USA;laisia huvipuistoja siis. Onko kellään kokemusta näistä puistoista? Koska olen lähdössä usa->kanada-matkalle täältä suomesta.
Six flags
6
430
Vastaukset
- jeppe*
Itse Los Angelesissa käyneenä voin suositella Six Falgs Magic Mountainia.Aivan täysin eri tasoa kuin suomalaiset vastineet.Kesällä jonot saattavat olla aika hurjia,muistaakseni kolme tuntia oli jonoa suosituimpiin laitteisiin.Ehdottomasti suosittelen siitä huolimatta.Ei ehkä niin mieluinen aivan pieni lapsille,koska laitteet ovat aika paljon hurjempia kuin täällä.Vauhtihirmuille kuitenkin mahtava paikka.New Jerseyssä ketjulla toinen todella hyvä puisto.
- Bostongirl
On kokemusta. Olen käynyt Massachusettsissa. Hurjia laitteita. Pitkät jonot. Ihan kiva, jos huvipuistoista tykkää.
- ettyy
Illinoisin Gurneesta (Six flags Great America, Chigacon pohjoispuolella Wisconsinin rajalla) kokemuksia parilta reissulta. Valtavan laaja, jonot kesällä pitkiä. Vastineeksi kyllä mahtavia laitteita, joita ei voi kyllä Särkäniemen/Linnanmäen vastaaviin verrata. Koko päivä aamusta iltaan kannattaa tuonne varata!
- 318
Chicago
- Anonyymi
Tällä yhtiöllä on palvelu joka huijaa ihmisiltä rahaa.
- Anonyymi
VAROKAA SIX FLAGS PALVELUA NETISSÄ!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683129
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)743024Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682892On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632564Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli392057- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351615
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241600- 591556