Jos olisi, sellainen joka poistaisi nuo asiattomat viestit, niin ehkä kysymyksiin voisi saada vastauksia ja keskustelu olisi asiallista!
Onko tällä sivulla valvojaa?
3
131
Vastaukset
- anteeksi MITÄ????
Mitkä asiattomat viestit????
Nekö joissa kritisoidaan uusavuttomien vanhempien matkustelua pilttiensä kanssa?
Vai niistä jotka terrorisoivat koko koneellista huutavalla kakaralla koko lennon ajan, tekemättä asialle yhtikäs mitään.
Haluaisimpa nähdä lapsiperheen bisneksessä huutavan pilttinsä kanssa. Lentäisi luokasta kuin kuppa tölööstä.............. - asiat asioina
Jos palstalla olisi sheriffi, hänen yhteystietonsa näkyisivät palstan alussa.
Noita on nykyään tosi harvassa. Jos tulee mielestäsi asiattomia viestejä, ota yhteyttä ylläpitoon tai laita "asiaton viesti"-ilmoitus menenmään. Törkyä poistetaan ihan kiitettävästi, eli kannattaa olla itse aktiivinen ja asiallinen. - KasVaan
Kun palstan nimi on "Matkalle lasten kanssa" onko asiallista tulla huutelemaan siitä miten vastuuttomia vanhemmat ovat kun haluavat matkustaa perheenä? Täällä haetaan vinkkejä muilta lasten kanssa matkustavilta, ei kysytä mielipiteitä itse matkustuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64205Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152536Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681068Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?198984- 39942
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38901- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119825Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802