Painava täyspuinen kaappi, korkeus 2 m, pituus 1,80. Kaappi on tarkoitus siirtää ensimmäisessä kerroksessa olevasta tilasta autoon ja sitten autosta pitäisi saada toiseen kerrokseen. Hissiä ei kaapin mittojen vuoksi voida käyttää. Toinen kerros ei ole erityisen korkealla, yksi porrasväli, eli ei erityisen hankala homma. Kuljetusauto tulee olemaan todennäköisesti sellainen jossa on hissi, eli siihen kaappi on helppo saada. Haastavin osuus on nostaa kaappi toiseen kerrokseen. Keikan tarkkaa ajankohtaa ei vielä tiedossa, arviolta kahden viikon sisällä. Kaapin saa siirrettyä käyttämällä kantoliinoja (kuormausliina voi soveltua tms), paljain käsin kaapista ei saa kunnolla otetta eikä selkäkään kestä. Eli olisi hyvä jos sulla olisi jonkinlainen kantoliina, tai voidaan itse sellainen jostain hommata jos vaan jostain ne saadaan. Työkeikalle tulee kestoa arviolta alle tunti, sillä kaapin kuljetus paikasta toiseen vienee vain n.15-20 min, tämä on Helsingin alueella.
Sovitaan yksityiskohdista puhelimitse, 0440681476
Jos voit vuokrata sopivan muuttoauton (tavalliset pakettiautot ei sovi, kaapin mittojen vuoksi), niin sekin kiinnostaisi.
Tarvitaan 2 henkilöä siirtämään painava kaappi
kaappi2
1
197
Vastaukset
- ¨'
löytyykö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141369Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2041333Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1451179Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 134959
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73923Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66847Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776