SUVUN SYLKYKUPPI

Sairas opiskelija 76

Olen lähes keski-ikäinen mies. Ongelmani on vaikea isäsuhde.

Olin lapsena koulukiusattu-isäni ei tehnyt mitään sen lopettamiseksi.
Kasvattamiseni, kaikki jäi äitini vastuulle-isäni lojui sängyllä. Minulla ei ollut miehenmallia. Kaikki miehisyyteen liittyvät asiat sain selvittää itse
elokuvista, esim. parranajon. Myös armeijan lääkäri totesi minut isättömäksi pojaksi. Näiden syiden takia olin vuosia ottamatta yhteyttä
isääni.

Otin isääni uudestaan yhteyttä kolmisen vuotta sitten. Sitä ennen jouduin vuosien opiskelu- ja työpaikkakiusaamisen uhriksi. Tämän stressin takia elimistöni meni sekaisin, olen aika vakavasti sairas. Sairauteni takia en ole pystynyt työllistymään, minulla ei ole myös eläkeoikeutta. Olen tällä hetkellä myös koulutuksessa, mutta sairauteni takia työllistyminen tähän ammattiin on vaikeaa.

Kun setäni sai kuulla tilanteestani, hänen suhtautumisensa oli aluksi myötämielistä. Hän myös totesi, että näki jo 20 vuotta sitten, ettei isäni
kykene mihinkään. Setäni lapsi istui kuitenkin tappoi itsensä. Tätini on lisäksi lapseton. Näyttää siltä, että näiden syiden takia, minusta on tullut sukuni sylkykuppi ja syntipukki.

Isäni kaveeraa setäni ja tätini kanssa ja hyväksyy selkärangattomasti heidän oman pahan olon purkamisensa minuun. Samaten minut on rajattu sukuni ulkopuolelle, myös tämän isäni hyväksyy.Vaikka setäni muut lapset pärjäävät, setäni soveltaa samoja autoritäärisen kasvatuksen metodeja minuun kuten edesmennesseen poikaansakin. Kun soitan sedälleni, puhelinta paiskitaan korvaan ,joka asia käännetään minua vastaan, vaikken katso tehneeni mitään väärää häntä kohtaan.

Kylmä totuus on, ettei isäni kykene mihinkään ja isäni hyväksyy, että minusta tehdään sukuni sylkykuppi. Samaten isäni toteaa, että setäni lapset tekevät uraa ja kehuu heitä, mutta minun urastani ja työlistymisestäni ei ole mitään väliä.Isäni tottelee kaikessa veljeään ja antaa selkärangattomasti kohdella minua kaltoin.

Voisitteko, kiitos, ystävällisesti vastata. En voi ymmärtää miksi minua kohdellaan näin ja vielä sairaana ihmisenä.

Lämmin kiitos vastauksista !

2

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ällistynyt

Sukulaisiaan ei voi valita, mikä on todella harmi ainakin sinun kohdalla.
      Ehkä on aika pistää välit poikki sukulaisiin, minä en ainakaan kaipaisi
      tuommoisia ihmisiä ympärilleni jotka kohtelevat noin,
      varmasti pärjäät paljon paremmin ilman heidän kylmää käytöstä sinua kohtaan.
      Järkyttävää että oma isä kohtelee lastaan noin.

• Tips.. .

Opettele pitämään puolesi.
      Ei se ole loppujenlopuksi kovinkaan vaikeaa
      Elämässä voi aina opetella uusia asioita.

Mitä tehdä huonoilla ystävillä?
      Sellasilla jotka hyväksikäyttää?
      Tai läheisillä jotka pahoinpitelee?

Vastaus: Ei mitään

Poista yhteystiedot ja pidä hiljaisuutta...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1713
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1123
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      438
      1094
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1023
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      801
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      782
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      698
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe