?:)

coccerspanielit <3

Viihtyvätkö coccerspanielit yli 6h yksin jos se on ulkona ja sillä on leikki kaluja puruluita ruoka yms.

5

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cockeri-isäntä

      Riippuu yksilöstä ja tottumuksista. Itselläni cockerspanieli, joka pärjää jopa 8-10 tuntia yksikseen, koska luottaa omistajiinsa ja tietää heidän tulevan aina aikanaan takaisin. Mutta cockerspanielista ja koirista muutenkaan ulkokoirina minulla ei ole kokemusta, vaan cockerimme viettää aikaansa sisällä silloin kuin perheensäkin.

      Puruluut voivat olla tarpeen koiralle sen yksin ollessa, kuten myös kevyt purtava kuten koiranmurot joita voi mennä napostelemaan milloin haluaa.

      Pakkasta cockerspanielit yleensä kyllä kestävät melko hyvin, mutta talvella ulkokoirana ne tarvitsevat silti lämmitetyn kopin. Tosin kuten sanoin, itselläni ei ole kokemusta koirien jättämistä yksikseen kotiin ulkosalle.

      Yleisesti ottaen cockerspanielia ei pidetä ulkokoiraksi sopivana luonteensa vuoksi, mutta harva onkaan kokeillut pitää cockeria ulkosalla perheen poissa ollessa.

      Liikuntaa ja aktivointia cockeri tarvitsee myös yksilöstä riippuen eri määrin. Oma koiramme on laiska kuin mikä, eli löhöää aamusta iltaan paikoillaan, vaikka onkin aina valmis leikkimään ja jopa liikkumaan millä mitalla hyvänsä.

    • Cavaliermami

      Kyllä varmasti pärjää, koiranhan "normaali" yksin olo aika on 8-10 tuntia (riippuen toki omistajan elämästä, mutta normaali työssäkäyvä ihminenhän ON poissa sen 8-10 tuntia, laskien mukaan työmatkat, ehkä kauppareissu matkalla yms)

    • Cockerspanieli,,,,,,

      EI VIIHDY!!!!!! Älä jätä koiraasi yksin! Se kuolee yksinäisyyteen, KOKEMUSTA on!!

      • miten niin ?

        Kuinka työssä käyvät ihmiset voivat hankkia koiria, jos koira ei pärjää edes 6 tuntia yksikseen ? Työpäivät kestävät yleensä 8 tuntia. Täytyykö koiran hankintaa viivästyttää eläkepäiviin saakka ?


    • Jepsjoo

      Hyvin pärjää, kunhan totuttaa ekaksi pienemmillä ajoilla, jättää tekemistä ja ulkoiluttaa kunnolla ennen yksin jäämistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1970
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1539
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      140
      1387
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1240
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1047
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      992
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      957
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      118
      954
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      49
      777
    Aihe