin jollain 200 eurolla. OMAA TYHMYYTTÄÄN ON TULLA TÄNNE MÄRISEMÄÄN!!!
Sähköhäkki??? Älä naurata, ei kukkaan noin tollo ole! - kasvattaja
Unohda se koira. Sinut on huijattu! Vakkei olisikaan niin voisit ostaa luotettavalta suomalaiselta kasvattajalta rotukoiran kuljetuksen hinnalla.
http://lemmikkiporssi.fi │ Lemmikkien ystävien kauppapaikka- kasvattaja myöskin
Mitä tarkoitat ?
" suomalaiselta kasvattajalta rotukoiran kuljetuksen hinnalla "
Ei luotettavan kasvattajan tarvitse kuljettaa rotukoiriaan mihinkään myytäväksi,kyllä ne todelliset ostajat tulevat kotiin katsomaan pentuetta ja emää. Ja kuljetuskustannuksilla tuskin kukaan myy rotukoiraa !!!!
Eikös ne ole juuri nämä pentutehtailijat,jotka huoltoasemalle tuovat pennun,rahastavat ja takuu loppuu kun perävalot hävii näkyvistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä313527- 1231399
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111331- 711048
- 581041
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871026olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26967Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38941Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67920Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78875