Chromen shockwave flash laajennus

Minulla on käytössäni googlen chrome,joka on päivitetty versioon 11. käyttöjärjestelmä on windows xp
Saan lähes päivittäin "Seuraava laajennus ei vastaa: shockwave flash" viestin. olen tarkistanut ja koneessani on adoben shockwave flash ja Macromedin shockwave flash.

käytyäni tässä http://get.adobe.com/flashplayer/ osoitteessa niin
Your Google Chrome browser already includes Adobe® Flash® Player built-in. Google Chrome will automatically update when new versions of Flash Player are available.

ongelma ilmenee, kun pelaan pelejä.

Miten tämän voisi korjata? olen koittanut etsiä ja kysellä apua vähän kaikkialta.

9

13113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WannabeFlashguru

Vaihda Chrome Chromiumiin niin saat ladata uusimman Flashin Adoben sivuilta ilman että tarvitsee odotella että Chrome päivittyy.

Valitettavasti kaikki pelit eivät toimi sittenkään ja tämä on ihan vaan Chromen/Chromiumin vika eikä sille voi tavallinen pulliainen afaik mitään. Ehkä se korjaantuu tulevaisuudessa. Itse käytän Chromiumia muuten mutta joidenkin Flash-pelien kohdalla pitää sitten hypätä johonkin toiseen selaimeen.

• Miksi jatkuvasti tulee shockwave flash ei vastaa ja sitä myöten pelien pelaaminen takkuaa koko ajan! ;((

• käyttäjä

tää kyllä takkuaa pelaamatta pelejäkään..aivan normi käytössä pätkii ja päivittäin :(

• jkhg
    • ärsyyntynyt

Mulla tulee aiakin tunneittain tuo ''shockwave flash laajennus ei vastaa *pysäytä laajennus*'' enkä pelaa pelejä vaan ihan normisti nettissä surffailen. Olen vaikka kuinka monta kertaa asentanut molemmat laajennukset uudestaan, mutta silti tulee tuo ilmoitus KOKO AJAN.

Pitäiskö vaihtaa chrome vaikka firefoxiin vai mitä tässä nyt pitäis tehä?

• selain1

Vaihda ainakin niiden sivujen osalta, missä nousee tuo "laajennus ei vastaa" Firefoksiin. Siellä laajennus ja asennus onnistui välittömästi.

• blue8

vittu menee hermot!! sama juttu, koko ajan CRASHED CRASHED OMGGGG LMAOOOO, en tiiä, mä ainaki vaihdan firefoxiin jumalauta...moro

• plää

Voi helvetti oikeesti

• allmighty

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      176
      4987
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4366
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3097
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      251
      2933
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2872
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2501
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27