Solussa A1 on päivämäärä ja A2:seen tulee seuraava päivä ja niin edelleen A-sarakkeeseen päivät järjestyksessä esim. vuoden ajalta. Miten Excelin saa tekemään nuo päivät helposti, ettei tarvi erikseen joka soluun kirjoittaa vaan riittää vain tuohon A1-soluun annettu päivä. Toivottavasti joku ymmärtää ongelman.
Päivämäärien
7
213
Vastaukset
- päivät
Kirjoitat A1 esim 1.1.2011 ja A2 2.1.2011. Maalaa molemmat solut ja maalatun alueen oikeasta alanurkasta täyttökahvasta kiinni ja vedät riittävän pitkälle alas.
- ettätälleen
Lisättäköön, että sarjan aloittamiseen riittää ainoastaan yksi päivämäärä. Excel osaa jatkaa siitä.
lisätään vielä, että hiiren oikealla raahaamalla saa valita erivaihtoehtoja sarjatyypeille ja askeleille
- alkup. kysyjä
Suurkiitos vastaajille ! Näinhän se toimii !.
- etusormeilija
alkup. kysyjä kirjoitti:
Suurkiitos vastaajille ! Näinhän se toimii !.
Olen aikapaljon "asunut" Excelin kanssa, mutta tuota Kunden antamaa vinkkiä ei ole koskaan tullut vastaan missään.
Aina sitä oppii uutta ja ihmeellistä.
Kiitos!
taidankin avata uuden ketjun Niksinurkka...
siinne sitten käyttäjien parhaat vinkit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064743Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744001447- 1891094
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101078Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11932Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10917- 64911
- 64876