menimpähän kerran kotitalous luokkaan.katsellessani kaikkia niitä ihania alastomia broilereita, kiihotuin. kun näin kotitalousopen huusin´nyt naidaan sattana´ja revin häneltä vaatteet yltä.kaikki katsoivat kun nussin opea niin vitusti perseeseen käyttäen liukasteena vain kermavaahtoa. laukesin open perseeseen ja pakotin muut nuolemaan kermavaahdot sieltä. sitten menin itsekkin nuolemaan open karvaista pillua.aaaaah aaaaah aaaaaaaaah aaaaaaaah aaaaaaaaaah aaaaaaaaaah aaaaaaaaaah aaaaaaaaah aaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaah aaaaaaaaah aaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaah aaaaaaah aaaaaaaaaaaah aaaaaaaaaaaaah äänteli ope kun nuolin hänen pillunsa ja persreikänsä. en ollut vieläkään tyydyttynyt ja laitoin kaikki luokan tytöt pöydälle ja jalat pystyyn.sitten nussin niitä niin perkeleesti että niiden pillut meni verille.sitten läksin kotiin
kotitalousluokassa
7
9375
Vastaukset
- NiceGirl
Just joo... Vähäsen tyhmä ..!! ei ooo hunoimpii nähtykkää
- juza
Tämä oli yksi kauneimmista tarinoista joita olen koskaan lukenut! Onko tämä täysin totta?
- Lue tämä!
Olet onnistunut aikaansaamaan todennäköisesti tämän palstan kaikkien aikojen surkeimman tekeleen. Edes ns. "huumorisi" ei täytä alkeellisimpiakaan krtiteereitä. Lähetysajankohdasta päätellen olet kirjoittanut hengentuotteesi aamupäivällä, joten ilmeisesti edes humalatilaa ei voi laittaa osasyylliseksi lapselliseen kirjoitukseesi.
Menehän poitsu kipinkapin opettelemaan sekä elämää että oikeinkirjoitusta! - jenska
siinähän oli sitten päivä pulkassa, vai.
tollasta sillonkin tapahtu JOKA PÄIVÄ kun mä kävin koulua. juu juu... - torpe
menny kotiin, huijausta koko juttu!
- xxx
en usko....huono tuo oli...edes vitsinä
- jee
maukas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889