Maailman paras airsoft ase

Softaajax

37

8729

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jusbäy
      • Qerss

        Varmaan mp5


      • Anonyymi
        Qerss kirjoitti:

        Varmaan mp5

        Niin on


    • Urpokarhu

      Todennäköisesti Real Sword ja Systema jakavat ton ykkössijan joillain malleistaan.

    • Mummon makkara

      Src:een sr-933 ja pistooli joku m9 kaasu :)

    • määääääää

      Kjw m700 viritetty trkpiippu, hoppikumi, regulaattori, silencer , strike system scope ja kunnopredator/ sniper kaasu.

    • Herätys
    • M1911

      ainaki must paras on uhc colt M1911-pistooli! t pirun tarkka (ammuin kaveria päähän) varmatoiminen (tiputin hiekkaan luisti auki ja pelittää vielä) ja tehokas (kaverit kieltäytyy pelaamasta jos mulla on se aseena ) helppo purkaa jos edes tarttee mitään purkaa. kokkeilkaa,suosittelen

      • OIKEESTI!

        Taidat olla mailman paras ampumaan noilla aseilla kun osuit kaverias päähän.
        Siis aivan uskomatonta!!!!!Miten pystyit siihen?Luulin että se on mahdotonta.


      • ?LOL?

        hui ammuin epätarkalla jousi haulikkolla kaveria hampaisiin maskin läpi


    • SoftariKing

      King Armsin M4A1 kuiturunko on PARAS!!!!!!!!!!!!!!!! Myös King Armsin MP15 MOE

    • Ihan BTW

      sillä aseella ei ole vittuakaan väliä jos sitä ei osaa käyttää. se maailman paras ase riippuu täysin käyttäjästä.

    • ase nortti

      colt m1911A1 metalli luistimella

      • Ehkä_luisti_kuitenki

        Luistimella :D


    • akseli ak47

      ak47 rautainen viritettynä tosi hyvin kuten mulla on paras lähtee viritettynä 140 metrii sekunnisa että purekaa siitää munaa

      • Eskoooakdbfkflhplgfk

        Joo ja mun cybergunin thompson prosta 99€ kronoo 130ms 0.3 kuulalla ja sarja 8.4akulla 80kuulaa sekunttiin


      • Anonyymi
        Eskoooakdbfkflhplgfk kirjoitti:

        Joo ja mun cybergunin thompson prosta 99€ kronoo 130ms 0.3 kuulalla ja sarja 8.4akulla 80kuulaa sekunttiin

        Kkkk


    • kovattyypit

      mullaon kaikki parhaimat aseet ja mullo on ne kaikki Super viritetty ja kannattaa äänestää muaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! äänestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!äänestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!äänestä!!!!!!!!!! te jotka ette äänestä imikää munaa heti

      • älääänestämua

        mikä äänestys tämä muka on?


    • RIIPPUUMISTÄROIKKUU

      Voi vittu näitä kommentteja :DD eiköhän se riipu monesta tekijästä. "Ns". Optimaalisen hyvä aeg esim. Ampuu rajoissa (1.6 j yleensä), toimii varmasti, syöttää, hop up toimii (mm. Ir), tulinopeudessa makuasia, onko hyvä jos ase ampuu 25rps vai 16rps. Ei triggerlagia, kestävä runko (mah. teräs ja laadukas puu). Eiköhän nuo RS pyssyt ole aika laadukkaita, toinen vaihtoehto E&L. Isommalla virittelyllä/tai pienemmällä kyseisistä pyssyistä tekee "superpyssyn", vaikka vakiona toimivat jo luotettavasti. Ja tehokas ase ei ole tehokas, jos sillä ei osaa pelata roolin vaatimuksien mukaan.

      • Gg man

        Sä oot oikeassa:):)


    • Gg man

      Must joku sniper
      ?¿

      • Loopy mc goat

        Joo joku snipu


    • Ghjjf

      P* tai SMP, muut on paskaa paitsi hpa.

    • 18+3=20

      Ois DG myös ihan mukava kans. Mutta HPA tosin aika oopee!

    • siikasaurus

      Paras air softi on mun mielestä joku konepistooli itellä on AK-47 ja 2 haulikkoa ja käsikranaatteja

    • saaatanannakke

      Paras ase ois varmaan HPA M4 Polarstarin sisuksilla ;)

    • lurittaja

      M60 tai mk43 gbb

    • sissassus

      Paras ase on sellainen, mikä sopii sinulle parhaiten.

    • Thebestairsoft

      Kuulkas maailman paras ase on smg 69. Se lähtee ainakin. 240m/s. Ja ampuu 190luotia sekunnissa

      • Anonyymi

        Jaa. Mistä luodista puhut? JA etippä paikka missä saat ampuo tommosilla lähdöillä


      • Anonyymi

        SMG ON VAA PARAAAAAAAAAAAAAAAS!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Lapset leikkii kuulapyssyillä, onko se kiva leikki?? menisitte piilosille tai hippaa yms, kehittävää, eikä pyssyleikkejä vaan.

    • Anonyymi

      Aika kallis.

    • Anonyymi

      M4 tai joku Tokiomaruin ase.

    Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe