suunnitelmissa olisi lähteä tyttöni 10v kanssa alanyaan juhannuksen paikkeilla vaikka 3 viikoksikin ja jos joku yh-äiti suunnittelee samankaltaista matkaa olisi kiva jos tyttö saisi kaverin liukumäkeen ym muuhun juoksemiseen :)
matkaseuraa alanyaan :)
äiti ja tytär
3
212
Vastaukset
- nasao
joko on matkaseuraa löytynyt? tosin me oltaisiin oman poikani kanssa menossa jo heti kesäkuun alussa äkkilähdöllä mieluiten juuri turkkiin.. ja viikko meillä olisi tarkoitus vaan olla :)
- äiti ja tytär
heippa :) Ei ole seuraa löytynyt ja olemme varanneet matkan 30.6 grand zaman garden (aurinkomatkat) 2 viikoksi :) Päädyin täysihoitoon sen huolettomuuden vuoksi ja hotelli on keskeisellä paikalla. Kiva jos olisi mahdollisuus teillä lähteä samaan aikaan :)
joo kuulostaa kivalta. tosin me emme enää tuohon aikaan ole lähdössä minnekkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057