Kyllä on rauhallista. Ei kukaan liiku. Naapurin koira vaan haukkuu häkissään. Haukunta ei häiritse. Olen siihen vuosien varrella tottunut. Mutta, tuli vaan mieleen, onko koiran olot asialliset? Miksi aina haukkuu? Ymmärrän, kun pihaan tulee vieraita, ääni on ja haukkuminen on kovaa. Mutta nyt kun omistajia ei näy kotona eikä kukaan ole pihassa, miksi on haukuttava? Onko jotenkin sairas yksilö vai seuran puutteessa? Kyseistä koiraa ei käytetä kävelylenkeillä, vaan on tarhan vanki.
Vappuaatto
aovys
3
178
Vastaukset
- ?
Tee ilmoitus
- Mitta täyttyy kohta.
Hiljaista oli täälläkin aatto. Mitä nyt kaksi naapurin koiraa haukkui taukoamatta iltaan asti, vaikka talossa ja pihalla oli omia ja vieraita ihmisiä. En tiedä mikä niillä on, kun ne haukkuu aivan jatkuvasti. Saisiko sen koulutuksella edes vähenemään sen turhan haukunnan?
- KOULUTUS,
pitää aloittaa silloin kun koira on vielä pentu. Ei opi vanhempana enää.
Ihmeellistä on sekin, etteivät koiran omistajat sitten reagoi haukkumiseen mitenkään. Vai ovatko sitten kuuroja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1073654
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232892Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122451- 431925
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421623Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411565- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201336- 951191