Meillä on vajaa puoli vuotta vanha Panasoinic Lumix DMC TZ8 joka on nyt alkanut videokuvattaessa vilkuttaa muistikortin kuvaa. Kortti on tyhjätty ja alustettu ja sama homma jatkuu. Kortti on 4 luokan kortti ja tähän asti sillä on saatu hd tasoista videokuvaa tallennettua ilman kortin vilkuttamista.
Kuvan laadun tason heikentäminenkään ei vaikuta tuohon vilkuttamiseen. Onkohan kortti sökö vai missä vika? Kuvaa se kuitenkin ihan ok, mutta tuo vilkuttaminen rassaa ....
Kiitos teille jotka osaatte auttaa!
Lumix vilkuttaa muistikorttia
3
217
Vastaukset
- Nikon D90
Oletko kokeillut useammalla kortilla?
Tallentaako se vilkkumisesta huolimatta?
Kokeilin Panan FZ50 kameralla kortin lukintaa mutta se antoi selvän tekstin jotta kortti on lukittu tosin Lontoon murteella. Miten sinulla?
Se vilkkuminen osoittaa tallennuksen olevan käytössä. Nyt kun kokeilin tuolla FZ50:llä niin samaahan se teki ja vilauttaahan se sitä myös kuvauksen jälkeen.
Kyseessä ei liene vika vaan ominaisuus. - TZ8
Yhdellä kortilla on vaan kokeiltu ja aiemmin se ei ole mun mielestä vilkuttanut. Tuosta kortin lukitsemisesta ei ole kyllä hajua ...
Mutta joo, tallentaa vilkuttamisesta huolimatta. Ehkä se on sitten ominaisuus :)
Kiitokset vastauksesta!- Nikon D90
Noissa SD sarjan korteissa on siinä reunassa pieni luisti jota liu'uttamalla saa kortin lukkoon jolloin siihen ei voi kirjoittaa eikä siltä voi poistaa. Se on vähän kuin varmistin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst7010528- 2404494
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1553892Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1613388PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija403138Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,432847Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58322320Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i201930Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621726Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251445