Jotkut puhuu, että puhelin pitäisi buutata välillä. Niin tietysti viimeistään ongelmien edessä.
Onko tämä kuitenkaan tarpeellista, jos puhelimen sammuttaa aina yöksi?
Miten muuten N8 buutataan?
N8 buuttaus tarpeellistako
10
1009
Vastaukset
- 8N
jos ei ole mitään ongelmia niin miksi buuttaisit ? virta nappia 8sek:pohjassa antaa 3 väräystä /normaali avaus.
- 24Jaska
Pitääkö puhelin olla päällä vai kiinni kun se 8 sekuntia aletaan laskemaan? Anteeksi kysymykseni olen vain vähän pihalla näistä asioista.
- Okke
Se boottaus tarkoittaa uudelleenkäynnistystä, jo sammutat kerta puhelimen aina yöksi niin sehän on sama kuin boottaus, eikö vain.
- 8N
puhelin auki ja painetaan nappia se 8 sek. aukaistaan kuin muulloinkin saatta käynnistyä ensimmaisen kerran hitaammin kuin normaalisti. mutta ei kannata turhaan buuttailla.
- 8N
okelle ei se ole sama asia .buuttaus vastaa akun irroitamista, eihän sitä yöksi oteta pois.
- 24Jaska
Kiitos. Aivan. Tuota rohkenen vielä kysyä, että kun päivitin puhelimen ohjelmistot kehotuksen mukaan niin ilmestyi seuraavanlainen ilmiö. En siis päivittänyt firmwarea.
Kun käynnistän puhelimen, niin aloitusnäyttö ilmestyy näkyviin, sitten ruutu on pienen hetken musta ja aloitusnäyttö tupsahtaa taas näkyviin. Tämä toistuu pari kertaa, sitten toiminta on täysin normaalia.
Onko muilla samalla tavalla vai onko puhelimeni poikkeus? Ohjelmisto kannattaa päivittää Ovi suitella. Buuttaus tarkoittaa laitteen uudelleen käynistystä. Ei akun irroitusta.
- 8N
käy se minullakin pimeänä ennen kuin aloitusnäyttö vakiintuu.
- 8N
Vapuselle pätkä Tietokone lehden artikkelista-
Nokia opastaa keskustelufoorumilla, että jumittunut laite kannattaa yrittää korjata pitämällä pohjassa laitteen ylänurkan käynnistysnäppäintä pohjassa noin kahdeksan sekunnin ajan. Silloin puhelimen pitäisi värähtää kolmesti ja sammua.
Perinteinen ”buuttaaminen” akun irrottamalla ja laittamalla takaisin ei onnistu, koska Nokia N8:n kiinteä akun poistaminen vaatisi ruuvien avaamisen. Aika mielenkiintoista. Olen joskus kuullut sen että jos puhelin jumittuu niin pidä virtanappia sen 8 s pohjassa.... En vain kiinnittänyt siihen huomiota. Olen aina buutannut puhelimen painamalla virtanappia niin pitkään kunnes puhelin sammuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937748
- 403722
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241160
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28973Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703