Pitämällä mutaset ja hiekkaiset rinteet auki kevätkaudella. Eivät suostu korvaamaan kävijöiden pilalle menneitä vehkeitä, todella törkeää !!!
Tahko huijaa
2
160
Vastaukset
- lääksy
hahahaha aika hyvä floppi, itse laskin vielä toiseksiviimeisenä päivänä eli SUNNUNTAINA rinteessä , kaikki paitsi paippi oli auki, tottakai rinteet oli sohjoiset ja ei enään parhaas laskukunnos mutta ei mitään tietoa kivistä tai mistään "mudasta" olit varmaan himoksella, siellähän ei ollut enään rinteitä auki!! ihme juttu en kuullut yhdeltäkään siellä että olisi mennyt sukset kiville tai muutenkaan mitään tapahtunut, ja kuitenkin samaisina päivinä oli samaan aikaan rinteessä satoja tuttavia, onnea uudelle phuijauksellesi :DDD
- takasi tullaa
aivan normaali käytäntö että alhaalla hisseissa lukee lapussa että varoitetetaan mahdollisista esiintymistä lumen sulamisen vuoksi, aivan loistavassa kunnosa oli kuitenkin nähden myöhäistä aikaa VAIN VIIKKOA ENNEN VAPPUA, en muista milloin olisin pääsiäisenä vielä laskenut kaikilla rinteillä !! kiitoksia rinnemiehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894