Best house onko...

alanya :)

hotelli minkälainen ? Ajateltiin tyttöni (10v) kanssa lähteä juhannuksen tienoilla deturin matka. Onko allas alue minkälainen ? Paistaako aurinko sinne kuinka ? Kiva jos jonkinlaista tietoa tulisi :)

9

835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 98

      Hei
      tarkoitatko Best House vai best House 2?

    • Vai tarkoititko

      Housen seitsemättä kautta.

      The return of the House.

      • annebaba

        Kyllä allasalueelle paistaa aurinko lähes koko päivän ja lapselle on vesiliuku-mäet tarjolla. Huoneistot ovat uudehkoja ja valoisia ... mutta, mutta. Jos katsoit Matkaoppaiden ensimmäistä kautta ja sen jakson, jossa Ruotsista tulleet asiakkaat valittivat, ettei huoneita ole siivottu. Tunnen omistajat vuosien takaa henkilökohtaisesti ja voin sanoa, että kyllä se siivous varmasti piti paikkaansa, että huoneet siivotaan joka päivä. Mutta, se mutta: parvekkeen ovi oli auki ja huoneet Alanyan ohikulkutien puolella. Hotellin vieressä kulkee nelikaistainen ohikulkutie, jonka liikenne vastaa moottoritietä. Parvekkeen oven ollessa auki, liikenteen aiheuttama pöly näkyy pinnoilla jo varttitunnin päästä. Jos et ole tottunut kovaan liikenteen meluun, niin harkitse jotain toista hotellia. Lisäksi Best House 2 on kaukana niin palveluista, rannasta kuin keskustasta. Jos saat huoneen hotellin toiselta puolelta, niin sinne melu ei kuulu niin paljon.


      • alanya :)
        annebaba kirjoitti:

        Kyllä allasalueelle paistaa aurinko lähes koko päivän ja lapselle on vesiliuku-mäet tarjolla. Huoneistot ovat uudehkoja ja valoisia ... mutta, mutta. Jos katsoit Matkaoppaiden ensimmäistä kautta ja sen jakson, jossa Ruotsista tulleet asiakkaat valittivat, ettei huoneita ole siivottu. Tunnen omistajat vuosien takaa henkilökohtaisesti ja voin sanoa, että kyllä se siivous varmasti piti paikkaansa, että huoneet siivotaan joka päivä. Mutta, se mutta: parvekkeen ovi oli auki ja huoneet Alanyan ohikulkutien puolella. Hotellin vieressä kulkee nelikaistainen ohikulkutie, jonka liikenne vastaa moottoritietä. Parvekkeen oven ollessa auki, liikenteen aiheuttama pöly näkyy pinnoilla jo varttitunnin päästä. Jos et ole tottunut kovaan liikenteen meluun, niin harkitse jotain toista hotellia. Lisäksi Best House 2 on kaukana niin palveluista, rannasta kuin keskustasta. Jos saat huoneen hotellin toiselta puolelta, niin sinne melu ei kuulu niin paljon.

        kiitos tiedoista :) olen yrittänyt etsiä kommentteja tästä hotellista mutta en oikein ole löytänyt. Englannin kielisiä olen löytänyt ja siinä moitittiin justiinsa sitä siivousta,että esim. pyyhkeet oli vaihdettu kerran viikossa... no tiedä tuota,meitä matkalaisia on niin monen sorttista :) Olimme viime syksynä green park hotellissa ja se on samalla suuntaa :) ja liikenteen melu on kyllä kova mutta en ole herkkäunisimpia ja onhan sieltä matkaa kävellä keskustaan,mutta keskustan reunamat onkin edullisempia ravintoloineen ja kauppoineen :) rannalle emme varmaankaan voi mennä kun ei ole kolmatta henkilöä katsomassa tavaroitten perään kun kaksin olemme matkalla. Tyttöni asettaa liukumäet ehdoiksi jotka pitää ehdottomasti olla :) se karsii hotelleja jo melkoisesti. Onko siellä pääasiassa pohjoismaalaisia ? vai venäläisiä ? meidän pitää nyt pian päättää mihkä päädymme :) alanyaan ihastuimme :) mutta katsoin että marmarikseen on edullisempia lähtöjä :)


      • ?.
        alanya :) kirjoitti:

        kiitos tiedoista :) olen yrittänyt etsiä kommentteja tästä hotellista mutta en oikein ole löytänyt. Englannin kielisiä olen löytänyt ja siinä moitittiin justiinsa sitä siivousta,että esim. pyyhkeet oli vaihdettu kerran viikossa... no tiedä tuota,meitä matkalaisia on niin monen sorttista :) Olimme viime syksynä green park hotellissa ja se on samalla suuntaa :) ja liikenteen melu on kyllä kova mutta en ole herkkäunisimpia ja onhan sieltä matkaa kävellä keskustaan,mutta keskustan reunamat onkin edullisempia ravintoloineen ja kauppoineen :) rannalle emme varmaankaan voi mennä kun ei ole kolmatta henkilöä katsomassa tavaroitten perään kun kaksin olemme matkalla. Tyttöni asettaa liukumäet ehdoiksi jotka pitää ehdottomasti olla :) se karsii hotelleja jo melkoisesti. Onko siellä pääasiassa pohjoismaalaisia ? vai venäläisiä ? meidän pitää nyt pian päättää mihkä päädymme :) alanyaan ihastuimme :) mutta katsoin että marmarikseen on edullisempia lähtöjä :)

        onko respan alueella vesiliukumäkeä?


    • 2 kertaa asukas

      Hei! Kyllä minusta Best house 2 on hyvä hotelli. Itse olen ollut siinä kaksi kertaa. Liikenteestä ei ollut mitään haittaa. Eihän se mikään luksus hotelli ole mutta minun kokemusteni mukaan siisti ja kaikki toimi moitteettomasti. Aamiainen oli hyvä ja muutenkin ruoka maittavaa. Henkilökunta todella palvelualtis ja huolta kantava. Uima-allas oli hyvä liukumäkineen. Ja matka keskustaan......niin mikä on pitkä matka? Koko ajan on putiikkeja, ravintoloita matkanvarrella joten ei matka tunnu edes pitkältä. Suosittelen lämpimästi

      • alanya :)

        hei kiitos vastauksesta :) suunnitelmissa olisi juhannukselta lähteä ja olla 3 viikkoa :) Tänne suomeen kun on jotkut sääprofeetat luvanneet kylmää kesää :/ Muistatko kuinka paljon ilmastointi maksoi per viikko ?


    • allasmiehiä pelkäävä

      En suosittele ainakaan best house 2. Olin viime vuonna siellä äitini ja sisareni kanssa, enkä todellakaan aio mennä uudestaan kyseiseen hotelliin. Kyseessä oli ensimmäinen etelänmatkani, ja kyseinen hotelli antoi minulle aivan väärän kuvan. Huoneet oli ihan ok, allaskin ihan... Liukumäenkin laittoivat päälle jos niin pyysimme, mutta allaspoikien joukossa oli muutama hyvin epämiellyttävä henkilö. Tämä kyseinen henkilö vihjaili äidilleni kaikenlaista ja kyseli pikkusiskoltani alinomaa että missä isäsi on. Eräänä iltana toinen allaspoika näytti äidilleni jotakin korttia, jossa vaalea blondi juoksi karkuun miestä, joka osoitteli tätä sukuelimellään. Ei tässä mitään, olisihan se voinut ihan hauska juttu olla, mutta minä ja sisareni olimme vieressä, eikä tuollainen välttämättä sovi lapsille. Jos olet miesseuraa hakemassa, hotelli on täydellinen. Lapsiperheille mielestäni täysin soveltumaton...

      • Postikortit

        Tilanne on korjaantunut! Majoituin hotellissa syyskuussa 2014. Allaspojat ovat nähtävästi saaneet kenkää, tilalla oli asiallinen vanhempi mies, joka ei häirinnyt mitenkään naisia. Muutenkin hotelli oli kaikin puolin ok (vaikka respaan jätetyt postimerkein varustetut kortit eivät vieläkää ole saapuneet Suomeen!!??)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      433
      3130
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2512
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      370
      2359
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2045
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1186
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe