Chromen shockwave flash laajennus

Minulla on käytössäni googlen chrome,joka on päivitetty versioon 11. käyttöjärjestelmä on windows xp
Saan lähes päivittäin "Seuraava laajennus ei vastaa: shockwave flash" viestin. olen tarkistanut ja koneessani on adoben shockwave flash ja Macromedin shockwave flash.

käytyäni tässä http://get.adobe.com/flashplayer/ osoitteessa niin
Your Google Chrome browser already includes Adobe® Flash® Player built-in. Google Chrome will automatically update when new versions of Flash Player are available.

ongelma ilmenee, kun pelaan pelejä.

Miten tämän voisi korjata? olen koittanut etsiä ja kysellä apua vähän kaikkialta.

9

13047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WannabeFlashguru

Vaihda Chrome Chromiumiin niin saat ladata uusimman Flashin Adoben sivuilta ilman että tarvitsee odotella että Chrome päivittyy.

Valitettavasti kaikki pelit eivät toimi sittenkään ja tämä on ihan vaan Chromen/Chromiumin vika eikä sille voi tavallinen pulliainen afaik mitään. Ehkä se korjaantuu tulevaisuudessa. Itse käytän Chromiumia muuten mutta joidenkin Flash-pelien kohdalla pitää sitten hypätä johonkin toiseen selaimeen.

• Miksi jatkuvasti tulee shockwave flash ei vastaa ja sitä myöten pelien pelaaminen takkuaa koko ajan! ;((

• käyttäjä

tää kyllä takkuaa pelaamatta pelejäkään..aivan normi käytössä pätkii ja päivittäin :(

• jkhg
    • ärsyyntynyt

Mulla tulee aiakin tunneittain tuo ''shockwave flash laajennus ei vastaa *pysäytä laajennus*'' enkä pelaa pelejä vaan ihan normisti nettissä surffailen. Olen vaikka kuinka monta kertaa asentanut molemmat laajennukset uudestaan, mutta silti tulee tuo ilmoitus KOKO AJAN.

Pitäiskö vaihtaa chrome vaikka firefoxiin vai mitä tässä nyt pitäis tehä?

• selain1

Vaihda ainakin niiden sivujen osalta, missä nousee tuo "laajennus ei vastaa" Firefoksiin. Siellä laajennus ja asennus onnistui välittömästi.

• blue8

vittu menee hermot!! sama juttu, koko ajan CRASHED CRASHED OMGGGG LMAOOOO, en tiiä, mä ainaki vaihdan firefoxiin jumalauta...moro

• plää

Voi helvetti oikeesti

• allmighty

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      133
      4426
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3695
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      69
      2329
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      224
      1777
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      118
      1657
    6. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      247
      1146
    7. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      805
    8. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      756
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      20
      736
    10. Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?

Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,
      Sinun unelmalomasi
      6
      725
    Aihe