Persut

persu-fani

Pitäähän kansan mielipiteen näkyä. Persut vielä näyttävät, kun Soini alkaa määräillä äänestyskäyttäytymistä.

23

80

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-,mnhsd

Menkää jo per*eeseen persujenne kanssa.

• et silleen'

Tästä näyttää muodostuneen pettyneiden persujen uskonvahvistuskanava. Se kun aina on niin, että uho ja lupaukset loppuu kun on muka saatu valtaa, ja on aika todellisten vallankäyttäjien mielistelyn.... :)))

• kaakati kaaa

Kaakati kaaakati kaaa.....!

• lotina käy

Persuja äänestäneiden mielipide vedetään ripulikakkien vessanpöntöstö alas.

• ikävä todeta

Perusuomalaiset saivat äänensä demokraattisissa vaaleissa. Kun kansasta äänesti noin seitsemänkymmentä prosenttia ja heistä noin parikymmentä prosenttia perussuomalaisia. Luulisi, että tyhmempikin ymmärtää kannatuksen määrän. Eipä vaan niin mene. Tyhmä on tyhmä, vaikka voissa paistaisi.

• meeriamanda

Halmeella olisi ollut paljonkin annettavaa, hän vain valui takaisin sinne entiseen kaveripiiriinsä, tapoihinsa joka oli todella surullista.
        Älliä tai ei , kuolleista ei retostella !
        Kova on pelko monella vaikkei vielä tiedetä mistä?

• häh.........
        meeriamanda kirjoitti:

Halmeella olisi ollut paljonkin annettavaa, hän vain valui takaisin sinne entiseen kaveripiiriinsä, tapoihinsa joka oli todella surullista.
        Älliä tai ei , kuolleista ei retostella !
        Kova on pelko monella vaikkei vielä tiedetä mistä?

Leikitkö palstapoliisia?

Kenen antamilla oikeuksilla?

Etkö ymmärrä lukemaasi, mitä kuolleen arvostelua tuossa viestissä oli??

Kysynpä vaan.

• siitä vaan

Yritätkö sönkätä olevasi jotenkin älykkäämpi, kuin nuo 20%, jotka perussuomalaisia äänestivät? Äänestäminen on onneksi sellainen asia, jossa ei tarvitse kenenkään neuvoja noudattaa, vaan jokainen saa äänensä kuuluviin. Eduskuntaan äänestetään KANSANedustajia, joten siellä kuuluukin olla läpileikkaus koko kansasta.

Voin ylpeänä sanoa, että minun ääneni meni tällä kerralla perussuomalaisille. Heidän joukostaan löytyi edustajaehdokas, joka oli lähinnä omaa arvomaailmaani. On huvittavaa seurata, miten perussuomalaisia koetetaan leimata junteiksi. Henkilökohtaisesti se ei minua häiritse. Se huutaa joka pelkää!

• .
        siitä vaan kirjoitti:

Yritätkö sönkätä olevasi jotenkin älykkäämpi, kuin nuo 20%, jotka perussuomalaisia äänestivät? Äänestäminen on onneksi sellainen asia, jossa ei tarvitse kenenkään neuvoja noudattaa, vaan jokainen saa äänensä kuuluviin. Eduskuntaan äänestetään KANSANedustajia, joten siellä kuuluukin olla läpileikkaus koko kansasta.

Voin ylpeänä sanoa, että minun ääneni meni tällä kerralla perussuomalaisille. Heidän joukostaan löytyi edustajaehdokas, joka oli lähinnä omaa arvomaailmaani. On huvittavaa seurata, miten perussuomalaisia koetetaan leimata junteiksi. Henkilökohtaisesti se ei minua häiritse. Se huutaa joka pelkää!

Se huutaa ja möykkää, jolla ei ole älliä vaieta.

• meeriamanda
        häh......... kirjoitti:

Leikitkö palstapoliisia?

Kysynpä vaan.

En leiki yhtään mitään, vaan Halme on kuollut, ei siitä tarvitse retostella. Minun moraalini on ettei kuolleista tarvi kirjoittaa ihannoivia ei myöskään alentavia kirjoituksia, antaa heidän olla.
        Minun ymmärryksessäni ei ole vikaa, heitänpä toisinpäin!
        Ja Perussuomalaiset on puolue siinä kuin mikä muu tahansa, miksi vaahdotaan niin hirveästi kun kaikki on vasta alkutekijöissä. Katsotaan nyt mitä aika tuo , ei ylilyötejä vielä tässävaiheessa ...ootellaan.

• :/
        meeriamanda kirjoitti:

En leiki yhtään mitään, vaan Halme on kuollut, ei siitä tarvitse retostella. Minun moraalini on ettei kuolleista tarvi kirjoittaa ihannoivia ei myöskään alentavia kirjoituksia, antaa heidän olla.
        Minun ymmärryksessäni ei ole vikaa, heitänpä toisinpäin!
        Ja Perussuomalaiset on puolue siinä kuin mikä muu tahansa, miksi vaahdotaan niin hirveästi kun kaikki on vasta alkutekijöissä. Katsotaan nyt mitä aika tuo , ei ylilyötejä vielä tässävaiheessa ...ootellaan.

Minun moraalini puolestaan ei anna asettautua muiden palstalaisten arvostelijaksi.

• meeriamanda
        :/ kirjoitti:

Minun moraalini puolestaan ei anna asettautua muiden palstalaisten arvostelijaksi.

Oli sanakaan sinua vastaan henkilökohtaisesti, ei ollut, sinun kirjoittamaasi vastasin! Pidetään asiat asiana, jooko?

• ,
        häh......... kirjoitti:

Leikitkö palstapoliisia?

Kysynpä vaan.

oot tavallista tyhmempi

• jotain rajaa
        . kirjoitti:

Se huutaa ja möykkää, jolla ei ole älliä vaieta.

Oletko sinä olevinasi jokin palstapoliisi, kun pyrit muita keskustelijoita täällä vaientamaan? Palstalla on seriffi, joka kyllä huolehtii oman tonttinsa ilman sinun apuasi. Keskustelupalsta on nimenomaan sitä varten, että siellä voi jokainen kirjoitella tuntojaan. Jos sinua ei huvita, niin älä lue. Sinulla ei kuitenkaan ole minkäänlaisia valtuuksia hiljentää muita keskustelijoita.

• hehhehhehheh'''

Näitähän ne möykkääjät, 30% mataotsaisia johdettavia.......

• perce

Tukea eivät kuitenkaan ulkomaille anna. Nämä persut.

• ex-persu
    • kuka käänsi takin.?
      • oppositio odottaa

Taitaa käydä niin, että he jotka odottivat persujen saavan aikaan Satumaan joutuvat pettymään. Mitään ei saa aikaan muutoin kuin olemalla hallituksessa.Kun/jos jää hallituksen ulkopuolelle jää oppositioon ja kaikki tiedämme, että mikään ei muutu eikä voi vaikuttaa. Hallituspuolueiden enemmistö äänestää välikysymykset nurin. Sitä farssia on nähty liian kanssa.
        Oppositiosta on turhaa huudella.

• mutta eikun

Pitää ketunlenkkejä tehdä, kun mentiin ketunhäntä kainalossa eduskuntaan, hohohhoo

• tyhymät valehtelee

KOKOOMUS pannaan oppositioon, SDP ja persut on ENEMMISTÖ jokatappauksessa !
      MUUTOS tulee kuin jyrä, Soinia on TURHA mollata sovittelu on pakko tehdä, joka perättömyyksiä puhuu LOUKKAA koko kansaa !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      7
      2763
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2611
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      70
      986
    Aihe