SAAaTANA EN OO JUMALAUTA yli viikkooOOn PÄÄSSY PELAA BFBC2 Saatana sony NYT MENI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PERSEEKS SAAATAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HAISTAKAA PASKAPERKELE!!!!!!!!SITTEN KUN SE TOIMII NIIN MULLA RUPEE SEISOON!§111111!!!!!!!!!!!!!!!!1
VITTU SAATANA PERKELE
13
270
Vastaukset
- hankielämäoikeesti
Mee pihalle ja ostamaa ES nii hyvin toipuu, jonneseni.
- hökötämä
sitten kuuntele tätä
http://www.youtube.com/watch?v=YuLuW05dL5U - 543534
Noh noh, sehän pitäisi tulla ensiviikolla takaisin, maanantaina tai tiistaina, älä huolestu :)
- ACHMED
MIKSI SINU KIROTA? MIKSI?????? MITÄ SE AUTA? EI MITÄ!!! EI YHTÄ MITÄ!!
- lopeta hywä munkki
huomaa että pertti on ollut vähä liian kauvan uunissa
- makes sense
niin. kyllä huomaa että pertin pihakoivussa ei ole ylimääräisiä oksia
- hyvin te vedätte
makes sense kirjoitti:
niin. kyllä huomaa että pertin pihakoivussa ei ole ylimääräisiä oksia
kyllä huomaa että pertin housuissa on taskut sekä edessä että takana
- call of duty.,.
ei noin paskan pelin takia kannata kirota eri asia jos pelaisit black opsia
- 3-6
Ni se o niin realistinen kun siinä pääsee kauko ohjaa rc autoo.
- Hermoilijaaaa
Onpa rauhallinen kaveri vaikka psn ei toimi.
- gfhgfgsdfgfdgfh
koska olen xbox pelaaja ;D
- Anonyymi
haista paska
- Anonyymi
Aika hupaisa tilanne. Tämä tuottaa minulle suuresti iloa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1561450Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli541185Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva172950Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi50948Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus76924Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e36865- 56788
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy199772Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali151755Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42746