http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011050213647281_uu.shtml
Missä notkuva, loisiva vapaan kasvatuksen janipetterisi lorvi maanantain vastaisena yönä?! Iso lasku luvassa.
Vanhemmat!!!
9
610
Vastaukset
- Surullista
Minä taas ajattelin, että toivottavasti tämä ei ole kenenkään nuoren ajattelematon teko. Nuorethan hölmöilevät aina ja toimivat usein todella ajattelemattomasti. Yleensä "toilailu" on merkki kypsymättömyydesta tai mahdollisesti taustalla voi olla vaikka huonot kotiolot. Joka tapauksessa tälläisissä tapauksissa toivoisi aina rangaistuksen ankaruudessa huomioitavan, että ketään ihmistä tuskin on ollut tarkoitus vahingoittaa, Tulee vaan mieleen, että kyllä maallinen vahinko maksatetaan, mutta jos esimerkiksi ajaa kännissä jonkun kuoliaaksi, niin aika vähällä voi päästä.
- PALKKIO LUVASSA
http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite/Kotimaa/1194677269184/artikkeli/ketka hiippailivat imatralla palaneen rengasvaraston pihalla vakuutusyhtio lupaa palkkion.html
Luulisi kohta janipettereiden housujen tutisevan, kun ruvetaan tutkimaan alibeja.- Turvatkiii!!!!!!!!!
Joopa joo......Kytillä ne housut tutisee ku vakuutusyhtiökin on palkkion luvannu vihjeestä se kertoo tutkinnan tason tääl päin et sellasta taitaapi käydä viel nii et naskalit jos muistaa pitää suut supussa ei syyllistä löydy koskaan...minä ainakin pitäisin jos tollasen vahingon olisin aikaan saaanut kun ei tullu ku aineellisia vahinkoja........
- vas72trq
Turvatkiii!!!!!!!!! kirjoitti:
Joopa joo......Kytillä ne housut tutisee ku vakuutusyhtiökin on palkkion luvannu vihjeestä se kertoo tutkinnan tason tääl päin et sellasta taitaapi käydä viel nii et naskalit jos muistaa pitää suut supussa ei syyllistä löydy koskaan...minä ainakin pitäisin jos tollasen vahingon olisin aikaan saaanut kun ei tullu ku aineellisia vahinkoja........
Olet idiootti.
- Sikalaumavalvoo.....
Turvatkiii!!!!!!!!! kirjoitti:
Hys Hys pyrömaanit polisisetä se seuraa tätäkin keskustelua tappi ojossa ja tippa sen päässä roikkumassa!
Jos tekijöitä kaksi niin aina jommalta kummalta pettää hermo.Jos useampi tekijä niin 100% varmaa et joku kertoo ja sanoo et en se minä muuta kun kattelin.
On vaan ajan kysymys. - pitskaa
Tulileikkejä on harrasteltu lähiympäristössä jo muutaman viikon ajan.Maastoa sytytetty ja nuotioita polteltu
- Sisukas poliisi
Tosin siellä V:niskalla on jäänyt turvakameroiden kuviin muutamia epäilyksenalaisia.
Nyt, kun menette tunnustamaan poliisille itse, niin selviätte huomattavasti pienemmillä tuomioilla. - Morrikone
Pikkuhiljaa Vuoksenniskalta katoaa kaikki. Tavalla tai toisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332459
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061257- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060