minulla on aito gigantista ostettu grand theft auto iv viimeisimmällä päivityksellä, minulla on nvidian 9650m gt näytönohjain, w7 professional ja 64bit 4gt keskusmuistilla, tiedän että tämä peli on grafiikka juoppo huolimatta että on 5 vuotta vanha... minulla aikaisemmin oli tämä peli asennettuna ja peli toimi minulla lähes parhaimmilla grafiikoilla ja oli vain ihan pientä lagimista, nytten grafiikat täytyy olla medium tai jopa sen alle että toimii ilman nykimistä. mistä tämä kaikki voisi johtua? näytönohjaimen ajurit ovat ajantasalla ja samat mitä ennenkin (joku 2011 versio taitaapi olla) ihan uusinta ei edes pysty asentaa koska rupee herjaa että näytönohjain lakkasi toimimasta yms paskaa ...
gta iv pelin hitaus ...
jelpatkaa mua
4
116
Vastaukset
- aikainenherätys
Mene peelo pois, ei toimi tuollaisella paskalla. Prosessori on myös tärkeä kyseisessä pelissä.
- erghty
jaahas, suosittelen valopäälle atk-koulutusta, vaikka ihan ensin alkeiskurssia, että miten käytetään wintoosaa, ettei piilo m-kar olisi asialla, et tiedä peleistä mitään selvästi, tuolla alkup. kirjoittajalla ei tod. ole mikään paska kone, kyllä noilla jo pyörii gta helposti, sulla vaan pyörii ihan muut kuin hoksottimet näissä jutuissa.
- Konsoli
Ps3:lla ei lagaa yhtään!
- Lagaaaa
Lagittaa kyllä myös konsoleilla mutta on siedettävissä rajoissa, eikä se ainoa peli ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse734527Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423463Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891219- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.127944- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837