Chromen shockwave flash laajennus

Minulla on käytössäni googlen chrome,joka on päivitetty versioon 11. käyttöjärjestelmä on windows xp
Saan lähes päivittäin "Seuraava laajennus ei vastaa: shockwave flash" viestin. olen tarkistanut ja koneessani on adoben shockwave flash ja Macromedin shockwave flash.

käytyäni tässä http://get.adobe.com/flashplayer/ osoitteessa niin
Your Google Chrome browser already includes Adobe® Flash® Player built-in. Google Chrome will automatically update when new versions of Flash Player are available.

ongelma ilmenee, kun pelaan pelejä.

Miten tämän voisi korjata? olen koittanut etsiä ja kysellä apua vähän kaikkialta.

9

12883

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WannabeFlashguru

      Vaihda Chrome Chromiumiin niin saat ladata uusimman Flashin Adoben sivuilta ilman että tarvitsee odotella että Chrome päivittyy.

      Valitettavasti kaikki pelit eivät toimi sittenkään ja tämä on ihan vaan Chromen/Chromiumin vika eikä sille voi tavallinen pulliainen afaik mitään. Ehkä se korjaantuu tulevaisuudessa. Itse käytän Chromiumia muuten mutta joidenkin Flash-pelien kohdalla pitää sitten hypätä johonkin toiseen selaimeen.

    • Miksi jatkuvasti tulee shockwave flash ei vastaa ja sitä myöten pelien pelaaminen takkuaa koko ajan! ;((

    • käyttäjä

      tää kyllä takkuaa pelaamatta pelejäkään..aivan normi käytössä pätkii ja päivittäin :(

    • jkhg
    • ärsyyntynyt

      Mulla tulee aiakin tunneittain tuo ''shockwave flash laajennus ei vastaa *pysäytä laajennus*'' enkä pelaa pelejä vaan ihan normisti nettissä surffailen. Olen vaikka kuinka monta kertaa asentanut molemmat laajennukset uudestaan, mutta silti tulee tuo ilmoitus KOKO AJAN.

      Pitäiskö vaihtaa chrome vaikka firefoxiin vai mitä tässä nyt pitäis tehä?

      • selain1

        Vaihda ainakin niiden sivujen osalta, missä nousee tuo "laajennus ei vastaa" Firefoksiin. Siellä laajennus ja asennus onnistui välittömästi.


    • blue8

      vittu menee hermot!! sama juttu, koko ajan CRASHED CRASHED OMGGGG LMAOOOO, en tiiä, mä ainaki vaihdan firefoxiin jumalauta...moro

    • plää

      Voi helvetti oikeesti

    • allmighty

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe