Hinnan päivitys

Millä hintaa ja mitä

Samitalot on päivittänyt hinnastoa aika pitkään. Olen odotellut hintojen ilmestymistä turhaan. Vertailujen tekeminen vaikeaa ilman hintoja, please päivittäkää ne hinnat.

4

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuluttajalainsäädännön henki on selvä: aina, kun talomallia markkinoidaan pohjakuvilla, on hinnat oltava näkyvillä. Eli hinnaston päivitystilanteissa vanhaa ei saa poistaa ennenkuin tulee uusi tilalle. Vetkuttelu on kuluttajalainsäädännön vastaista ja mielestäni sen pitäisi automaattisesti johtaa kyseisen toimittajan boikotointiin, sillä viime kädessä kuluttajilla on kaikki valta ja voima tuossa asiassa - talotoimittajat eivät noudata yleisiä sääntöjä ennenkuin kuluttajat ryhtyvät sellaista vaatimaan. Tuossakaan tapauksessa ei kannata S24:ssa asiasta voihkia vaan laittaa palautteen suoraan kyseiselle toimittajalle ja muodossa "putositte vertailusta, koskapa ette julkaisseet hinnastoja lain mukaisesti" - sellaisia viestejä ei tarvi montaa kymmentä tulla, kun toimittajan hermo pettää ja hinnastot ilmestyvät - veikkaan mä.

    • t0rppa

      ei näy hintoja ei..
      paitsi talovertailu sivuilla on jotkut hinnat.

      Mutta vakiomallista saat tarjouksen nopeasti, kysy vain myyjältä!

      Me saimme hyvää palvelua Sami-edustajalta, vaikka lopulta valitsimme toisen toimittajan.

    • kivijalka

      Ei se hinta ole kokoasia, kusettavat kyllä monella eri tavalla. Esim. Jos et ole tarkkana niin voit joutua maksamaa auto nosturin, pystytys porukan, jne. väliovet kakkos laatua ( ja kalliimat kuin k-raudassa) eikä ole varmaa että kivijalka ja seinät kohtaa tosensa, eli elementeissä mitta vihe ja kuulema pystytys porukan vika, tosin lähtivät samantien eikä kuulema koskaan tule ko. yrityksen alihankkiaksi ja erittäin tärkeä MYYJÄ KIELTÄÄ KAIKEN. Näin Nurmeksen suunnan talo tehtaala toimitaa

    • InariKettunen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      2019
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1301
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1194
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1175
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      11
      1097
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1051
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1015
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1014
    10. 11
      994
    Aihe