Kymco Visa R 50

no mä

Kymco on näköjään lähtenyt seuraamaan Honda Super Cup:in (maailman eniten myyty moottoroitu kulkuneuvo) jalanjälkiä.
Pappamopo tyyppinen ratkaisu jossa tärkeimpänä isot pyörät ja puoliautomaattivaihteet eli aina voi heittää sopivan vaihteen pesään itse mutta ei tarvitse kytkimen kanssa kikkailla.
Hintakin on edullinen, joten veikkaan että näitä tullaan näkemään vielä paljon. Todella soiva peli etenkin jos on tarvetta ajaa muuallakin kuin asfaltilla kaupunkin valoissa.
http://www.masco.fi/kymco-visa-p-14094.html

6

3225

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jees.

Tää Visa näyttää ainakin kuvien perusteella ihan kelpo kulkineelta.
      Täytyy käydä ihan kattomassa livenä.

Ihan harkitsemisen arvoinen ajokki!

• Mopolla töihin

Varsin mielenkiintoisen oloinen uutuus!

Työmatka-ajoon harkinnassa skootteri/mopo ja tämä näyttää varsin varteenotettavalta vaihtoehdolta.

Itse olen teininä ajellut isolla mopolla, mutta nuo endurot eivät mielestäni enää sovi ikäiselleni. Tässä olisi jonkin verran skootteria enemmän noita mopomaisia ominaisuuksia, kuten kuskin jalkatapit, jalkajarru, ketjuveto, puoliautomaattivaihteisto jne.

Jos vertaa tavallisiin moposkoottereihin, niin tästä olisi ehkä astetta helpompi siirtyä jatkossa vielä moottoripyöränkin selkään.

Kokemuksia odotellessa...

Astetta tyyliikkäämpi omaan silmään olisi tällainen, ei vain ole Suomessa markkinoilla:
      http://www.kymco.com/product/overview.asp?MotorCTID=EE094237-10C7-4FEA-A9FC-C4107AF67E57

• Mopoilija

aion hankkia, hieno mopo

• OOsQu

Hmm, en tiä verrokkina tuosta Hondasta, eiköhän Piaggion Liberty ole se normi johon verrata?

• Mopomies

Omistan tämän mopon, vaikka onkin erittäin harvinainen malli... suosittelen lämpimästi ihan kaikille. Ei mitään vikoja, tosin laatu on nyt sitä mitä on... ajettu kuukaudessa 2000 km ja Helsingistä Forssaan!!! Vaihteiden vaihtokin on uskomattoman helppoa.

• tälläajelen

hyvä peli, helppo ajella. suosittelen kaikille!! ei vikoja ja halpa hinta, onko enää parempaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1702
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      460
      1256
    3. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      86
      1150
    4. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      72
      1088
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      186
      1053
    6. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      37
      915
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      907
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      685
    9. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      172
      671
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      662
    Aihe