Tähteläiset!!!

Vanha sielu

Onko täällä ketään sellaista, jolla olisi lähes
varmaa tietoa omasta tähteläisestä alkuperästään?

Olen ollut useaan otteeseen yhteydessä omiin
oppaisiini ja he ovat kertoneet omasta
alkuperästäni. Olen tullut tähän kaaokseen noin
4000 vuotta sitten, mutta herkkänä sieluna
juuttunut karmaan. Varmaa selvyyttä siitä mistä
olen peräisin en ole saanut.

Haluaisin nyt saada yhteyttä muihin kaltaisiini
ja neuvoja siitä miten voisin selvittää lisää
asioita.

17

5996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ola

      Monet tähteläisest ovat olleet noin 10000 vuotta
      maaplaneetalla. Useimmat tulivat Atlantiken
      upottua, jolloin kaliyaka aikakausi alkoi.
      Silloin ihmiskunnan tietoisuus laski, ja monet
      tähtläiset halusivat tulle auttamaan maan "omia
      kansalaisiaan" ja samalla kokemaan kärsimyksiä,
      mitä ei omalla planeetalla olisi voinut kokea.

      Valitettavasti maan energiat olivat niin
      alhaiset, että useat tähteläiset vajosivat
      itsekkin henkisyydeltään barbaarien tasolle ja
      joutuivat näin ollen ikäänkuin loukkuun. Mutta
      tämä oli useissa tapauksissa myös tarkoitus.
      Jokainen tarvitsee kehittyäkseen myös vaikeuksia.

      Nyt on kuitenkin mutosta tapahtumassa ja
      nämä "tähteläiset" alkavat pikkuhiljaa
      oivaltamaan todellista Itseään, sitä että kuka
      minä todellisuudessa olen.

      Näin minä ymmärrän asian. Totta lienee toinen
      puoli.

      • pilot of impossible

        Tässä Sinulle Uranuksen opetus, jotta voisit ymmärtää enemmän;
        Minkä haluat ymmärtää, on itse se koettava.

        Miten siis parhaiten auttaa avun tarvitsijoita; ymmärtämällä.

        Tässä perimmäinen syy "barbaarien tasolle" ANTAUTUMISESTA.


    • m

      Usko sinä kaikkia guruja!
      Sellaista ihmistä ei ole joka olisi maan
      vaikutuspiirissä ollut enenpää kuin sen ajan mitä
      on kerran elänyt!
      Vilkaisepa vähän Raamattua.
      Karma ,,Mikä karmee käärmeen nahka se olisi?
      Ihmisellä on Ruumis,Sielu, Ja Henki ,, Eikä
      yhtään enempää!

      • KKI

        Itse asiassa vain ruumis.


      • Ola
        KKI kirjoitti:

        Itse asiassa vain ruumis.

        henki


      • Minä olen...

        .tarkemmin Raamattua ja muita kirjoja. Heenok ja
        Elia saivat elävinä kyydin pois. Hän ja Mooses
        mainitaan uudestisyntyvinä.Mitä
        tarkoittaa:Ellette te synny uudesti ylhäältä ..?

        Ihmisellä on myös mieli.Sana esiintyy lukuisissa
        yhdyssanoissa kuten henkikin, sielu vähemmän.


    • pilot of impossible

      Hei Vanha sielu !

      Olet syntynyt planeetalla maa, mutta et sen omista henkisistä energioista, vaan olet Ekhnatonin "jälkeläinen";
      Ekhnaton oli ensimmäinen tähteläisten sielurodun edustaja, jonka keho kehitettiin Aton-aluksella; Ekhnatonin keho "sisälsi" hyvin erikoiset geenit, ja hänen sielunsa oli "kolmiulotteinen", mutta hänen perillisensä edustavat "puhtaasti" yhtä kolmesta "pääsielusta".

      Syy Ekhnatonin, eli sielurodun luomiseen oli tämä; ihmiskunta oli tuhoutumassa pelkoon, joka periaatteessa on välttämätön elementti elämänmuodon itsepuolustukselle, mutta voimistui ihmisten keskuudessa todellakin liikaa.

      Päätös tuosta "operaatiosta" oli todellakin vaikea, koska sen eräällä tavalla koettiin rikkovan ihmiskunnan valinnan vapautta; muuta keinoa ei myöhemminkään ole ilmaantunut mistään tietoisuudesta; ihmiskunnan kehitys on myös todiste siitä, että tuo päätös oli oikea.

      Sielussasi omaat tietoisuuden, joka on enemmän, kuin mitä oman elämän tiesi vuoksi tarvitset; totuus on siis todellakin sisimmässäsi, ei missään 'tuolla' ulkona.

      Käytännössä eroavaisuutesi on "tavanomaiseen" ihmiseen nähden varsin olennainen, mutta periaatteessa eroavaisuutesi on vain siinä, että omaat keskimääräistä enemmän henkistä voimaa, ja Sinun on olennaisesti helpompi rakentaa yhteys enkeleihin ja henkioppaisiin, joihin jokaisella ihmisellä on oikeus, mutta harva vielä osaa pyytää tai vastaanottaa heidän voimaansa ja neuvojaan.

    • pilot of impossible

      P.S. Toivoisin Sinun kiittävän itseäsi siitä, että edelleen etsit ja kyselet; niin moni on höyrähtänyt minkäkinlaiseksi maailmanparantajaksi, tai uskomukseen olevansa jotain arvokkaampaa ja oikeutetumpaa, mitä ihmiset yleensä...nimittäin kun on saanut tietää olevansa "muualta tullut"; jos edelleen kaipaat selkeyttä omien tekemiesi suhteen; tehtäväsi on aivan sama, kuin kaikkien kaltaistesi; omilla toimillaan edustaa sitä ainoata luonnollista, eli oikeata elämistä; huomioida luonto, oma työ, muut ihmiset ja itsensä tasa-arvoisina ja tasa-arvoisesti, unohtamatta omaa ihmisyyttä, joka pääasiassa on ilmaistu sanonnassa "erehtyminen on inhimillistä".
      Jos koet tarvetta olla pyhimys, katso mallia ympäriltäsi muistaen, että jokainen ihminen, kuten kaikki muukin tälläkin planeetalla on pyhä. Olet siis pyhimys jokaisena hetkenä, kun kohtelet ympäristöäsi ja itseäsi pyhänä, joka oikein on.

      Monet ihmiset kuvittelevat, ettei ole olemassa "kaavaa" tasa-arvoiselle ja oikeudenmukaiselle yhteiskunnalle, mutta se kaava on olemassa; mitä enemmän ihmiset jakaisivat hyväänsä, sitä paremmin tuo luonnollisin totetutuisi, mutta pelko oman hyvän menettämisestä on vielä liikaa vallassa, jotta kaikki ihmiset tuota kaavaa toteuttaisi; tätä pelkoa ruokkivat edelleen niin "tiedeihmiset", kuin erilaisten huuhaauskontojen edustajat, jotka kehottavat ihmisiä kieltäytymään milloin mistäkin luonnollisesta asiasta, joka ilmenee vain tässä ulottuvuudessa, kuten esim. maallinen mammona...

      Kenelläkään ei todellakaan ole luonnollista oikeutta muuttaa kuin omaa itseään, mutta jokaisella on oikeus auttaa ja tarjota apua kenen tahansa "muuttumiseen" luonnollisuutta ymmärtävämmäksi.

    • Sateenkaari20

      Tähteläiset!

      Tulkaa jakamaan ajatuksia osoitteeseen

      www.valonkanava.munfoorumi.com

      Siellä pohditaan tähteläisten kokemuksia, tietoisuutta, sydäntietoisuutta, henkimaailmaa ja muutenkin elämänmenoa maapallolla monelta kannalta.

      Olen myös tähteläinen. Saanut meditaatiossa vielä varmistuksen tietoisuuden liitäessä avaruudessa ja miehen äänen kertoessa, että olet täältä (sanottiin paikkakin). Yhteys enkeleihin ja oppaisiin on todella olemassa ja herkkyys energioihin sekä aluksiin, joita pyörii taivaalla aina silloin tällöin.

    • kauris76

      Itse sain tiedon tähteläisyydestäni sielunkuvamaalauksen yhteydessä. Sitä ennen olin vain ufo-kontakti. Mielenkiintoiseksi asian tekee, että lähipiirissä ketään muuta ei kuvattu tähteläiseksi, vaikka useat ovat saaneet sielunkuvamaalauksen samalta tekijältä. Aina olen tuntenut, että olen perheessä ja osittain kaveripiirissäkin "ulkopuolinen", vaikka mitään syrjimistä ei ole esiintynyt.

    • Ihminen Kannella

      Itse sain tietää inkarnaatio-tulkinnassa siitä, että olen ollut muuallakin kuin Maapallolla. Asia ei sinänsä tullut yllätyksenä, kun olen asiaa ennenkin miettinyt, mutta pelkäsin, että se oli vain ego joka yritii näyttää, että minäkin olen jossakin muodossa saanut olla henkisessä asuinympäristössä.

      Kun miettii, että olenko ainut sielu tuttavapiirissäni joka on ollut muualla, niin luulen, että olen.. Vaikka eräs ystäväni on kyllä täysin varma siitä, että on ollut jokin toinen älyllinen olento. Minun on vain vaikea uskoa sitä nykyään, kun on käyttäytynyt niin epäsovinnaisesti.

      • Anonyymi

        Ehkä hän on joutunut karman kiertoon, jos on käyttäytynyt huonosti...


    • Anonyymi

      Nämä kirjoitukset ovat väärän Hengen ilmene muotoja, ainoa oikea usko on Rauhanyhdistyksellä muut hengellisyys on saatananpalvontaa Jumalan valtakunnassa ei armoa anneta eikä pyydeta kaikki väärähenkisten on eroittaa Jumalan valtakunnassa

      • Anonyymi

        Oikea henki asustelee hernekeitossa ja tulee torstaisin iloksemme haisemaan. Se on voimakas henki se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikea henki asustelee hernekeitossa ja tulee torstaisin iloksemme haisemaan. Se on voimakas henki se.

        Hernekeiton henki on tiettävästi tavattu myös Rauhanyhdistyksen hengellisissä menoissa:

        https://youtu.be/SgkdR-0ZkKw?t=13


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hernekeiton henki on tiettävästi tavattu myös Rauhanyhdistyksen hengellisissä menoissa:

        https://youtu.be/SgkdR-0ZkKw?t=13

        Te pilkkaajat, joudutte hoitokokoukseen ja saatte menolipun saatanan valtakuntaan. Lopun aikana kaikki kerätään rauhanyhdistyksen pihalle, uskovat pääsee sisälle missä alkaa seurat jotka eivät pääty koskaan, uskottomat viedään tuliseen järveen, näin me uskomme ja se on ainoa oikea usko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te pilkkaajat, joudutte hoitokokoukseen ja saatte menolipun saatanan valtakuntaan. Lopun aikana kaikki kerätään rauhanyhdistyksen pihalle, uskovat pääsee sisälle missä alkaa seurat jotka eivät pääty koskaan, uskottomat viedään tuliseen järveen, näin me uskomme ja se on ainoa oikea usko

        Onko ajasta ikuisuuteen jatkuvissa seuroissa päättymätön hernekeittotarjoilu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe