nymfikakadu

*RAUTANYRKKI*

Onko se kiva ja nätti lintu? Kertokaa joku kiva tarina omasta kakadustanne. Kiitos!

3

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • böörd

      se on erittäin kiva ja nätti lintu.noh minkäs tarinan tässä kertois?no mun linnut on aika hassuja ollu aina mut kerra ku oltii kaverin ja lintujen kanssa mun huoneessa niin poika puolinen lintuni meni istumaan kaverini päähän ja alko sukia kaverini hiuksia se oli aika hassua semmoneki tarina ois ku mä olin syömässä ja mun kamu yritti opettaa lintuja matkimaan yhtä vihellystä nii ku mä menin mun huoneeseen nii siellä linnut vihelteli tätä sävelmää joka oli sattumoisin "flirtti" vihellys(= mutta mun linnut on ollu mulla vasta vähä aikaa et kyllä niitä tarinoita vielä kertyy.

    • Euro

      Totta. Mulla on kaksi niin kovaa toilailijaa, että tarinaa riittäisi. Juuri nyt ei kumminkaan ole energiaa kirjoittaa parhaimmista jutuista.

      Kerron kuitenkin mitä toinen niistä on puuhaillut lähiaikoina. Samalla kysyisin asiantuntijoiltamme, pitäisikö huolestua.
      Elikkä ostin tässä kuukausi sitten sellaisen kumisen onton lelupallon, jossa on kulkunen sisällä. Ripustin sen häkin kattoon ja toinen lintu tykästyi heti uuteen leluun. Se kiipeili ja keinui siinä lähes koko ajan (kilinä vain kuului).
      No, lähipäivinä kilinää on ollut lakkaamatta. Kerran sitten tässä menin lintujen huoneeseen kun kulkusen kilinää kuului. Tämä sankari ei enää keinunut pallossa, se itseasiassa yritti täysin keskittyneesti paritella sen kanssa. Minä otin nyt pallon väliaikaisesti pois häkistä, mutta osaako joku sanoa voiko sen laittaa takaisin? Taisi nimittäin olla aika mieluinen lelu...

    • irina

      neitokakaduni Herra Hoffman on kamalan huomion kipeä ja seurallinen.Hoffman on yksi vuotias pieni lintu :)se tulee muitta mutkitta kädelle mutta laskeutumis taito on vielä hieman hutera se pelkää hieman vieraita mutta vähän ajan päästä se tutustuu enemmän. neitokakadut on todella kauniita lintuja.
      ps:ja ihania kanssa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe