Tulkaa kaikki Kokkolan ja koko maakunnan kristityt marssimaan vappupäivänä Kokkolaan. Myös vanhoillislestadiolaiset!
Kaikki kristityt marssimaan vappuna
13
146
Vastaukset
- hoh hooijaa
Älkää sotkeko politiikkaa ja uskontoa.Vappu on työväeston juhla,eikä mikään hihhuli festari.
- Reijo R
Ei kannatakaan sotkea. Siksi USKO olkoon kaiken politiikan ja elämän perusta. Siitä on hyvä ponnistaa tekenmään politiikka ja elämää!
Ilman muuta kaikki kristityt tulevat marssimaan tuon puuseppä Jeesuksen kunniaksi, sillä hän jos kuka oli työläinen. Lisäksi omalla ristintyöllään lunasti syntisen ihmisen synnin orjuudesta. Hyvä työ Häneltä, - vai mitä! Tohon ei muut pystyneet!
Minunkin toiveeni olisi että Vanhollislestadioilaiset tulisi mukaan, - rohkeesti vain, jos olette kerran uskossa Jeesukseen!
Vapppu on Amerikanrautojen ja motoristien ja SAK:laisten ja Jeesuslaisten ja kuorojen juhla myös. Oletko huomannut? Kyllä Kokkolaan marsseja ja juhlia mahtuu. Vai miksi aina vaaditaan, että uskovat ei ainoastaan saisi marssia Jeesuksen kunniaksi? Miksi ei vaadita Amerikanrutoja posi kadulita vappuna?
Taitaa olla ymmärtämättömyttä taustalla tai sitten itse perkele, jota vaivaa, että Herralla Jeesuksella on paljon kansaa tässä kaupungissa!!
- Reijo reijo reijo...
American cruising aloitettiin jo -80 luvulla.siihen aikaan,ja ennen sitä ei ollut kuin paikallisten mobilistien-ajo,joka käsitti myös KOIVUHAAN ympäri-ajon.Nämä jeesus ym.siivellä-ajot,on tullut pikkuhiljaa JENKKIEN myötä kokkolalalaisten häirittäväksi.
Älä siis yritä tukkia sitä puuseppääs ym.mihinkään,mitä NORMAALIT ihmiset tulevat vappuna katsomaan.
Ja reijo : mistä jumala on saanut alkunasa ? älä sano että se on aina ollut.mistä tiedät että jeesus oli käynyt puu-puolen ? - Pillu!
vielä reijokin sotkeutui tähän. aikamoinen soppa.
- utelias Ulla
Tuo on olennainen kysymys, että miten kristinuskon jumala on syntynyt tai mitä on ollut ennen kyseistä jumalaa. Sitäpä ei ole vielä kukaan osannut minulle kertoa, mutta olisi kiinnostava kuulla selvitys asiasta.
- tutkija ba
Alkuräjähdys,siitä kaikki alkoi.
- R pedofiili R
Alku JYTKY on kaiken perusta....
- PS-&%
Miksi ei anneta "kaikkien kukkien kukkia"?... edes vappuna. Eikö ole hienoa, että kaduilla, toreilla ja puistoissa on ELÄMÄÄ... pitkän talven jälkeen. Joku marssii uskonnon, toinen politiikan, kolmas kulttuurin nimeen... Eikö kaikilla ole oikeus tuoda mielipiteensä julki? Keskikaupunkilaisena ja tätä "normaalia" elämänmenoa seuraavana annan kymmenen pistettä Jeesusmarssille. Eipä ole kaljaa ja viinaa "polttoaineena". Mikä on, että usko ja kunnolliset elämäntavat ovat nykyään kuin "piikki lihassa"? Itse koetan vastata vapaaehtoisesti oman asuinympäristöni siisteydestä...Mitä saan: kukkaistutukset tuhotaan, koristeet rikotaan ja varastetaan. Kaikki sotketaan tahallisesti ja usein nämä sotkijat itse ovat suureen ääneen huutamassa siistimpää ympäristöä! "Joukossa tyhmyys tiivistyy"... ja viinan kanssa lisääntyy. Pääsiäislauntaina oli jo kello kahdeksalta illalla melkoinen meno kaupungilla... huh,huh. Jeesusmarssit kyllä tuomitaan herkästi... mitä kertoo Kokkolan tilasta, että rettelöintiin, paikkojen sotkimiseen ja ilkivaltaan esim. näillä palstoilla puututaan harvemmin?
- Jesse keksitty olio
PS-&% kirjoitti:
Miksi ei anneta "kaikkien kukkien kukkia"?... edes vappuna. Eikö ole hienoa, että kaduilla, toreilla ja puistoissa on ELÄMÄÄ... pitkän talven jälkeen. Joku marssii uskonnon, toinen politiikan, kolmas kulttuurin nimeen... Eikö kaikilla ole oikeus tuoda mielipiteensä julki? Keskikaupunkilaisena ja tätä "normaalia" elämänmenoa seuraavana annan kymmenen pistettä Jeesusmarssille. Eipä ole kaljaa ja viinaa "polttoaineena". Mikä on, että usko ja kunnolliset elämäntavat ovat nykyään kuin "piikki lihassa"? Itse koetan vastata vapaaehtoisesti oman asuinympäristöni siisteydestä...Mitä saan: kukkaistutukset tuhotaan, koristeet rikotaan ja varastetaan. Kaikki sotketaan tahallisesti ja usein nämä sotkijat itse ovat suureen ääneen huutamassa siistimpää ympäristöä! "Joukossa tyhmyys tiivistyy"... ja viinan kanssa lisääntyy. Pääsiäislauntaina oli jo kello kahdeksalta illalla melkoinen meno kaupungilla... huh,huh. Jeesusmarssit kyllä tuomitaan herkästi... mitä kertoo Kokkolan tilasta, että rettelöintiin, paikkojen sotkimiseen ja ilkivaltaan esim. näillä palstoilla puututaan harvemmin?
Vielä kun löytyis ees jokin todiste joka osoittais tuon Jeesuksen olleen joskus olemassa. Mielikuvituksessa toki on monia jumalia, mutta eipä oo yhtään toteen näytettyä. Olemassa olleitten ihmisten hyviä tekoja kannattaa kyllä muistella.
- psalm?
Jesse keksitty olio kirjoitti:
Vielä kun löytyis ees jokin todiste joka osoittais tuon Jeesuksen olleen joskus olemassa. Mielikuvituksessa toki on monia jumalia, mutta eipä oo yhtään toteen näytettyä. Olemassa olleitten ihmisten hyviä tekoja kannattaa kyllä muistella.
Vastaat noista sanoistasi viimeisellä tuomiolla. Minua kyllä pelottaisi seistä noiden sanojen takana...
- Reijo R
Jeesusmarssi täällä! Osa I
http://www.netmission.fi/fi/mediat/streaming/?id=267&vid=4499#player - luettiin lehd
Myös mukaan Perhon lessut sekä Perhon rattijuopot,molempia riittä Perhossa.
- Reijo R
Jeesusmarssin toinen osa
http://www.netmission.fi/fi/etusivu/?id=267&vid=4505
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli572454Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️121505Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211203- 1021166
- 83947
Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la12947Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h121927Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen20906Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?22890Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest56851