Palava rakkaus ja välimatka

omantienkulkija

Olen oman onneni nojassa tämän rakkauden suhteen. Kuka keksi rakkauden? Tässä tapauksessa ei varmaan Kaija Koo.
Oli syksy 2009 kun ihastuin nettituttuun, joka asuu tasan 158,4 kilometrin päässä minusta, se on raastavaa, matka ei ole pitkä, mutta silti on. Olen viisitoista, olen viisitoista vuotias tyttö jolla on huonot mahdollisuudet päästä tuon ihanaisen pojan luokse.
Viime kesänä näin hänet ensimmäisen kerran. Muistan sen päivän koko elämäni ajan, tunsin polttavaa tunnetta, tiesin, että tuo poika on se, jota olen aina etsinyt. Ne, jotka ei ole sitä tunnetta vielä tunteneet, voin sanoa, että se tunne on varma eikä yhtään epäröivä, heikostakin ihmisestä tulee silloin itsevarma.
Näimme kesän aikana kaksi kertaa. Tai itseasiassa aika monta kertaa, juoksin harrastuksen perässä hänen kotipaikkakunnalleen leirille ja näimme sielä, sekä sitten yhdellä festarilla.
Sen kesän jälkeen en ole miettinyt kuin tätä samaista poikaa. En kertakaikkiaan pysty päästämään häntä enään pois sydämmestäni. Hän tietää, että rakastan häntä ja tunteemme kohtaavat, mutta - tämä piinaava välimatka. Kaikista eniten mieleni laittaa surulliseksi, kun olen tunnevammainen, kerran kunnolla jätetty ja sydämmeni särkyi silloin. Olen vuoden kulkenut erakkona, enkä ole päästänyt ketään lähelleni, en halua päästää, mutta haluan vain tämän pojan. Tämä poika on seurustellut kaksi kertaa sen aikana kun olemme tunteneet. Ensimmäinen suhde oli juuri alkanut ennenkuin tutustuimme, se loppui aikanaan, ja seuraava alkoi tämän vuoden alussa, joka on nyt taas loppunut.
En tiedä mitä voin tehdä. Poika vihjaa, ettei suhteesta tulisi mitään, kun välimatka on tälläinen. Mutta minä en ole luovuttaja, voin odottaa. En ole ikinä ollut näin varma, olen heikko ihminen joka on saanut kokea elämänsä aikana kaikenlaista, ja ensimmäistä kertaa elämässäni voisin huutaa koko maailmalle rakastavani ja olevani itsevarma. Siksi olen päättänyt odottaa. Vaikka se loppujenlopuksi olisi turhaa, en ole harmissani, koska tietäisin silloin odottavani jotain, joka on ollut minulle tärkeää.
Saako selityksistäni mitään selvää? Kertokaa mielipiteitä tästä, haluaisin kovasti tietää mitä mieltä te muut olette.

6

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Healing

      Mene hoitoon, esiinnyt nuorena eksyneenä ihmisenä joka täysin tuomittua.

      Varoitan nyt sinua.

      Oculus Dei!

    • JumperZ

      Mulla on 760km välimatkaa ihastukseen... >_< Tietää paljon junailua... :)

    • minävaann

      minulla aikalailla sama juttu n.150km matkaa mutta kyllä suhde säilyy jos oikeasti "rakastaa".ja nähdään silloin tällöin ja tulevaisuudessa enemmän ehkää ;DD.

    • yepyepyyy

      Välimatka lähentää :)

    • tuomitsen

      Hanki oikea poikaystävä paikkakunnaltasi. Nettiseurustelu on säälittävää

    • Anonyymi

      Olet jotain about 50+ Ei Hyvää päivää 😂😂😂😂

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe