Chromen shockwave flash laajennus

Minulla on käytössäni googlen chrome,joka on päivitetty versioon 11. käyttöjärjestelmä on windows xp
Saan lähes päivittäin "Seuraava laajennus ei vastaa: shockwave flash" viestin. olen tarkistanut ja koneessani on adoben shockwave flash ja Macromedin shockwave flash.

käytyäni tässä http://get.adobe.com/flashplayer/ osoitteessa niin
Your Google Chrome browser already includes Adobe® Flash® Player built-in. Google Chrome will automatically update when new versions of Flash Player are available.

ongelma ilmenee, kun pelaan pelejä.

Miten tämän voisi korjata? olen koittanut etsiä ja kysellä apua vähän kaikkialta.

9

12998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WannabeFlashguru

Vaihda Chrome Chromiumiin niin saat ladata uusimman Flashin Adoben sivuilta ilman että tarvitsee odotella että Chrome päivittyy.

Valitettavasti kaikki pelit eivät toimi sittenkään ja tämä on ihan vaan Chromen/Chromiumin vika eikä sille voi tavallinen pulliainen afaik mitään. Ehkä se korjaantuu tulevaisuudessa. Itse käytän Chromiumia muuten mutta joidenkin Flash-pelien kohdalla pitää sitten hypätä johonkin toiseen selaimeen.

• Miksi jatkuvasti tulee shockwave flash ei vastaa ja sitä myöten pelien pelaaminen takkuaa koko ajan! ;((

• käyttäjä

tää kyllä takkuaa pelaamatta pelejäkään..aivan normi käytössä pätkii ja päivittäin :(

• jkhg
    • ärsyyntynyt

Mulla tulee aiakin tunneittain tuo ''shockwave flash laajennus ei vastaa *pysäytä laajennus*'' enkä pelaa pelejä vaan ihan normisti nettissä surffailen. Olen vaikka kuinka monta kertaa asentanut molemmat laajennukset uudestaan, mutta silti tulee tuo ilmoitus KOKO AJAN.

Pitäiskö vaihtaa chrome vaikka firefoxiin vai mitä tässä nyt pitäis tehä?

• selain1

Vaihda ainakin niiden sivujen osalta, missä nousee tuo "laajennus ei vastaa" Firefoksiin. Siellä laajennus ja asennus onnistui välittömästi.

• blue8

vittu menee hermot!! sama juttu, koko ajan CRASHED CRASHED OMGGGG LMAOOOO, en tiiä, mä ainaki vaihdan firefoxiin jumalauta...moro

• plää

Voi helvetti oikeesti

• allmighty

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      166
      2981
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      292
      2662
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1758
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      47
      1655
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1530
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1296
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      103
      1203
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1174
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      369
      1113
    10. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    Aihe