Palvelin html-koodatuille sivuillle, onko olemassa?

Pian kotisivut johki

Osaako kukaan sanoa missä olisi palvelin, johon voisi laittaa sivut jotka olen html-koodannut?
Rekisteröidyin Kotisivukoneen sivuille, ja ainakin minulla oikkuilee esim. tekstin saaminen aivan sairaan paljon sekä muutenkin jotkut pikku jutut ovat aika vääntämistä.

11

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tämmönen ois
      • Miten noi muuten rajoittaa noita alidomaineja noissa edullisimmissa paketeissa, kun niitähän voi tehdä .htaccessilla ihan rajattomasti?


    • Pian kotisivut johki

      Ktos ;) Tarviipa perehtyä

    • Pian kotisivut johki

      En löytänyt tuolta jukuhostin sivuilta mitään tietoja sivujen tekemisestä html-koodilla???
      Sielläkin oli niitä valmispohjia, ja ne kun eivät yhtään ole sen mallisia mitä itse olen miettinyt :(

      Tuleeko kenelläkään muulla mitään ehdotuksia mihin voisi laittaa html-koodatun sivuston?

    • öh tuota

      Mitä niinku ajat takaa? Siis sivuthan koodataan html:llä tai php ja sitten ne ovat esim. sivu.html. Joka paikassa kaikissa webhotelleissa on tietenkin html tuki. Sitten on olemassa niitä kotisivueditoreita, joilla WYSIWYG toiminnolla voi tehdä sivut ilman kooditaitoa. Esim jukuhostin webhotelleissa on sellainen editori.

    • Pian kotisivut johki

      Tarkoitan sitä, että olen itse jo tehnyt html-koodilla sivut itselleni. Kaikki palvelimet/webhotellit mitkä olen löytänyt, ovat sellaisia joissa on näitä valmispohjia =( Eli en saa jo valmiiksi tehtyjä sivujani siirrettyä, kysyin asiasta ja näin kerrottiin. Enkä tykkää näistä valmispohjista mitä joka toisella on.

      Mä en tiedä mitään WYSIWYG-toiminnosta, en ole ikinä kuullutkaan :( Mitä se tarkoittaa?

      Osaan tehdä sivut html-koodilla, mutta siihen taitoni sitten jäävätkin.

      Alan saamaan harmaita hiuksia tämän takia, kun en tajua näistä mitään tai lähinnä kun en saa jo valmiita sivujani mihkään. :( :(
      On ihan karsee työ löytää googlettamalla joku hyvä ja kohtuuhintainen (max 6€/kk) paikka jonne saisin sivuni. Jelppii!?!?!

      • -JossuR-

        Taidat olla hieman hukassa. Ei mikään palveluntarjoaja pakota käyttämään tietynlaista sivupohjaa.

        Mene vaikka webhotelli.fi, tai jonkun muun palveluntarjoajan nettisivuille, ja pistä sieltä tilaukseen halvin kotisivupaketti. Sitten vaan siirrät ftp:llä ne sivusi sinne ostamaasi tilaan ja tadaa, sivusi näkyvät netissä.


    • siis tuota

      Niin kun sulle luodaan webhotellii tunnukset ei sielä mitään valmiina ole. Tyhjä sivusto tai korkeintaan tarjoajan esittelysivu, jonka voi huoletta poistaa.

    • Pian kotisivut johki

      Suurkiitos avusta!!!!
      Oikeassa olet, olen tosiaan hukassa ja hermot meinaa mennä näiden sivustojen kanssa ja nettisivustoviidakon kanssa :(
      Mutta eiköhän se tästä lähde käyntiin. :)

      Laitan viestiä tänne taas ,jos ongelmia tulee eteen... ;)

    • pälä pälä löpö löpö

      Avaruus.net on hyvä mesta, itse sitä suosittelen jos suosituksia pitää antaa. Siellä on halpaa kotisivutilaa.

      Siirto FTP-tunnuksilla: Tapahtuma on kuin Windowsissa kun raahaat kansiosta toiseen kansion sisällöt. Samalla tavalla siirrät sälät "nettikansioon". Kun sivustot on html:ää ja ne toimii sun koneelta selaimessa niin kuin haluat niiden toimivan, siirrät vain kaikki sivuston tiedostot ostamaasi kotisivupaikkaan.

      Jos jokin ongelma vielä tulee eteen niin se voisi olla se, että netissä näkyykin vain tiedostolistoja: katso että index.htm on oikeassa suoraan ostamasi osoitteen juuressa.

    • Pian kotisivut johki

      Kiitos pälä pälä vastauksestasi :D
      Se oli juuri täydellisen nasevasti ja tiiviisti sanottu. :)

      Tarvitseekin käydä tsekkaamassa avaruus.net sivusto!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1816
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      185
      1461
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      108
      1402
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      144
      1341
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      970
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe